20 april 2024, 00:43:06

Newbie

Gestart door runenesther333, 3 maart 2008, 22:34:59

« vorige - volgende »

runenesther333

Hoi hoi,

Ik zal me ff voorstellen, ik ben Esther 32 jaar getrouwd en moederen van Meaghan van 3 jaar. Wij wonen in Rotterdam Ommoord.

We hebben vandaag een kooi opgehaald en willen dus graag aan "valkjes" gaan beginnen.
Na wat googlen op valkparkieten ben ik op deze site terecht gekomen. En het ziet er echt heel erg leuk uit!

We willen eerst ons even orienteren en veel lezen en vooral laten bezinken waar we aan beginnen voor dat we er daadwerkelijk aan gaan beginnen.
Er komt best een hoop bij kijken en is toch een hele verantwoording waar je hopelijk toch zeker 15 jaar plezier van kan hebben!

Dus vergeef het me als ik een beetje onbenullige vragen heb want ik ben echt wat "valkjes"betreft een Newbie!

Groetjes Esther

Anja

Hoi Esther,



op het forum.

Ik hoop dat je hier veel gezellige maar ook veel leerzame uurtjes door zult brengen.

Goed dat je je eerst informeerd over de aanschaf en verzorging van een valkje.

Ben benieuwd voor welke mutatie je uiteindelijk gaat kiezen.

Groetjes Anja

runenesther333

Hoi Anja,
Dankjewel.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik al aardig wat aan het lezen ben hier op het forum.
Lezen is weten nietwaar!

De kooi is nu helemaal schoongemaakt(alhoewel dat reuze meeviel) en in de loop van de week wordt hij weer in elkaar gezet.
Dan nog wat spullen kopen zoals beukensnipper, alvast mischien wat voer, extra stokken voor in de kooi want de stokken die erbij zaten zijn wel erg dik volgens mij zijn dat papegaaienstokken.
Tja ............en dan een leuk lief jong valkje zien te vinden.

Dat is op dit moment erg lastig geloof ik.
Ik heb al bij diverse kwekers(van deze site) in de buurt gekeken maar het broedseizoen moet geloof ik nog beginnen.

Dus nog even geduuld en hopen dat we wat tegenkomen.

Groetjes Esther

Mara

Hoi Esther

Welkom op dit gezellige en leerzame forum!

Mara