19 juli 2025, 22:14:48

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Sally

Citaat van: lynette op  6 juli 2010, 21:09:31
Heey Sally,

Eindelijk je voliere klaar en al in gebruik!!! Supermooooi
En ook weer een nieuwe aanwinst :D Ik heb ook een Bailey :P
Heeft alleen 4 poten ;D met blauwe ogen en een staart en scherpe nagels.

Leuk dat je vakantie weer geslaagd was. Je ben goed verkleurd. Ik geloof best dat het erg warm is geweest vooral voor de dieren. Hier heeft Kyra het ook erg warm gehad. En de valkjes zaten met de vleugeltjes iets van hun lijfje te hijgen in de voliere.

Ps wat is je maximun aan valkparkietjes wat je ga houden?

Groetjes

Jupjup, en ik ben er blij mee, en de vogeltjes ook.
Ik kan dr echt uren bij gaan staan om te kijken hoe ze genieten, en om ze natuurlijk tam te houden he. :P
Ja de warmte.. T blijft maar duren he.. Al vind ik het niet erg hoor , totaal niet.. Maar voor de dieren is het idd geen pretje...

Goh mijn maximum aan valkparkieten?
Wil er niet echt meer veel bij, vind 6 wel n mooi getal, maar als er n mooi valkje mijn pad kruist dan past die er natuurlijk wel bij he ;)
Er staan nog wel verschillende mutatie's op mn verlanglijstje zene... ;D

Groetjes!!

Sally

Pfoeh.. Jullie zullen nu misschien wel denken.. Daar is ze weer  ::).
Maar... Ik heb weer foto's geschoten deze voormiddag en deze namiddag.  :P

Deze voormiddag had ik Kietje even meegenomen naar "de grote speelplaats". Kietje vond het wel geweldig, maar de valkjes waren onrustig met Kiet erbij, en Kiet ging de rest weer telkens treiteren, dus heeft het niet lang geduurt.
Heb wel n paar foto's geschoten...

Hee hier is ook n eetbakje

Indy ging effe dichterbij kijken wat Kietje aant doen was
 :D

Toen heb ik Kietje terug naar binnen gedaan, en heb ik de vogeltjes een douchebeurt gegeven met de plantenspuit

Kenji genoot met volle teugen Met Bailey op de achtergrond die ook de druppeltjes op aant vangen was

Indy geniet er ook telkens van

Bailey vind het ook geweldig

Van Indy en Bailey heb ik direkt nog een filmpje (of morgen) terwijl die genieten van een plantenspuitdouche.

Bailey hoog en droog

Kenji op de ring

Deze middag toen ik naar de voliere was gegaan en Kenji op mn arm zat vloog Bailey er ook opeens op  :o. Ik denk perongeluk want in een mum van tijd vloog ie dr ook weer af. Maar vond het zoo leuk dat ik deze namiddag terug naar de voliere was gegaan Met fototoestel EN trostgierst.
Ik heb toen mn arm op een 10tal cm van Bailey gehouden en de trostgierst op mn arm laten rusten, na een paar minuten twijfelen nam ie de sprong en zat ie pardoes op mn arm. Eerst wat schrikachtig rondkijken, maar toen begon ie rustig van de trostgierst te eten.  8)
Hier bewijs :

Stoer he!! ;D

Het 'geluk' was wel van korte duur want toen Bailey van mn arm schoof zat ie weer hoog en droog op een tak waar ook trostgierst hing, dus mn arm was niet meer interessant genoeg.  :P

Knappe Indy, stapt ook nog op (als ze zin heeft), ze is lekker nieuwsgierig en komt meestal als ik in de voliere sta bij de andere valkjes dichtbij mij zitten.
Ook zij is verzot van trostgierst.

Dipsy stapt ook nog steeds netjes op, natuurlijk ook als ie zin heeft, want hij heeft wel n eigen willetje.  :P

Pietje is de rustigste maar dan ook de "oudste" van heel de bende, met een super zacht karakter

Kenji in haar neus aan het peuteren  ::)

:-*

Ons Demi'tje...
Tja wat kan ik over haar zeggen?
Ze is en blijft mijn allerliefste kroelkippetje! Telkens ik in de voliere ben komt zij op het dichtsbijzijnde plaatsje aangevlogen waar ik sta om een kroeltje te vragen.

En Kenji is zot van het koordje van mn fototoestel, die komt bijna altijd op mn hand of arm aangevlogen om maar met het koordje te kunnen vliegen  :P

Zo dit waren ze dan.
Sorry voor de vele foto's  :-[

Morgen ga ik het filmpje van Indy en Bailey uploaden.

Groetjes! En weltrusten voor straks of nu.  :-*

*Yvon

Hoi hoi

Hoe kan je nou sorry voor zoveel foto's zeggen ??  ::)  ;) ;D ;D
Van zulke foto's genieten wij ook.  ;D
Wel jammer voor Kietje dat hij/zij niet in het groepje kan blijven.
Je bent nu zeker wel blij met de voliere ??  ;D
Keer op keer genieten van de valkjes.  :D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Kimm

hey sally,

wow ik heb genoten van jouw foto's  :D prachtig meid hoor.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde

mooie fotooooooossssssss sally

beter veel dan teweinig fotookes

we kijken graag naar foto's en ik denk ik ben niet de enige

groetjessssss

Always look..

Wauwie, wat zijn het een hoop mooie foto's!
Je voogs zijn stuk voor stuk schatjes om te zien! xx

Saar

Sally

Bedankt voor jullie leuke reacties!  :-*

Tuurlijk ben ik blij met de voliere Yvon   ;), ik kan dr echt blijven in zitten om ze te zien genieten, en om zelf te genieten. Straks ga ik nog bij hun op stok zitten. Haha!!  ;D.

Ik heb de vogeltjes net nog een douchebeurt gegeven met de plantenspuit, ze hebben wel n beetje last van de warmte...
Al is Dipsy nu weer de sterren van de hemel aan het fluiten, en huppelt Indy soms op de grond rond, en gaat Bailey weer vanalles uitspoken  :P.

Net toen ik ze aan het douchen was zaten Dipsy , Pietje, Indy en Bailey op rij op een stok te genieten van de douche, opeens vloog Bailey op en lande op de schommel naast mij.
Ik dacht ik ga mn arm nogeens uitstrekken en spoot met de plantenspuit over mijn arm naar de andere vogie's, en opeens vloog Bailey weer uit het niets op mn arm en ging op mn arm verder douchen  8).
Ik ben zoo happy ! ;D
Het geluk was natuurlijk weer van korte duur, want op mn arm hebben ze geen grip en Bailey schoof er weer af.  :P

T is zo'n nieuwsgierig schatje he!  :)

Filmpje van gisteren van het douchen van Indy en Bailey is trouwens aan het uploaden.  ;)

Sally

En hier is het douchefilmpje dan.
Bailey zat zich half te baderen in de drinkbak, en te genieten van de plantenspuit tergelijk.
Op het einde komt Kenji ook effe kijken wat ik aan het doen ben.

Always look..

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Zie jij pareltjes?
Ik ga binnen twee daagjes nog eens een foto maken...
Dan nog eens kijken of ik er wel zie of niet...
Morgen sowieso nog eens gaan kijken.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sally

Citaat van: Christine op  8 juli 2010, 23:26:12
Zie jij pareltjes?
Ik ga binnen twee daagjes nog eens een foto maken...
Dan nog eens kijken of ik er wel zie of niet...
Morgen sowieso nog eens gaan kijken.

Ik ken er echt niks van Christine...
Over een week zal ik da wel zien denk ik... ;D