20 juli 2025, 14:35:45

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Sally

Hoi Marian,

Jup was echt wel schrikken om Demi zo op de grond te zien paniekeren, en ze kon niet weg want ze hing vol met het plak ding. het hing ook goed vast, heb behoorlijk moeten trekken, maargoed heeft ze dr niks aan..

Ja ik hoop volgend jaar 2 nestjes te krijgen, maar ik verwacht van Dipsy en Demi nog niks.
Dipsy is mijn 1e eigen gekweekte jong he, en Demi is ook nog niet zo oud, die word 1jaar in augustus, Dipsy is van dit jaar he. ;D

Maargoed, aan zijn gezang zal het zeker niet liggen. :P

leuk dat je mn foto leuk vind. Zo ga ik de foto's die ik binnenkort nogeens maak ook omkaderen. Maar dan ga ik maar 4 portretjes maken, 1 van elk.
maar zo mooi dat jullie er weer een tijdje zoet mee zijn. ;D Haha!

Groetjes!

Kimm

nou meis, dat is inderdaad schrikken zeg  :o
oh ik ben blij dat het goed is afgelopen, ach het arme valkje :-\
dikke knuffel voor ze,

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

danielle

Hoi Sally,
Ik laat hier ook maar weer eens wat van me horen, dat wordt wel weer hoog tijd he  ;) . Ik heb ondertussen wel al je update's en foto's bekeken  :D . Wat maak je mooie foto's zeg en wat leuk met die randjes, echt super.
Hoe gaat het nu met het plukken trouwens? En zijn dipsy en Demi al een beetje vriendjes van elkaar? Demi is trouwens super mooi valkje geworden, leuk als hij dadelijk een geel kopje gaat krijgen. Grappig dat het al zo'n kleine macho is.

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi Sally, hoe is het hier vandaag geweest??Grtjs Ann

Christine

Oeie, wat lees ik nu van Demi :o
Al een geluk dat het niet zo erg was eh!
Vroeger haalde ik altijd dat plakding weg voor dat ik de valkjes los liet! Maar nu ze in de voliere zitten hoeft dat ook niet meer ;)

In men boekje nieuwe foto's van Bounty!
Het is een lief valkje!  :D

Doei!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kimm

hio hoi

hoe gaat ie hier?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Hoi hoi, ik liep in veel boekjes een beetje achter met lezen, ook hier  :-[ sorry ....

Maar, ben nu weer helemaal bijgelezen, ik zag mooie bewerkte foto's van je valkjes, je nieuwe aanwinsten Bo en Nina, lief  :-* en van je hond.

Morgen heel veel succes met je eerste agility wedstrijd. Spannend hoor.

Fijn weekend, groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Hoi Sally,

Hoe is 't hier :D
Fijne zondag! groetjes Marian

hilde

hopelijk gaat het goed op de westrijd van agility

zal in ieder geval duimen

jammer van het weer

groetjessssssssssssssssss

Sally

Hoi Hoi,

Alles goed hier hoor. ;D

Ben van donderdag tot zaterdag naar de zee geweest (oostende). Lekker relaxen, en gistere was het de spannende wedstrijd. :P
Ik vind dat ze goed gelopen heeft voor de eerste keer, we hebben geen prijzen gehaald , maar dat komt nog wel. ;D. Volgend weekend op naar de 2e wedstrijd.

Met de valkjes gaat ook alles goed, mn ouders hebben er goed voor gezorgd, wel niet los gelaten maarja ik kan niet alles verwachten he. :P
Gister avond zijn ze dr lekker effe uitgeweest, en nu net ook. En heb nogeens foto's gemaakt.

Kenji en Pietje blijven elkaar plukken, echt niet leuk en het is geen zicht.
Kenji heeft echt een kale plek op zn achterhoofd, ze maken elkaar echt lelijk...
Kon ik er maar wat aan doen, maar ik vrees dat hier niet echt veel aan te doen valt.

Dipsy fluit voor Pietje met zn vleugels wijd, ik hoop maar dat hij niet verliefd word op mama. :s.
T is de bedoeling dat ie verliefd word op Demi.
En Dipsy is een lekker kroelding,als ik met mn vinger afkom gaat zn kop naar beneden, maar als ik niet wil kroelen dan gaat ie bijten. Niet echt hard hoor, maar meer brommen. :P
Als ik met mn neus afkom gaat zn koppie ook naar beneden, kan ik hem ook lekker kroelen en kusjes geven. Tis een schatje!!

Demi is ook nog steeds het lekkere kroelding, als ik bij de kooi sta is zij meestal de eerste die tegen de tralie's aan komt plakken voor een kroeltje, enkel het opstappen doet zij niet. Maar het is een super lieverd die mij nog nooit gebeten heeft.

Nu de foto's. ;D

Dipsy

Demi

Kenji

En Pietje

Kenji en Pietje hadden niet zoveel zin om op de foto te staan, dus heb ik van elks maar 1 foto.
Dipsy is hier eigenlijk het echte foto-model. :P

Groetjes!

Always look..

Leuke update Sally, en echt hele leuke foto's!  :-*
Wel balen dat Pietje en Kenji elkaars veren niet met rust kunnen laten..
Hoop dat ze snel in zien dat die veren juist mooi staan en ze er van af blijven!

xx Sanne en de Jongens

Caroline

Klinkt gezellig je weekend.  :D

Balen dat ze elkaar blijven plukken en wat lees ik nu, Dipsy fluiten voor zijn mams.  ;D Nee, das niet goe.  :P

Leuke foto's heb je geplaatst en mooi bewerkt.

Groetjessssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

hoi hoi

wat een super mooie foto's..echt leuk zoals je ze hebt bewerkt..

is echt niet leuk als ze elkaar zo plukken..

wat is Dipsy toch een mooi valkje geworden.

gr Gerdy

*Manon*

Lekker even weggeweest, fijn dat je ouders voor je valkjes wilden zorgen  :D

je hebt mooie foto's gemaakt zeg en ook zo mooi bewerkt.

Ik hoop dat de twee plukkende valkjes er snel de brui aan gaan geven en een andere hobby gaan zoeken  ;)

Groetjes Manon

hilde

mooie fotoooooossssss sally

jammer sally dat Kenji en Pietje  elkaar blijven plukken

groetjesssssssss