19 juli 2025, 15:31:56

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Caroline

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

mar

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Romy

Hoi Sally

Ik heb het ontzettend druk met studeren deze periode en heb daarom niet zelf een kaart gemaakt. Maar ik wil je via deze weg bedanken voor de mooie kaart die je in mijn boekje heb geplaatst  :-*
Ook wens ik je hele fijne feestdagen toe  :-*

Groetjes
Romy

Little Cockatoo

Gr. Hanneke, Jan en de dieren
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

lynette

Hoi Sally

Wat een onwijs leuke kerstplaatje heb je gemaakt van Demi.
Vind haar zoooo moooi  ;) :-*

Groetjes Lynette en de valkenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kaatje

Sally

Hoihoi,

dankjullie voor de mooie kerstkaartjes nog.
Ze zijn allemaal heel erg leuk!

Hier gaat alles goed, alleen met kerstmis was het even minder, maar is allemaal ook goed gekomen.
Mijn schoonbroer lag namelijk met kerstavond in het ziekenhuis, en is met kerstmis naar huis mogen komen.
Een ongeluk met de moter de nacht van dinsdag op woensdag, maar hij heeft er zo goed als niks aan overgehouden, zijn moter daarintegen is pertotal...
Hij heeft gewoon heel veel geluk gehad.

Met de valkjes gaat alles goed.
Demi is echt een heerlijke kroelkont, als je die begint te kroelen dan weet ie van geen ophouden, als ik dan durf te stoppen komt er een prietpriet geluidje uit en tikt ze met dr koppie tegen mijn vingers aan. Echt zooo lief!!
Het opstappen daarintegen gaat nog niet goed, ze stapt wel op als ze in de kooi is, maar als ze bovenop de kooi zit dan wil ze helemaal niet opstappen. Voor de rest gaat alles heel goed.

Kenji is ook een lekkere kroelkont, maar die heeft het soms hoog in zijn bolletje, als ik stop met kroelen gaat ie pikken naar me, maar hij heeft nog nooit doorgepikt.
En als Demi dan durft te komen voor nog een kroel gaat ie haar wegjagen.
Maar voor de rest gaat dat ook wel goed tussen hun hoor.
Kenji is echt een heerlijke fluiter en als ik begin te fluiten, begint ie te roepen, en als ik stop fluit hij gewoon verder. ;D
Dus eigenlijk moet ik het fluiten gewoon aan hem overlaten. ;D

Pietje is ook een lekker kroelkontje, alleen heeft ze het niet altijd even graag. Soms wil ze gewoon op haarzelf zijn, en ook als ik ze bovenop de kooi zet gaat zij het snelste terug de kooi in. Precies of ze niet altijd even graag uit de kooi is.
Mij ook allemaal goed hoor, geen probleem, dat moet ze zelf dan maar weten dat ze liever in de kooi zit. Maar het is wel een schatje!

Heb een paar foto'tjes van ons Demi

He! Hallo!

Lekker kroelen

Anke

Hoi,
Tjonge dat schrikken je schoonbroer een motorongeluk :o
Gelukkig is hij niet ernstig gewond.
Fijn dat het goed gaat met je valkjes :)
Wat een lieve foto's van Demi!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Sally,

Wat heeft je schoonbroer geluk gehad zeg, poehhh ! Jullie zullen behoorlijk geschrokken zijn toen je het hoorde natuurlijk ! Gelukkig is alles nog goed afgelopen en is het alleen materiële schade !

Wat een plaatje is Demi zeg en wat lief hè van dat prietpriet bij het kroelen, doet Nienah ook, echt zo van, hee doorgaan  ;D

Fijn dat het zo goed gaat !

Liefs, Karin

Kimm

hele mooie foto's sally! en ik vind het zo leuk dat demi graag wil kroelen. heerlijk hoor!

jij ook een goed uiteinde en dat het nu allemaal goed mag gaan.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hey Sally , wat een mooie en lieve kroelfoto's , en zo te zien een echt kroelkontje he die Demi van je, een echt lief koppie.
Fijn dat het zo goed gaat ook , en Kenji en Pietje zijn ook schatten hoor en Demi doet het daar goed ook he !

Grtjs Ann

♪ Marlies

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.