19 april 2024, 22:18:16

trilt en ademt zwaar!!!

Gestart door _san_, 12 februari 2008, 16:05:47

« vorige - volgende »

_san_

hallo

Mijn valkje zit sinds net heel erg zwaar te ademen en trilt afentoe ook heel erg met haar vleugels.... ze zit met 2 pootjes op der stok en staan ver uit mekaar en is heel stil en probeert te slapen

wat is dit kan iemand mij helpen??

Groetjes Sandra,

Kimm

hoi sandra,

kan je de de dierenarts niet bellen? want blijkbaar heeft hij het erg zwaar. hoe zijn de poepjes  en is dit ineens gebeurt?
ik zou  niet wachten maar bellen.
sterkte!!! ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

_san_

uhh ja de poepjes zijn normaal en het is ineens gebeurd ja... ze zat zit zonet nog heerlijk te wassen en lekker te eten en fluiten.

Het zware ademen is nu alwel weer wat minder en ze ziet er nu al wel weer wat relaxter uit dan net, maar zit nog wel beetje te trillen en ze gaat zojuist nu net op 1 pootje zitten slapen....

kan het even een soort aanval zijn geweest ofzo?

ik ga vanavond naar de da met me konijn. Als ze nog rustiger wordt me valkje dan vraag ik er vanavond even naar bij de da en als het zo blijft of weer erger wordt bel ik meteen de da op ;)

Groetjes Sandra

Kimm

hoi sandra,

dat is heel goed van jou. het zou een aanval kunnen zijn, maar wat. als hij ook met zijn snaveltje open gaat zitten dan heeft hij het benauwd. ook zou je nu eerst wat druivensuiker kunnen toevoegen aan zijn water en inderdaad goed in de gaten houden. ik hoop dat het over gaat hoor. ik neem aan dat hij ook niet ergens van geschrokken is? laat maar even weten hoe het verder gaat.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

_san_

Nee ze was nergens van geschrokken... ik zat gewoon rustig te computeren toen ik haar opeens veel zwaarder hoorde ademen :S En nu zit ze gewoon lekker te slapen... ik denk even bijkomen van net...

ik laat wel even weten hoe het gaat verder morgen ofzo ;) en als het slecht gaat natuurlijk eerder ;)

heel erg bedankt

Groetjes Sandra