Peardy´s Palace 17/9 Update en wie gaat er naar Zwolle..??

Gestart door Wendy.., 10 juli 2011, 23:43:12

« vorige - volgende »

Inge88

Ah nee, jeetje! En daar schrik je echt van.  :(

Red de moeder het alleen met het voeren van de jongen?

Wendy..



Ja ik kan het zelf ook nog steeds niet geloven. Het is ook nog eens een van mijn mooiste valkjes waar ik heel blij mee was.

Charissa, de moeder, is een geelwangpop en ze voert tot nu toe helemaal alleen keurig de jongen.
Ik ben vandaag een aantal maal wezen kijken. Wat ik de komende dagen ook blijf doen.
Het valt me op bij het jongste bonte witmaskertje dat deze al een paar dagen het rechteroogje dicht houdt. Deze was wel gewoon open. Ik heb er voorzichtig naar gekeken maar dit wil ik ook extra checken. Ook omdat het naar ijn idee wat achter loopt.

Vanmorgen en gisteravond zijn er weer drie valkjes verhuisd. Alle bonte witjes hebben dus een nieuw huisje. Drie moeten er nog verhuizen.

De mensen van vanmorgen waren ook helemaal enthousiast van de geel bonte jongen. Ze mailde dat ze wel erg geïntereseert zijn  Ik twifel of ik de geslachten zal laten testen of dat ik ewoon wacht tot volgend voorjaar.

Zijn er nu nog 5 jongen over die een leuk nieuw huisje zoeken. Ik ben veel gemaild,Ook mensen die toezeggen en vervolgens niks meer laten horen. Twee van deze bontjes gaan mss ook nog verhuizen.
Ik ben zelf nogal gecharmeerd van het wildkleurtje en een van de bontjes, puur om het karakter....

Dit zijn ze dus als iemand interesse heeft.....?? Split bonte witmasker en lutino









Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

       

Cherro

Meid ik wist het al van je Storm, en ben er net als jij nog helemaal beduusd van, je mooie prachtige man :(

Net als hier heb jij ook onverwachte verliezen moeten incasseren.

Gelukkig doet Charissa het goed met de ukjes in haar uppie en kun je bijspringen waar nodig.

En fijn dat alle jongen gestaag aan nieuwe baasjes krijgen, mocht je "leeg"zijn, verwijs ze dan maar door naar mij heb mijn 2 witmaskertjes nog ;)

We horen snel weer ff.

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

mireille

Wat erg voor je Wen  :'(.
Vreselijk echt schrikken hoor.
Maar je heb wel mooie jongen valkjes top.
Ga zaterdag een kooi halen voor mijn nieuwe valkjes
kunnen in oktober niet meer in de buitenkooi :(.
Maar we beppen donderdag wel tot dan.

Groetjes Mireille

Gerdy

O meis..wat balen..ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent...rust zacht lieve Storm.

gr gerdy

Wendy..


Helaas trof ik het bonte witmaskerjong ook dood aan van de week. Deze is uit het nestblok beland en onderkoelt.
Ik kwam pas tegen 21.00 uur in de volíere s'avonds omdat ik moest werken....... Normaal kom ik dan zowiezo in de ochtend en rond 17.00 uur nog een keertje kijken om alles te checken maar nu dus niet.

En daar lag mijn 2e beauty. Het jonkie bewoog de pootjes nog een beetje dus mee naar binnen genomen, op mijn buik gelegd en et de handen verwarmt. Maar helaas!!!

Echt stom  >:(
Nu zijn er twee mooie zwaarbonte over die allebei hier blijven voorlopig. Zie de foto's.
De andere jongen zijn nog beschikbaar. 4x bont 1x wildkleur, 1x bonte witmasker.

Groetjes
Wendy










Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

       

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Gerdy

o balen zeg...dit is echt niet leuk meer.
het valk
je op de eerste foto bij je bericht is wel heel erg mooi..

veel sterkte met het verlies van je jonge valkje.

gr Gerdy

*Esther*


Wendy..



Zo weer even tijd voor een update......
Morgen wordt er een jonkie opgehaald.......
Woensdag gaat een bontje verhuizen naar mensen die ook het wildkleurtje hebben genomen en dan heb ik nog 3 bontje over. En een bont witmaskertje. Die ik woensdag naar binnen ga halen. Deze is nu 7.5 week oud





Ennnnnn.....................




Ik denk dat deze ook beschikbaar is en volgens de berekeningen een popje. Kijken jullie even mee!!!



Moeder:bont cinnamon geelwang split voor witmasker
Vader:bont witmasker split voor {X2: cinnamon opaline}

man afkomst:
25% bont witmasker split voor {X2: cinnamon geelwang}
25% bont witmasker cinnamon split voor {X1:  opaline} {X2: geelwang}
25% bont split voor witmasker {X2: cinnamon geelwang}
25% bont cinnamon split voor witmasker {X1:  opaline} {X2: geelwang}

pop afkomst:
25% bont witmasker
25% bont witmasker cinnamon opaline
25% bont split voor witmasker
25% bont cinnamon opaline split voor witmasker


Ik hoop dus maar dat het bontje dat hier zowiezo blijft een man is  ::) Anders gaan mijn plannen weer door de war  ;)

Zijn er trouwens mensen die zaterdag naar de vogelbeurs in Zwolle gaan?
Ik denk dat ik er eens ga kijken.....

Groetjes
Wendy


Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

       

Alexandra

euh.... ik ga bewust niet naar zwolle... mn boot is vol en ik ben bang dat ik anders weer in de verleiding kom  ;) maar tis me ook eigenlijk net ff te ver weg ...

ALS je gaat... heel veel plezier!

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

carco

Bontje is mooi  :o

En nee ik ga niet naar Zwolle: ben er een keer geweest en vond het hard tegenvallen.
(En ik zit ook nog eens met de voetbal op zaterdag van mijn jongste  :P)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!