Silkes Valkjes | Geelwangen te koop! Binnenkort 3 nieuwe aanwisten =D

Gestart door Silke *, 11 februari 2008, 19:50:04

« vorige - volgende »

Overseer

Hee,
spreekt iemand Silke nog wel eens want het is nu al wel een tijd geleden dat ze hier is geweest en ben wel benieuwd naar de jongen!!

Groetjes

Tjerk

Hey,

Ik spreek haar geregeld op msn, volgens mij heeft ze nog een paar jongen te koop staan een Cinnamon split Bont en een Cinnamon Bont Opaline.

Ook heeft ze een nieuw koppel valken gekocht, die krijgt ze komende week.

Ze verkoopt haar eigen Geelwang koppel nadat deze continu het nest verlieten en / of eieren onbevrucht.

En volgens mij heeft ze vandaag via via een Bleekmasker man gekocht in Zwolle.

Groeten Tjerk

Dierenfreackske

Soms ja .... Ik weet alleen dat ze heel druk bezig is om het volgend seizoen vol nieuwe moed er tegenaan te gaan .
Het is haar echt gegund hoor , want ze heeft heel wat tegenslagen gehad he ! Volhouden hoor meid ! Ze heeft nog 2 jongen te koop .  Ann



Dierenfreackske

Hoi Silke , thx nog eens voor het goede nieuws door te geven hoor ! Grtjs Ann



Silke *

Hoihoi, wat een tijd geleden  :o
Sorry hoor  :-[ :-[

Hoi Overseer (of hoe moet ik je noemen?  :P)
Ik heb inderdaad nog 2 valkparkietjes te koop, ben je geinteresseerd?  :D

Hier enkele foto'tjes van de jonkies  ;)


Dit is een Cinnamon mannetje split Bont en Gepareld  :)
Hij is jammergenoeg niet geringd. Zijn zusje is gisteren verkocht (ook een Cinnamon).


Dit is een Cinnamon Bont Gepareld mannetje  :)
Hij is wel geringd.

Ze zijn allebei nog niet gereserveerd  ;)




Ik vind het net als jullie erg vervelend dat de Geelwangetjes hun nest telkens verlieten  >:(

Zoals Tjerk al vertelde, ik verkoop Micky en Melanietje dus...
Waarschijnlijk zullen ze volgend jaar wel mooie nestjes krijgen, want dan is Melanietje ook al wat ouder  ;)
Alleen hebben ze een goed pleegkoppeltje nodig die hun eitjes kan overnemen en uitbroeden.

Micky: Cinnamon split Geelwang en Gepareld kanssplit bont


Melanietje: Cinnamon Bont Geelwang kanssplit Fallow


Ik kom naar de valkparkietendag in Peer, dus eventueel kan er daar verkocht worden  :)

Micky is een forse vogel met een lange kuif, Melanietje is van gewoon formaat maar heeft ook een erg grote kuif!




Dan heb ik nog een "nieuwtje"  :D

Volgende week zondag komen 3 nieuwe valkjes naar mij  ;D

Een koppeltje forse Wildkleur Geelwangetjes van 2008.
De man is Wildkleur split Geelwang en de pop is Wildkleur Geelwang (en waarschijnlijk ook split Bont)  :D

(Foto komt straks  ;))


Dan heb ik ook een SUPERFORSE en bijna zwart Wildkleur Bleekmasker man gekocht bij Thierry (via via wel zoals Tjerk zegt  ;)). De man is een zuivere Bleekmasker, dus geen splits. Daarvoor zoek ik nu nog een gepaste Witmasker pop  ;D ;D




Jullie verklaren me gek nu denk ik  :P Maar deze vogels komen niet allemaal in de volière hoor. De Cinnamon Geelwangetjes (M&M) maken plaats voor de Wildkleur Geelwangetjes.
En voor de Bleekmasker man met een Witmasker pop maken we een kweekkooi. Hij is bijna af  ;D echt superruim en groter dan normale afmetingen geloof ik  :) Alleen de draad moet er nog aankomen.

Groetjes Silke  :-*

Ps: Als jullie iemand kennen (of zelf) die eventueel jongen van me of het Geelwang koppel willen kopen, geef me zo snel mogelijk een seintje  ;)

En Ann, het is graag gedaan hoor  :D Jij dankjewel  :)

Silke *

Hier enkele foto's van het Wildkleur Geelwang koppel:







Gr Silke




Rob S

Mooie valkjes hoor Silke, maar weet je zeker dat die wildkleur opaline een man is? Want die is nog niet door de jeugdrui heen, of het is toch een pop ;)

I_Xyzyx_I

Silketjee :P

We willen natuurlijk wel een paar foto's van de kweekkooien he ;D... maar als het goed heb kwamen er toch 2 kweekkooien? Dus.. dat is in totaal ruimte voor 5 koppeltjes, en als je geelwangen weg gaan tel ik er nog maar 4.. dus... plannen? ;D

Groetjes Jasper(tje ::))


Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

♥Debby♥

Silke, gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010