20 juli 2025, 16:57:09

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi Sally,

Goeiedag zeg, Sally is een nieuw dagboekje begonnen en na 14 dagen ongeveer zit ze al op bladzijde 10 :o :o :o :o

Maar ik heb je gevonden en ik moet zeggen, het ziet er allemaal hardstikke leuk uit.

Wat een verschil met Kenji zeg, maar hij is nu echt mooi en Pietje is ook fantastisch... wat leuk ook hoe ze haar trosgierst vasthoud!! ;D ;D

Ik ben blij te lezen dat ze nu zo goed met elkaar overweg kunnen, dat is wel anders geweest he...

Ik ga je boekje zeker weer volgen.

Groetjes Manon

*Yvon

Hoi hoi

Dat is nou het leuke van veel foto's maken en dan een keertje alles terug kijken.  ;)
Dat doen wij ook weleens en dan zien we ook hoeveel sommige valkjes veranderd zijn.  :D
Heel leuk om te zien.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Sally , wat zijn jouw Kenji en Pietje 2 lieve valkjes
en leuk op die zitstok ! En blijkbaar gaan ze ook graag onder de douche de valkjes ! Zalig he! Hele mooie en leuke foto's vind ik ! Grtjs Ann

Sally

Hallo Manon,

Hihi, wat een leuke reactie! Ja mn boekje gaat nu wel lekker goed he. Leuk dat je me gevonden hebt, zo moeilijk was het toch niet he? Ik was vlakbij hoor. ;D.

Ja Kenji is toch wel hard veranderd he. Maar die wordt op 30 mei al 1 jaar dus dan kan dat wel he...
Ja Pietje is ook fantastisch mooi,
Alleen zijn ze nu niet op hun allerbest want ze zijn allebij in de rui, en als ik Pietje kroel voel ik allemaal stekeltjes, dus allemaal nieuwe veertjes die aan het groeien zijn. Wel een raar gevoel is dat...
Vond het ook een super leuk zicht toen Pietje het stukje trostgierst zo vast hielt en ervan at.

Ja ben ook super blij dat ze het beter met elkaar kunnen vinden, het is inderdaad anders geweest...

leuk dat je men boekje terug gaat volgen.

Hallo Yvon,

Ja vind ik ook leuk aan veel foto's trekken, kan je de oude foto's vergelijken met de nieuwe, en dan verschiet je toch wel soms van hoe hard ze kunnen veranderen.. Vind ik ook super leuk om te zien!

Hallo Ann,
Ja ze zijn lief he. ;D.
Als ze zin hebben zitten ze graag onder de plantenspuit, maar als ze geen zin hebben gaan ze constant vliegen dan. :P
Zou ze is graag onder de echte douche nemen, maar we hebben geen douchekop met nevelstand...

Groetjes Sally

*~Jeanine~*

Hoi Sally,

Echt weer super foto's.
Die van Pietje met het trosgierst is toch wel mijn favoriet.
Ziet er zo snoezig uit ;D
En als verzopen valkje is het ook geweldig ;D
Ik heb er weer van genoten

kimmie

Hoi Sally,

Ook ik heb weer genoten van je mooie foto's...!!

Pietje met dat stukje trosgierst vind ik zo'n lief gezicht...

En wat is Kenji mooi geworden...
Van kleine dons tot een mooie stoere vent :D

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Dierenfreackske

Hoi Sally ....dat is hier ook zo hoor , en als ze wegvliegen hebben ze hun kans verkeken hoor na een paar keer proberen ! Meestal hebben ze heel veel zin ,maar gisteren hadden ze dat echt niet , want ze waren zoooooo lekker aan het slopen , ze kregen er echt niet genoeg van ....heb ik weer
alles netjes opgeveegd daarna natuurlijk weer he ! Grtjs Ann

Sally

Hallo Jeaninne,
Dankjewel,
Vond het ook wel snoezig dat Pietje zo een stukje trostgierst vast had in dr pootje. :D
En als verzopen kieken... Tja was grappig om te zien, maar ze was dr toch heel stil van geworden.
Leuk dat je genoten hebt.

