19 juli 2025, 22:05:35

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Sally

Marian

Hey Sally,

Wat een 2 dotjes zeg en helemaal dat koppie van Nina :-*
Leuke namer hoor!
Je hebt ook prachtige foto's gemaakt en bewerkt van je valkjes, heb daar echt even bij stil gestaan en van genoten :D :D

Groetjes, Marian

Sally

hoi Marian,

Ze zijn lief he.
Aah, ze hebben allebij zo'n lief koppie, enkel willen ze niet echt stil zitten voor de foto. :P Het zijn toch zo'n actieve beestjes (in de avond) ;D

Dankjewel hoor, fijn dat je genoten hebt.
De volgende keer ga ik ze nog anders bewerken, met mooie speciaale randjes eromheen. ;D

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

Citaat van: Sally op 21 juli 2009, 21:56:13
hoi Marian,

Ze zijn lief he.
Aah, ze hebben allebij zo'n lief koppie, enkel willen ze niet echt stil zitten voor de foto. :P Het zijn toch zo'n actieve beestjes (in de avond) ;D

De volgende keer ga ik ze nog anders bewerken, met mooie speciaale randjes eromheen. ;D

NOG specialer? Kan da dan?? ;D ;D
Jij hebt toch een 'randjes'  :P cursus gevolgd, of ben ik dan (weer ::)) helemaal abuis :-[ :D

Sally

Je moet gewoon weten hoe je met een prutkodakske moet omgaan

Sally

Citaat van: Marian op 21 juli 2009, 22:01:51
Citaat van: Sally op 21 juli 2009, 21:56:13
hoi Marian,

Ze zijn lief he.

NOG specialer? Kan da dan?? ;D ;D
Jij hebt toch een 'randjes' :P cursus gevolgd, of ben ik dan (weer ::)) helemaal abuis :-[ :D

Mag ik al een voorbeeltje laten zien?
het is dan wel niet met een foto van mn vogeltjes...

Marian

Sally

Hier dan de foto van mijn hondje met een randje. :P
Ons Hylke

op 2 augustus spelen we onze eerste agility (behendigheid) wedstrijd
Spannend!!!

Kimm

mooie foto sally, prachtig  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde

mooie foto's sally ach wat lief hamstertjes

en hylke eerste wedstrijd i zou zeggen go for it alle 2

groetjessss

heb dit weekend geholpen bij lihos het agilityweekend oeps effe offtopic

Sally

Pfoeh, net was het volle paniek effe.
Ik dacht, ik rij de kooi mee naar de woonkamer (staat in de bureau) en laat mn vogeltjes lekker los. Alles goed, Dipsy en Demi uit de kooi, Kenji en Piet bleven zitten.
Opeens gebeurde het onverwachte... Mijn zus belde aan de voordeur (ik verwachte ze helemaal niet) Demi en Dipsy in volle paniek door de kamer heen, Demi 2x vol tegen de raam, en opeens zag ik Demi piepen krijsen op de grond, ik zag dat er iets aan haar hing.. Ik zag niet meteen wat, dus ik ren snel naar haar toe. (De voordeur nog steeds niet open gemaakt).
hier hangt aan het plafond zo'n bruin plak ding om de vliegen te vangen, kennen jullie dat? Zo'n lange sliert wat heel erg hard plakt.

Nu daar hing Demi helemaal in... Ik rustig gebleven en haar opgepakt (Demi in volle paniek natuurlijk) en voorzichtig het plak ding eraf gehaalt. Pfoeh.. het plakding hing vol veren van Demi, maar voor de rest is er niks aan Demi te zien.. Net heeft ze lekker gegeten, en lekker gedut op 1 poot.
Dus buiten paniek en veren verloren is er gelukkig niks verder aan de hand, ik ga ze natuurlijk nog goed in de gaten houden...

Ben ik blij dat het goed afgelopen is... en dat ik rustig ben gebleven.
Hoewel ik binnenin toch niet zo rustig was...

Groetjes.

hilde

hey sally
heb het ook eens meegemaakt en daarom hang ik vliegenvangers in een ruimte waar de valkjes niet vliegen
ik had toen ook de schrik van men leven pfffffffff
gelukkig eet demi weer en zit ze op 1 pootje

groetjessss

Sally

Hoi,

Hier hang ik ook geen vliegenvanger meer op als ze vogeltjes los zijn in de woonkamer hoor. Wat n schrik toch.

Gelukkig heeft Demi er niks aan overgehouden, buiten wat veren dat ze kwijt is.

Dipsy is vollop aan het leren het bouwvakkersfluitje te fluiten,en doet bij zijn gezang ook de vleugeltjes wijd, dus weet wel bijna zeker dat het een ventje is. ;D

Volgend voorjaar mogen  Kenji en Pietje, en Dipsy en Demi samen een nestje doen. Als Demi en Dipsy tegen dan al een koppel is natuurlijk, en als ze willen want dat is ook nog af te wachten natuurlijk. ;D

Groetjes!

Marian

Hoi Sally,

Oef, dat was schrikke geblazen :o
Gelukkig viel de schade mee!!
Ik vind je foto van Hylke erg mooi, knap gedaan hoor dat randje :D
En te gek dat je volgend jaar misschien een nestje gaat krijgen....

Groetjes, Marian