25 april 2024, 13:13:04

1 vrouwtje bij 2 mannen?

Gestart door Amy, 17 februari 2008, 15:56:12

« vorige - volgende »

Amy

hallo ik heb twee mannen in de kooi die zijn nu ong1 jaar en zitten er nu al een half jaar samen ik ben van plan een vrouwke te kopen en erbij te zetten,is dit wel slim.
groetjes
Mijn valkje,hij heet Kiekske & ben er dol op
x smak x

Anke

Hoi,
Je kan beter twee vrouwtjes erbij zetten.
Als er maar 1 vrouwtje is en twee mannen, dan kunnen de mannen ruzie gaan maken om een vrouwtje

Twee vrouwtjes en 1 mannetje kan weer wel.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Inderdaad, ik volg Anke helemaal.

2 mannetjes bij 1 pop heeft problemen, ze willen allebei een pop en gaan vechten (dat leidt tot serieuze gevolgen).

2 poppen bij 1 man kan wel, poppen gaan daar niet om vechten.
Het komt ook wel meer voor dat er sommige mensen per man 2 poppen zetten. De man zal goed voor beide poppen zorgen, maar indien je zou kweken, gaat hij maar 1 pop bevruchten maar wel bij allebei gaan kweken.

Zelf heb ik zo'n man.
De man van 1 van mijn poppen was gestorven maar 3 dagen ervoor had ik ze wel zien paren. Het mannetje van een ander koppel broedde met zijn pop én met de "weduwe".
Nu is het ook zo, hij broedde met zijn pop en "flirt" met diezelfde pop (de weduwe)  :P

Groetjes
Silke

Mara

Hoi hoi

Ik zou er twee popjes bij zetten, dit om problemen te voorkomen, zoals voorgaande schrijfsters al aangegeven hebben.

Mara

Amy

Mijn valkje,hij heet Kiekske & ben er dol op
x smak x

Anke

Citaat van: Amy op 24 februari 2008, 17:05:18
en 2 popjes met twee mannen?


Bedoel je dat je dan in totaal 4 mannen en 2 popjes hebt?
Dat is dus niet handig. Ook dan gaan ze ruzie maken
Het is belangrijk dat het poppen /mannen aantal gelijk is.
Of het poppen aantal in de meerderheid dat mag ook :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes