19 juli 2025, 23:11:47

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Caroline

Een beetje laat maar ....

Demi, gefeliciteerd!!  :-*

FIjn weekend.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi sally,

hoe gaat het met je 4 tal?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hoi hoi,

namens Demi, dankjewel voor jullie felicitatie's. ;D

Hier gaat alles goed hoor.
Gistere hoorde ik bekende wipwapgeluidjes, en ging snel kijken. Ja Pietje en Kenji zijn weer begonnen.
Gekke Dipsy zat er met zn neus bovenop te fluiten. ;D. Rare vogel. ;D

Net hoorde ik weer wipwapgeluidjes, nu was er niemand bezig..
Dipsy is de wipwapgeluidjes na aan het bootsen.
Rare vogel. :P

Zal er wel is proberen een filmpje van te maken. Echt wel grappig.
Nu kan ie me altijd foppen.
En hij blijft nog steeds fluiten voor zijn mama.

Ik wil ze gerust uit elkaar zetten, maar weet niet hoe ik de kooien moet zetten. Nu staat alles zo praktisch hier, en met die 2e kooi erbij is het weer een zooitje..
Kan ze moeilijk op mijn kamer zetten, want ik slaap op het zolder, en daar is het met die warme dagen niet te doen. En in de winter is het er ijskoud.
Ik heb er geen verwarming, of airco.

Ik heb eigenlijk gewoon schrik dat Demi niet echt een vrouwtje is wat zo van andere valkjes aandacht houd, en Dipsy is in de ban van Pietje.. Weet niet of ik Dipsy en Demi wel ooit gekoppelt ga krijgen.
Als ik de speeltuin effe wegdoe, kan ik de kleine witte kooi op die plaats zetten, maar nu vinden ze de speeltuin zo leuk. Dat vind ik dan ook weer spijtig om die weg te doen...

Wat vinden jullie eigenlijk?
Als ik Demi en Dipsy appart zet, mogen ze dan in een kleindere kooi, of zou ik ze dan in de grote witte kooi doen waar Kenji en Pietje een nestje in gehad hebben, in de kleindere moeten ze sneller bij elkaar zitten, omdat daar niet zo veel ruimte in is. En in de grotere kunnen ze elkaar zo ontlopen...
de grote van de kleine witte kooi is:
39*69*H 65, dit is de kooi waar Dipsy in heeft gezeten om groot te brengen.
Wat denken jullie? Is die groot genoeg voor tijdelijk 2 valkjes in te zetten voor te koppelen?

Oeps, lang geworden.. Nuja, laat jullie gedacht maar horen.

Groetjes!

Sally

22 augustus 2009, 16:15:02 #1848 Last Edit: 22 augustus 2009, 16:16:44 by Sally
Hoi hoi,

Hier heb ik een filmpje van Dipsy, waar hij een paar keer kleine stukjes wipwapgeluidjes nadoet.

Kunnen jullie het horen?

lynette

Hoi Meid,

Ik hoorde het en hij doet ook een geluidje na van Ozzie.
Ozzie heeft een bepaalde manier van zijn naam zeggen en ik hoorde dat in het begin. En dat kir geluidjes doet ozzie ook. En neem me dagelijks in de maling. Gekke vogels hahah.

Ik denk ook dat Demi een mensenvalkje is. Het zou erg leuk zijn als hun toch nog een koppeltje gaan vormen.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sally

Hoi hoi,

Bedankt voor je reactie Lynette.
Ik heb Demi en Dipsy van gister af appart zitten, in de kleindere witte kooi.
Ben benieuwt wat dit gaat geven, en of ze zich gaan koppelen of niet.
Het kir-geluidje.. Ja komt hier dagelijks voor voortaan. :P Echt grappig, maar inderdaad, ze houden je gewoon voor de zot. ;D

Groetjes!

Dierenfreackske

Hoi ...haha , leuk dat Dipsy de wipwapgeluidjes na doet...  hihi! Leuk filmpje hoor! Grtjs. Ann

Kimm

hoi sally,

waar ben je? ben je op vakantie ofzo? ;D hoe gaat het?

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Sally, kom eens even gedag zeggen, alles goed daar??Grtjs. Ann

Sally

Hoi Kim,

Ben niet op vakantie hoor. Was het maar waar. ;D
Vrijdag avond heb ik bij n vriendin filmavond gehad, en ben ik daar blijven slapen.
Zaterdag zijn we goed gaan wandelen met onze honden, en savonds ook nog films gaan kijken bij vriendin, en gister stond ik om half 6 al op om op wedstrijd te gaan met Hylke. lekker lange dag gehad, en geen fut meer gehad om op de pc te komen.

Vandaag lekker gaan zwemmen met hondjes.

Het gaat trouwens gewoon goed met mijn 4-tal, heb niet echt iets bijzonders te vertellen.
Dipsy en Demi zitten nog steeds appart, Dipsy betrap ik er soms nog op dat ie richting Pietje fluit.
Nu niet, nu is ie naar de speelflosh aan het fluiten. :P
Ternet was Dipsy zich aant wassen, en Demi kwam stilletjes dichterbij en ging opeens haar koppie naar beneden doen omdat ze een kroel van Dipsy wou. :P Maar toen Dipsy stopte met wassen liep Demi gauw weer weg. :P
Rare dame. ;D
Ik hoop zo dat dit nog een koppeltje word.

Groetjes!

Always look..

Drukke dagen gehad dus ;)

En hoe was de wedstrijd met Hylke gegaan?

Ik hoop voor je dat het een heel mooi liefde vol koppeltje gaat worden..
Heel stiekem wil Demi wel hoor.. :D

xx Sanne en de jongens

Kimm

hoi sally,
miki is bij mij!!
wat een lief koppie heeft hij zeg. hij zit al lekker te poetsen in de kooi. gaat helemaal goedkomen.
zo nu ga ik ff douchen en bank hangen, want ik had een lange dag ;)

liefs kim

lynette

Whahaha dat word vast nog wel wat met die 2. Ze wil wel maar toch nog een beetje eng  ;D

Knuffel voor jou  ;D

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Marian

Hoi Sally,

Fijn te lezen dat hier alles goed gaat :D
Ik hoop voor jou ook dat Dipsey en Demi nog in love raken!
Gezellig hoor die vriendinnen filmavonden, dat is voor mij errug lang geleden ;D
Hoeveel films hebben jullie gekeken?

Groetjes, Marian

Sally

Citaat van: Always look.. op 31 augustus 2009, 20:24:04
Drukke dagen gehad dus ;)

En hoe was de wedstrijd met Hylke gegaan?

Ik hoop voor je dat het een heel mooi liefde vol koppeltje gaat worden..
Heel stiekem wil Demi wel hoor.. :D

xx Sanne en de jongens

Bahja, wel wat te doen gehad. :)

Wedstrijd is goed gegaan hoor, bij de 2 officieele parcours die in dr werkboekje komen hadden we 2 foutjes, per parcours.
En bij het 3e "oefenparcour" lagen we eruit. :P Ze sprong terug over een sprong langst de verkeerde kant, en dan lig je eruit. Maar al bij al heeft ze het super gedaan.

De 13e sept is de volgende wedstrijd. ;D en deze zondag is het op de hondenschool een soort wedstrijdje onderling. Dus ook altijd leuk.

Ik hoop ook dat Demi en Dipsy een leuk koppeltje is, maar ze snauwen elkaar altijd af, of Demi loopt ervan weg. :P Dipsy is zo verliefd op Pietje 8-)...

Citaat van: Kimm op  1 september 2009, 18:54:49
hoi sally,
miki is bij mij!!
wat een lief koppie heeft hij zeg. hij zit al lekker te poetsen in de kooi. gaat helemaal goedkomen.
zo nu ga ik ff douchen en bank hangen, want ik had een lange dag ;)

liefs kim

Hey meid, wat leuk dat Miki daar is.
ben benieuwt naar de foto's, en of hij zich gaat koppelen met 1 van de damens. ;D

Citaat van: lynette op  1 september 2009, 21:58:30
Whahaha dat word vast nog wel wat met die 2. Ze wil wel maar toch nog een beetje eng ;D

Knuffel voor jou ;D

Ik hoop het dat het iets word met die 2.
Demi is echt een geval appart hoor, idd ze wil wel stiekem, maar ze vind het heel eng. :P Grappig hoor.
Ik denk dat ze trouwens stiekem broeds word ook ze zat gister in de hoek van de kooi op de bodem zachtjes te kreunen, en als Dipsy dichterbij kwam snauwde ze hem af...
Vandaag niks meer van gezien.

Citaat van: Marian op  1 september 2009, 22:09:19
Hoi Sally,

Fijn te lezen dat hier alles goed gaat :D
Ik hoop voor jou ook dat Dipsey en Demi nog in love raken!
Gezellig hoor die vriendinnen filmavonden, dat is voor mij errug lang geleden ;D
Hoeveel films hebben jullie gekeken?

Groetjes, Marian

Ik hoop ook dat Dipsy en Demi zich snel gaan koppelen.
En of het hier goed gaat.. Ik ben iets ernstig aan het overwegen, maar moet het eerst nog bespreken met iemand...

Vrijdags hadden we er maar 2 gezien, maar pas laat, en dan in bed nogwat napraten.
En zaterdag maar 1tje omdat ik optijd wou gaan slapen, omdat het zondag vroegdag was. ;D

Groetjes!!