19 juli 2025, 12:10:18

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

mar

hoi sally
mooie naam hoor demi .Dat word straks een andere handtekening  ben benieuwt hoe mooi die straks weer word

gr marianne

Sally

Hallo Marianne,

Dankjewel, vond de naam Demi ook wel erg leuk! Daarom heb ik hem gekozen. ;)

Misschien ga ik Demi maandag al ophalen, en dan laat ik Lynette wel een mooie handtekening voor mij maken, zo goed ben ik daar niet in hoor. :P
Eigenlijk kan ik dat helemaal niet. :P

marjow

Hoi Hoi,

Leuke naam!!!
en spannend dat je haar misschien maandag al op kan halen..
Dat is al snel :D
Leuk Leuk Leuk..

& Lynette je kunt echt leuke fotobewerkingen maken!! :D
Echt superssss

& ook mooie foto's van Demi!!

Liefs Marjow

Onze Rocky

Kimm

hoi sally,

ik hoop dat je haar maandag mag gaan ophalen! zou erg leuk zijn voor je.

trouwens jij kan wel handtekeningen maken hoor! dat heb je voor mij ook weleens gedaan ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Sally , whaaaaaauuuuuuw , jij mag bijna je valkje ophalen ? Wat super , Demi is een mooie naam hoor ! Grtjs Ann

♥Debby♥

Wat spannend Sally... supergaaf hoor!

Mooie naam ook Demi!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi Sally , nog maar 3 keer slapen en het is maandag !!
Ik ben al benieuwd om foto's te zien en je update maandag , hihi ! Grtjs Ann

Kimm

hoi sally,

ga je morgen demi ophalen?

liefs kim

marjow

net als kim ben ik ook eventjes heel benieuwd of je demi morgen gaat ophalen ??
Leuk Leuk Leuk :D

Liefs Marjow

Onze Rocky

Dierenfreackske

Hoi Sally , alles goed daar ?? Fijne dag he ! Ann

Sally

Hallo allemaal,

Zoals de titel het al zegt: Demi is thuis! ;D
Ben haar hier vanmorgen om 10u afgereden, effe mn moeder af gaan zetten bij mn nonkel, en dan de GPS mee gepikt, ingesteld en hup naar Gorinchem opweg naar Lynette.
Ik had nog nooit zo ver alleen gereden, maar dankzij de GPS ben ik er toch geraakt, ben maar 1x verkeerd gereden, en heb er een dik uurtje over gedaan. Dus alles is goed gegaan!
Daar aangekomen, had ik mijn auto al bij de verkeerde blok gezet en wist ik niet waar ik moest zijn, effe verder gelopen en toen zag ik Lynette bij de raam staan zwaaien, effe gedag gaan zeggen, snel mn auto juist gezet en toen kon ik mijn Demi en de andere valkparkietjes van Lynette gaan bewonderen.

Lynette had Demi voor mij gepakt, en bij me gezet, maar ze vloog al snel terug naar haar favoriete plekje. :P. Ach ik ben nog vreemd voor haar, en ze moet nog wennen aan me , maar komt heus goed.
Ik heb een 2 uurtjes bij Lynette zitten babbelen, en naar de vogels gekeken en met Kyra de hond gespeelt, en toen ging ik terug naar huis.
Demi in het vervoerskooitje gezet, doekje erover. Lynette ging mee naar de auto, GPS proberen terug instellen voor naar huis (ging effe moeilijk, maar is uiteindelijk toch gelukt)
En toen gingen we alweer richting Ravels, onderweg is Demi best rustig gebleven, ze heeft 3x ofzo geroepen en wat heen en weer gelopen, maar het ging goed hoor.
Thuis aangekomen moest ik de kooi nog inorde maken (had hem al afgewassen enzo, maar de bakjes en stokjes en schommel moesten er nog in)
Demi in de kooi gedaan, en nu zit ze op het bovenste stokje haar te wassen.
Ik ben echt superbij met Demi, ze is echt prachtig!
Heb al met haar staan praten, mijn gezicht dichtbij de kooi en ze bleef lekker rustig zitten op het stokje, naar me luisteren.

Heb nu de kooi naast die van Kenji en Pietje staan, en Kenji en Pietje kijken zo verwondert, van wie is dat nu weer? :P
Komt heus goed allemaal!!

Lynette, ik vond het erg gezellig vandaag bij je!

Groetjes Sally

lynette

Hoi Sally

Ik vond het ook supergezellig  ;D
En Ik mis haar nu al hoor. Zie haar nu niet meer op haar faforiete plekje ziten waar ze altijd graag zat. Ik ben benieuwd wat Pietje en Kenji er van gaan vinden  ;D
Veel plezier met haar en ben heel blij dat ik haar en de rest van jou valkjes kan volgen in jou boekje en op msn  ;D

Groetjes Lynette

en bedankt voor het kaartje  :-*

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Kimm

hoi sally,

ik ben erg blij dat alles goed gegaan is. valt wel mee he dat uurtje rijden!

van harte en geniet lekker van demi en als je eraan toe bent dan graag foto's plaatsen :D  :D

Dierenfreackske

Hoi Sally , wat fijn dat Demi er is hoor ! Gelukkig is alles goed gegaan he ! Ze zal wel snel aan je wennen hoor ! Alles is zo nieuw voor haar he ! Komt wel goed he , grtjs Ann ;D ;D

Anja

Gefeliciteerd met Demi.

Hoe is de eerste nacht verlopen? Alles goed gegaan?

Liefs Anja