1 mei 2025, 18:07:11

oog dicht spoed of niet ????

Gestart door Marmic, 6 februari 2008, 14:09:33

« vorige - volgende »

Marmic

hoi mijn popje zit constant met 1 oogje dicht het ziet er verder niet ontstoken uit moet ik er meteen iets aan doen of even afwachten mijn mannetje is ok die is helemaal fit ze zijn nog niet helemaal tam

zou ik ze misschien even uit elkaar halen of zo

zit er iets in misschien in haar oog je

weet niet zo goed wat te doen dus vandaar
in ieder geval bedankt vooor de moeite en als er nog vragen zijn laat maar horen

mvg michel

Rianne

Hoi,

hoe lang zit het oogje al dicht?
Als het niet ontstoken is kan het idd zijn dat er iets in zit. Krabt ze er ook aan of haalt ze het veel langs haar vleugel?

Marmic

nee ze doet er vrij weinig aan het zit vanaf van ochtend ongeveer dicht ze heeft haar veren nog wel gedaan en ze zit vooral te rusten ze zit met haar snavel onder een vleugel te slapen ze is heel rustig en als ik heel dicht bij kom bij haar gaat het oog je heel even open maar zodra ik afstand neem gelijk weer dicht . Ze zit een beetje dik maar niet overdreven ik zat net te denken ik douche ze altijd met de planten spuit misschien helpt dit maar dit zou ook kunnen iriteren
in ieder geval alvast bedankt voor je reaktie mvg michel

Rianne

Eet en drinkt ze nog wel? En hoe is de ontlasting?

Marmic

Het eten en drinken is gewoon goed heeft ze nog gedaan daar straks ontlasting is lastig met twee in de kooi maar het ziet er allemaal goed uit dus die van haar zal dan ook nog wel goed zijnonder haar stok ziet alles er in ieder geval normaal uit
Terwijl ik dit typ vrijft ze door de veren en zit ze wat te krabben zie ik dus laat ze nog heel even en dan zal ik eens gaan kijken

mvg michel