Hallo Kim(mie)
Fijn dat je genoten hebt van de foto's,
Tja die Pietje is gewoon lief om te zien. :D
En Kenji de stoere vent met een klein borstkastje. :D. Die weegt maar amper 85. :P

Hallo Ann,
Ja soms kunnen de valkjes wel eigenwijs zijn he. ;D
Maar dat pakken we er gewoon bij :)

Groetjes Sally

Kimm

hoi sally,
hoe gaat het daar bij jou?
ik heb je even een pb gestuurd.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hallo Kim,

Hier gaat het goed hoor. De 2 zijn nu weer aan het slapen, wat een slaapkoppen. Maar terstraks toen Pietje sliep en Kenji wakker was ging Kenji naast Pietje zitten en ging ie met zn kop over haar gebogen wat in haar oren liggen fluiten... Tja raar zeg die Kenji, toen Pietje dan wakker werdt van zijn gefluit (kan niet anders het was zo dichtbij. :P) toen ging Pietje met dr koppie omlaag voor een kroel, en toen ging meneer Kenji weer naar de andere kant van de stok wat verder fluiten. En toen Pietje weer sliep ging ie weer bij haar oren liggen fluiten en toen weer het zelfste... EN zo bleef dat even doorgaan. :P.

BaUkJe

Hey hoi,
ik liep een paar dagen achter op je dagboekje... Maar ben weer allemaal op de hoogte! Leuke foto's ook! ;) gr Baukje

Kaatje

Hoi Sally,

Hier zijn de dames ook ontzettend in de rui en ik voel ook allemaal stekeltjes als we aan het kroelen zijn ! Ik heb wel het idee dat ze er een beetje last van hebben want soms piepen ze echt met poetsen of kroelen  :-\

Bij Vicky zie ik allemaal stekeltjes zitten en Nienah verloor gisteren 2 hele mooie vleugelpennen. Eerst links en een uurtje later verloor ze tijdens de vlucht rechts een vleugelpen die zo naar beneden kwam dwarrelen !

Ook heb ik al één hele lange staartveer gevonden op de grond maar ik weet niet of deze van Vicky of van Nienah is !! Xena schijnt er nog het minst last van te hebben want die verliest zo af en toe een veertje !

Ik vind het wel een beetje zielig, maar ja ... het hoort erbij denk ik dan maar !!

Geef Kenji en Pietje maar een hele dikke knuffel van de dames   ;)

En van Paco weer een high four  ;D

Groetjes Karin

P.S. zijn Kenji en Pietje nu beide mannen of ben ik nu in de war !?

Sally

Hallo Karin,

Och wat zielig dat ze piepen tijdens het poetsen of kroelen. Geef je ze vitamine druppels ofzo?
Ik geef Kenji en Pietje nu vitamine(poeder) door hun eten tijdens de rui, en ze hebben dr niet zo heel veel last van denk ik...
Pietje heeft nu de langste staart veren kwijt, en loopt nu rond met een kort staartje. :P. Precies een baby staartje. Hihi... Maar er is al een hele mooie lange staart veer weer aan het groeien.

Kenji heeft eigenlijk nog niet veel verloren, zo nu en dan een paar half lange veren en wat dons. Maar voor de rest nog niet veel.

Hihi, ik noem ons Pietje nu een stekel varkentje, ik zie de stekeltjes niet zitten maar voel ze wel...

Ook zag toen ik ze douchte bij Pietje allemaal roze streepjes op dr huid zitten, ik veronderstel dat dat allemaal nieuwe veertjes zijn die in een hulsje zaten? Was wel een raar zicht hoor...

Ze krijgen daar allemaal een Kroel terug van Pietje en Kenji. :)
En jaja hoor Paco krijgt ook een kroel. :P.

Eum... Ik weet dus nog steeds niet of Pietje een pop of een vent is. Maar ik denk een pop want ze heeft nog steeds van die mooie parels, soms denk ik dat ze aan het vervagen zijn maar dan zie ik er weer precies bij komen... Ik weet het ook niet hoor, de tijd zal het uitwijzen. :P

Groetjes Sally

Sally

Hallo Iedereen,

Heb weer enkele foto's genomen van mijn 2tal.

Een paar van Pietje's rug:

Pietje zit nu in de rui, en blijft toch goed de pareltjes behouden he? Wat denken jullie?

En nog enkele willekeurige foto's

Groetjes Sally

Romy

Hoi Sally

Ik heb nu pas je dagboekje ontdekt  :-[

Je hebt erg mooie valkjes! Vooral Pietje is echt PRACHTIG! Maar als ik het goed begrijp, is het een mannetje en gaan die mooie pareltjes verdwijnen? Wel een beetje jammer... Maar zonder is het ook een mooi valkje natuurlijk!

Klopt het dat je ook op zoek bent naar een popje?

Groetjes
Romy