21 juli 2025, 01:03:55

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Sally ...ik ben blij dat alles goed gaat met Kenji en Pietje.
Sorry , ik ben er gewoon stil van ...mooie foto's heb je gemaakt hoor van je 2 schatten !
Fijn dat Kenji en Pietje het goed doen daar !
Grtjs Ann

Kimm

hoi sally,

wat een triest verhaal. vreselijk hoor.

wat fijn dat het goed gaat met pietje en kenji. en je hebt hele mooie foto's gemaakt zeg!
leuk hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

danielle

Hoi Sally,
Ik vind het echt verschrikkelijk om te lezen, echt ongelofelijk. Ik wil je echt veel sterkte wensen om dit gebeuren te verwerken.

Fijn dat alles goed gaat met Kenji en Pietje. Wat een schatten van beestjes he, dat ze gewoon even lief en tam blijven, ook al geef je ze even minder aandacht.
Je hebt mooie foto's geplaatst, ze zien er goed uit  :D.

Groetjes Danielle

Kaatje

Hoi Sally,

Ook ik wil je nog enorm veel sterkte wensen de komende tijd, ... het is vreselijk als zulke dingen gebeuren en ik word er net als iedereen hier, heel erg stil van !!

Gelukkig zijn Kenji en Pietje heel erg lief, ... soms lijkt het wel of ze dingen aanvoelen en ik ben blij dat ze je op deze manier toch veel steun bieden !

De foto's, zijn ondanks dat ze niet wilde poseren toch heel erg leuk en lief !!

Doe het vooral rustig aan, er wordt hier met je meegeleefd !

Groetjes, Karin

Sally

Hey iedereen,

Heel erg bedankt voor jullie lieve berichten, het is idd niet eerlijk wat er gebeurt is en mijn nicht heeft de grootste straf al gehad door haar zoontje te verliezen...

Ik hoop dat ze snel haar dochtertje weer mag zien, maar ze gaat ervoor vechten!

Goed dat jullie de foto's dan toch mooi vinden,
echt leuk hoe Pietje en Kenji toch zo tam blijven he!
Maar Kenji heeft soms zijn kuren wel dat als ik hem te dicht bij mn gezicht hou hij er probeert in te happen, en dat vind ik niet altijd even leuk... Hij moest me maar eens goed beet hebben. Dat kan ik echt wel missen hoor.

Zozo..
tot gisteren lag mijn bureau op mijn kamer er nogal rommelig bij door de papieren van de interim waarvoor ik heb gewerkt. Ik smeet ze maar op de bureau omdat ik het fut niet had om ze direkt weg te stoppen, en dan kreeg ik wel een berg papierwerk bij elkaar. :P
En omdat ik gestopt ben op dat werk vond ik dat het tijd was om de papieren op orde te steken en in een kaft te doen.
Nu heb ik dan 2 weken verlof en mag ik na die 2 weken terug beginnen waar ik vorig jaar op het einde vant jaar heb gewerkt, met een tijdelijk contract van dat bedrijf en dus niet meer via interim. Dat is altijd beter he...

Nu dacht ik dus, waarom neem ik Kenji en Pietje niet eens mee naar boven, dan kunnen ze ook eens kennis maken met mijn kamer en dan kan ik direkt zien of dit voor herhaling vatbaar is en hoe ze reageren op mijn kamer.
Zo gezegd zo gedaan, Kenji en Pietje elks appart in het reiskoffertje en hup naar boven.

Ik heb natuurlijk foto's getrokken.
En hier is het Resultaat:

Hier was Kenji vrolijk mee aan het fluiten met de radio, en Pietje op de achtergrond.

Ik word hier zo moe van...

Na een hele tijd bij mij gezeten te hebben gingen Kenji en Pietje eens een rondje vliegen en belanden ze op mijne badjas, die op mijn grote spiegelkast hangt.

En daar gingen ze dus ook een dutje doen...

...Want Pietje was weer eens moe. :P

Zo dit waren de foto's dan alweer.
Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben.

Groetjes Sally

karlijn

hihi grappige foto's!!

leuke vogeltjes heb je!! ;D

en sterkte aankomende tijd...

Dieren oordelen niet.....mensen wel..!

Kimm

hoi sally,

wat een leuke foto's. ze zien er goed uit hoor! leuk dat ze mee mochten naar je kamer en is dat voor herhaling vatbaar?
wel gezellig he?

groetjes kim

Anke

Hoi Sally,
Zo te zien hadden Kenji en Pietje het wel naar hun zin op jouw kamer!
Leuke foto's heb je gemaakt
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

sandy

ik hoop dat dit je een beetje opvrolijkt

Dierenfreackske

Hoi Sally , wat gaaf de foto's , en wat zien ze er gelukkig uit ook , whaaaaaaaahaaaaaaaa,  ze zien er zo lief uit ! Grtjs Ann

Sally

hallo Karlijn,

Leuk dat je in mn boekje komt.
Dankjewel hé!

Hallo Kim,

Dankjewel!
Het was zeker heel erg gezellig, ik denk dat ik dit morgen nogeens ga over doen.
Het is dus zeker voor herhaling vatbaar. :)

Hallo Anke,

Ja ze hadden het zeker naar hun zin, en ik ook.
Dankjewel!

Hallo Sandy,

Dankjewel voor dat leuke kaartje! Heel erg mooi hoor.

Hallo Ann,

Dankjewel he, ja lief zijn ze he. :)

Groetjes Sally

Kimm

oh wat lief van sandy. leuk hoor!

groetjes kim

Dierenfreackske

Jaaaaaaaaaaaaaa  , ze zijn heeeeel   lief  !  Ook schattig die koppies van ze !
Grtjs Ann ;D ;D

*Yvon

Hoi hoi

Mooie foto's !!!!  ;D
Als je  nou vaker gaat ruimen,kan je vaker Kenji en Pietje meenemen en leuke foto's maken.  ;) :D
Je mams blij en wij blij.  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Hermien

Hai Sally,

Door omstandigheden loop ik een beetje achter met boekjes en verhalen lezen. Zo komt het dat ik nu pas over die toestand met je nichtje en haar kinderen lees en ik ben verbijsterd. Snap heel goed dat je dan even geen tijd en geen zin in valkendagboekjes hebt. Inmiddels ben je er weer en je schrijft te beseffen dat het 'gewone'  leven ook weer doorgaat. Maar zo'n trieste gebeurtenis hakt er uiteraard wel even behoorlijk in en je zult best nog vaak met je gedachten bij je nicht zijn. Leuk dat Sandy je met een mooie vogelkaart probeert op te vrolijken en ik hoop dat je je ook gesteund weet door alle ontroerende reacties van de andere forumleden. Zelf heb ik net ook die ervaring, nu mijn vader overleden is. Hoewel ik bijna niemand van het forum persoonlijk ken, kreeg ik toch enorm veel steunbetuigingen en dat schept, naast de band die wij door de valkjes al hebben, een heel andere, speciale verbondenheid. Mij heeft het erg goed gedaan en ik hoop dat jij daar ook wat aan hebt. Wat gebeurd is kun je niet meer terugdraaien, probeer het daarom een 'plekje' te geven. Het zal toch zeker wel zo zijn dat de dader een flinke straf boven het hoofd hangt? Het kindje krijgt je nicht er niet mee terug, maar die man mag nooit meer de gelegenheid krijgen zoiets nóg eens te doen. Ik denk aan je en je krijgt een dikke knuffel van mijn 'Vliegtuig': Gabber, Goofy en Silvo.

PS.
Mijn vogels geven me op dit moment zóveel liefde en troost en ik hoop van harte dat jij hetzelfde ervaren kunt met jouw valkenvolk.

Lieve groet,

Hermien Gorlitz