20 juli 2025, 13:40:28

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Sally,

Paco wordt begin juli 1 jaar, ik hoop dat als de zon gaat schijnen de kleur geel een stuk feller gaat worden, kenji is echt een schatje om te zien en hij kijkt ook zo lief !!

Wouw en die foto's, zo verschilend, .... echt heel erg leuk om dat te zien  :D En je probeersel is ook heel erg leuk geworden, super zelfs !!

Fijn weekend, ook voor de valkjes !!

Groetjes Karin

BaUkJe

23 februari 2008, 22:48:04 #136 Last Edit: 23 februari 2008, 22:49:43 by Baukje
Jeetje, dat is een verschil!!! Mooi geworden hoor! Hij heeft wel wat van onze Arie (op sommige foto's van hem ;) ) Zelfde kleur en het witte stuk op zijn veren... Leuk, leuk, helemaal leuk! ps probeer wel eens een soort gelijke foto te maken... gr Baukje

Dierenfreackske

Whauw zeg ....wat een verschil ..in ieder geval ziet hij er nu
echt prachtig uit ! Mooi koppie Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Sally,

Kenji is echt prachtig geworden.
Het is echt een super groot verschil :o
Prachtig hoor.

En je handtekening is ook namens mij goedgekeurd :D
Erg mooi gemaakt.

Sally

Hallo Anja,
Ja he, vind ik ook . :D
Dankjewel.

Hallo Karin,
Paco zn koppie zal wel snel geel worden, je ziet die leuke gele plekjes al verschijnen en dan gaat het hard opeens hoor. :)
ja de foto's zijn verschillend he, verschoot er zelf ook van ze!
Leuk dat je mn probeersel leuk vond! Dankjewel.

Hallo Baukje,
Ja het is nogal een verschil he, vind ook dat Kenji mooi geworden is, met zn leuke gele snoetje en die felle oranje wangentjes.
Ja hij lijkt wel erg op Arie van jou he. Vind ik ook hoor.

Hallo Ann,
Ja wat een verschil he. ;D
Dankjewel hoor!

Hallo Jeanine,
Dankjewel, Verschoot ok van het grote verschil. :D
Dankjewel, dat je mn handtekening goed hebt gekeurd. Maar vind deze die ik nu heb iets mooier en iets liever. :D

Dag allemaal,
Ik heb net van Christine foto's gekregen van toen Kenji nog bij haar woonde. Dus dat ie nog jonger was dan 8 weken.
Ga die even uploaden, en dan zet ik ze hier. Vind dat wel leuk!

Heb de 2 hier ook even gedoucht ternet, en ook foto's van genomen. Maar denk at er geen 1 goede duidelijke foto bij zit. Ze waren zo in de weer met alle kanten op te draaien, en zo'n goed foto toestel heb ik nu ook weer niet...
Ze hebben er in ieder geval van genoten, dat kan ik jullie wel zeggen.
Pietje was helemaal doorweekt, en was daar even niet goed van achteraf :s Dus die heb ik snel onder de haardroger gezet, en nu is ze haar lekker aan het wassen. :-)

Groetjes Sally

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hallo,
hier zijn ze dan. :P

Kenji als baby:

Kenji met Snowy

En Kenji met broertje:

Ik heb ook nog een paar foto's genomen net van Kenji en Pietje. Maar die moeten nog even geupload worden. De douchefoto's zijn spijtig genoeg aan de wazige kant :s. Maar als jullie die ook willen zien... Wil ik ze ook best uploaden.

Groetjes Sally

Anja

Tuurlijk willen we die zien. Wat dacht jij dan :D :D

Wat lief hè Kenji als baby.

Groetjes Anja

Sally

hallo Anja,

Ja, is inderdaad super lief.
Willen jullie die wazige foto's ook zien, als ik ze zelfs niet zo mooi vind? :s...
Ze zijn zo mislukt. :p

Anja

Als je ze zelf niet wilt plaatsen Sally dan moet je het niet doen. Daar heb ik dan alle begrip voor.

Groetjes Anja

Sally

Hallo Anja,
dankjewel hoor. :)
Ik heb andere hele mooie foto's geupload.
Hier komen ze dan...

Pietje komt onder de douche vandaan...

Als jullie goed kijken zien jullie dat Pietje een stukje eten (trostgierst) vast heeft..
En zo eet ze ervan.

Dat was de eerste keer dat ik dat zag, en vond dat zo lief om te zien!

Samen op de schommel

Pietje strekt

Kenji doet een dutje

Pietje die normaal eet van trostgierst. :D

En Kenji op de eetbak...

Voila, ik hoop dat jullie van de foto's genoten hebben.

Groetjes Sally

Anja

Hoi Sally,

Ze waren weer geweldig hoor.

Yahoo eet zo ook. Eerst neemt hij het in zijn pootje en dan peuzelt hij het op.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Sally,

Wat is Kenji een heerlijk donsje geweest en nu alweer zo groot !! Ik heb echt genoten van je foto's, ... zo lief om te zien hoe Pietje het trosgierst in zijn pootje heeft en er daarna zo lekker van zit te smullen  :D

Ik vind dat echt heel erg apart om te zien, ik vond het van Nienah al zo leuk om te zien met een sliertje, dit bracht ze op een gegeven moment ook op deze manier naar haar snavel  :D

En de douche foto's van Pietje zijn ook heel erg leuk, wat een bekkie hebben ze dan hè !? Ik denk dat Paco best nog wel een beetje op Kenji kan gaan lijken met kleuren enzo ... En hij is nu al om op te eten zo lief !!

Groetjes Karin

Kimm

hoi sally,

wat een lieve leuke foto's. zo wazig zijn ze nu ook weer niet hoor! hihi pietje leek wel verzopen ;D
mooie aktie foto's. ik heb genoten meid!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hallo Anja,
Dankjewel. Ik had het Pietje nog nooit zien doen zo eten. Maar vond het een heel schattig zicht.

Hallo Karin,
Ja Kenji is een leuk donsje geweest he, en nu al zo goed gegroeit. :P.
Leuk dat je van mn foto's hebt genoten, ja vond het ook geweldig om te zien hoe Pietje een stukje trostgierst vast had in dr pootje en er zo van aan het eten was.

Hihi, leuk dat Nienah een stukje sliert ook zo naar haar snavel bracht. Echt een schattig zicht is dat!

De echte douchefoto's waren dat niet ze, het was meer een after douche foto van Pietje. :D. De wild look! :D
Ik weet zeker dat Paco nog op Kenij gaat trekken, en dat ie ook zo'n heerlijke gele snoet gaat krijgen! Vind hem nu ook al super schatteg!

Hallo Kim,
Dees ware de echte douchefoto's ook ni, dees was meer ne after-douche foto van Pietje. Pietje was echt precies n verzope kieke. :D. Kvond het wel n schatteg zicht.

Leuk da ge genote hed!

Groetjes Sally