20 juli 2025, 17:24:59

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

♥Debby♥

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :-*

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Sally,

Gefeliciteerd met je verjaardag meid  :-*

danielle

Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!

Sally

Merci'kes allemaal! Echt super mooie prentjes hoor!

Wat die fijne dag betreft... Mijn dag is echt NIET goed begonnen.
Maar ga er niet verder over doordrammen, want het is allemaal opgelost :D.

Had gisteren bezoek gekregen van mijn grootouders, en mijn zus en hare vriend met mijn nichtje Zoë.
Leuke cadeautjes gekregen, een mand vol lekkers (snoep) :P Niet goed voor mijn lijn maarja... :D

@Anke: Als ik nu een popje bij koop gaat die samen bij Kenji en Pietje (na een bepaalde tijd natuurlijk), en als ik Kenji en Pietje een nestje wil laten krijgen (wat waarschijnlijk toch niet gaat lukken), dan doe ik het popje gewoon even appart in een kooi, en zet ik ze nadien weer terug. Het is niet de bedoeling dat ik echt ga kweken, maar gewoon een eenmalig nestje. (as het lukt) :)

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Sally , wat leuk dat je ook een nestje gaat proberen , ik trouwens ook volgend jaar , grtjs Ann ;D

Anke

Hoi,
Hieperdepiep hoera!!!!
Gefeliciteerd met je verjaardag ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hoi Ann,

Misschien doen we dan samen een nestje. :P.

Dankjewel Anke.

Dierenfreackske

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Kimm

haha dat is een leuk plan  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

En als Kenji en Piet niet voor de baby's zorgen dan leg ik ze gewoon onder een koppel van Ann he. :D :D :D

Dierenfreackske

Hey ja WHAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAA  straks is het nog echt zo , hihi  spannend toch he ! Grtjs Ann

Kimm

hoi sally,

hoe gaat het hier?

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Sally , alles goed ook hier ? Grtjs Ann

Sally

Hallo Hallo,

Alles goed hier hoor, alleen lekker druk weer.
ben 2 dagen op het werk om 6u moeten beginnen, tot 15.10 omdat het zo druk is daar, en gister na het werk moest ik me snel snel klaarmaken om naar het sportpaleis te gaan, en nu vandaag moet ik ook en morgen en maandag ook. + maandag nog gewoon werken ook.
Dinsdag een rustdag, en woensdag moet ik naar het ziekenhuis toe. Ben best hard in stress, en daarbij komt dat ik nog een lichte depressie heb. :s. Heb gister toen ik thuis kwam vant werk opeens in tranen uitgebarsten..

Maar met de vogels gaat alles heel erg goed, heb ze net met de plantenspuit gedoucht, en na het douchen een filmpje van Kenji die leuke geluidjes aan het maken is, en Pietje die zich druk aan het poetsen is. ;)

Dat ga ik zodadelijk uploaden se!! Nu zitten ze op de kooi lekker in het zonnetje op te drogen. Wat zijn het toch heerlijke vogeltjes!!!

Groetjes Sally

Kimm

hoi sally,

fijn dat het goed gaat met de valkjes. :D

ik ben benieuwd naar het filmpje, dat lijkt mij heel erg leuk!
doe verder maar rustig aan hoor.

liefs kim