20 juli 2025, 08:17:14

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

hilde

hoi sally
alles goed met de valkjes en met jou???

groetjessssssss

Dierenfreackske

Hoi Sally , alles goed daar bij jou ? Grtjs Ann

Kimm

hoi sally,

hoe gaat het hier? zijn ze al een beetje door hun rui heen?
asha is flink aan het ruien op het moment.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hoi hoi,

Alles goed hier hoor, Kenji en Pietje lijken helemaal niet meer in de rui te zijn, zie geen veertjes of niks meer...
Dus...  :D ;D

Het gaat ook lekker met ze, ze hebben net weer een stuk bruin brood gehad, trostgierst, vers eten... Dat appreciĆ«ren ze wel allemaal, maar groente, daar moeten ze niks van hebben hoor... Uit de rode peper waren wel een paar mini stukjes uitgehapt, maar ook niet echt veel... Misschien was het ze toch iets te heet  ;D.

Kenji is heel erg kwaad op me... Als ik de kooi maar aankijkt vliegt ie al tegen de tralie's aan, ik heb terstraks bij het ophangen van het eetbakje ook een hap in mn vinger gehad, niet erdoor hoor, maar toch wel pijnlijk... Dan zeg ik tegen hem: moet ik nu schrik van u krijgen ofwa? :P haha!

Pietje heb ik terstraks nogns ff mogen kroelen, maar ze laat het niet meer zo toe zoals vroeger, maar ze stapt wel terug beter op, zij is trouwens de zwaarste hier. Als je Piet op de ene hand zet, en Kenji op de ander voel je echt heel erg hard het verschil, ik zal ze nogeens gaan wegen als ze willen, want ze gaan dr niet graag op. :P Ben toch wel heel erg benieuwt wat Pietje weegt... En van Demi en Kenji wil ik het ook wel weten.

Demi is net zoals altijd lekker kroelerig, daar kan ze echt niet genoeg van krijgen, eens je begonnen bent... Tja dan kan je uren verder blijven gaan.  :) T'is echt een schatje, en dan die priet priet geluidjes erbij als je stopt... Zo schattig.

groetjes Sally!

Dierenfreackske

Hoi Sally  , weet je wet ik daar mee doe ? Een klein beetje malen , zodat straks de donsjes een beetje gemixt voedsel hebben , hihi en toch gezond, ik vraag me af ze het dan liever eten , probeer dat eens ? Grtjs Ann

Anja

Hoi Sally,

Goed te lezen dat alles goed gaat met je valkjes.

Je hebt leuke foto's geplaatst en je filmjpe daar hebben ze hier ook van genoten.

Liefs,

Anja

Sally

Heey!

gaat hier lekker hoor, ben gister begonnen aan een speeltuintje met mn vader, we hebben al een bak gemaakt waar de stokken inkomen waar ze op kunnen gaan zitten en voor een schommel aan te maken etc... Verder ben ik nog niet geraakt. ;D, we hebben nog geen stokken dus.. Misschien neemt mn schoonbroer die vandaag mee voor mij, als ie dr aan denkt, en als ze dr hebben op het werk. :P.

Heb ook een tentje gemaakt waar ze in kunnen gaan zitten als ze willen, maar denk dat het iets te klein is. :P Ga het ook gewoon in het speeltuintje zetten, en ze moeten maar zien wat ze drmee doen. :P.

Heb ook nogwat foto's!

Groetjes Sally

Anke

Hoi Sally,
Leuke foto's :)
Zo te zien gaat  het een spannend speeltuintje worden ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

gaaf hoor sally :D  :D

en leuke mooie foto's heb je geplaatst!

liefs kim

hilde

het begin is er toch al sally
en de rest zal wel komen en gaan we het zien
is al een super begin van een speeltuin en de valkjes vinden het nu al interessant dus het zal spelen worden

groetjessssssss

Sally

Hoi Anke,
Dankjewel! :D
Aan het speeltuintje is nog niks te zien he, enkel een bak, die trap staat dr zomaar in effe. dat moet het niet worden he ;). Ik hoop dr morgen nog wat aan te kunnen doen, of donderdag toch! Allee, ikke ni mijn vader of mn schoonbroer :D

Hoi Kim,
Dankjewel!

Hoi Hilde,
Dit is nogmaar de basis. ;D, maargoed ik hoop dat het snel een echte speeltuin word. :D
Dankjewel.

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Sally, whaaauuuuuuw, wat een mooie en leuke foto's zijn dat !
Het zijn toch echte knuffelvalkjes he! Leuk dat je zo kan
kroelen he, grtjs Ann

*Yvon

Hoi hoi

Leuke foto's !!  ;D
Tentje helemaal zelf gemaakt ?   :o
Hij is leuk geworden dan.  :D
Ben benieuwd naar het eindresultaat van je speelplaatsje.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kimm

hoi sally,

hoe gaat het met het speeltuintje? is die al bijna klaar?

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi , ben je al goed opgeschoten met de speeltuin ? Hij gaat super zijn , dat ie ie nu al voor ze , hihi !
Ik ben zo benieuwd wat het gaat worden als hij af is, maak je er wel een paar foto's van dan he, hihi! Grtjs. Ann