20 juli 2025, 22:30:17

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Kimm

hoi sally,

even weer hijsen hier.
hoe gaat het ? ook wil ik jou voor morgen veel succes wensen met de honden op het parcours. zet m op!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hallo,
Bedankt voor de verjaardags wensen aan Kenji.
Hij heeft ze goed ontvangen hoor.

Hoi Kim,
Met mij gaat alles wel goed, het heeft wel zijn ups en downs.
De grootste reden dat ik niet veel meer hier zit is omdat er zware problemen zijn met onze computer. Hij is namelijk echt verschrikkelijk traag.
Ik zit nog geen 5 min op de computer en hij zit al vast. Ook als ik hier een pagina open wil doen duurt het echt super lang voor hij helemaal open is. En dan heb ik echt geen zin meer om verder te kijken of te lezen. Want naar beneden of boven scrollen duurt dan ook een eeuwigheid.
Maar ik ga proberen terug bij jullie boekjes te komen, wel met enige vertraging. :)

Ik wil ook even zeggen dat ik dus ook bij Ann zo'n leuk tentje had bestelt, en heb ze gisteren aangekregen.

Vandaag heb ik Kenji en Pietje ermee kennis laten maken, ik had er trostgierst in gedaan en moet zeggen ze zaten er best snel in...

He wat is dit zeg, en wat ligt hierin?

He, Pietje waar zit jij nu in? Laat mij er ook eens bij...

Groetjes Sally

P.s.
Ik beloof dat ik zo snel mogelijk bij jullie boekjes langst kom, maar nu moet ik er weer vandoor...

Dierenfreackske

Hoi Sally , Gefeliciteerd met Kenji zijn verjaardag hoor  !
Oef , jij hebt ook de tentjes aangekregen , gelukkig maar , nu nog Mara of Gerdina , dan weet ik wie ik er twee opnieuw moet sturen he ! Heb nl. een pakje terug gehad dus zal het van Mara og Gerdina zijn , wat gaaf dat ze er al zo gauw in zaten , en wat een leuke foto's , en leuke tekst erbij , hihi !
Een goed trucje met de trosgierst he !  En veel plezier nog met de tentjes hoor ! Ann

*Yvon

Hoi hoi

Wat leuk dat ze al zo snel het tentje ingingen.  :D
Echt bang aangelegen zijn ze niet.  ;)
Anders waren ze er toch niet zo snel ingegaan.  :D

Vervelend dat de pc zo traag is.  :-\
Een slome pc is echt super irritant.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Sally,

Bij jou gingen ze ook gelijk in het tentje kijken. Hier dus ook. Lachen toch die gekke kippies in het tentje.

Mooie foto's heb je weer geplaatst.

Jammer dat je pc zo traag is.

Groetejs Anja

Caroline

Gaaf!!!! Je foto's!!

Sterkte met je pc.  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi hoi , hoe is het daar met de valkjes en jou ? Ik hoop dat het snel opgelost is met je pc . Fijn weekend hoor ! Grtjs Ann

Sally

Hallo Ann,
Jaja ik heb de tentjes aangekregen. En Kenji en Pietje zijn er echt blij mee hoor.

Ik heb er een sliertje peperclips in gehangen, en gisteren zijn ze er zo ingegaan zonder trostgierst en gingen ze met de peperclips spelen.
Echt geweldig om te zien.

Hallo Yvon,
Ja leuk he dat ze zo snel het tentje in zijn gegaan.
Nee ze zijn niet echt bang.. Ik moet eerlijk zeggen ik heb ze de laatste weken een beetje te weinig aandacht gegeven, maar ze zijn nog steeds super lief. Gisteren zaten ze samen op het toetsenbord voor een kroeltje.
Het zijn super schatjes!

Ja wel best vervelend van mn trage Pc. Maar vandaag gaat het eigenlijk best goed...

Hallo Anja,
Jupjup, ze gingen dirkt tentje in. Wel met een afleidings maneuver, maar ze gingen erin he. :D
Echt wel leuk om te zien als ze erin zitten he.

Gisteren zat Pietje in het tentje, en Kenji aan de buitenkant en zagen ze elkaars schaduw.. Nu dat vonden ze niet zo leuk, ze gingen pikken en blazen naar elkaar. Maar toen ze elkaar terug zagen was dat weer gelijk over. :D

Vandaag gaat het even goed met de Pc. Maar ik ga niet te hard roepen. :P

Hallo Caroline,
Dankjewel.

De Pc gaat iemand komen nakijken hoor. Misschien gaan we eens kijken voor een laptop, als het niet goed komt met deze Pc...

Hallo Ann,
Hier gaat alles goed hoor.
Ik hoop ook dat het snel opgelost raakt met de pc, maar als het altijd zoals vandaag gaat ben ik best content.. Al mag het nog wel iets sneller. :P

Voor jou ook een fijn weekend toegewenst!

Groetjes Sally

Kimm

hoi sally,

wat ontzettend leuk die foto's! leuk dat ze erin gingen! ik heb genoten ervan.
ik hoop voor je dat de pc snel weer goed is. want dat is zwaar irritant he!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi hoi Sally , Nottie komt bij mij wonen hoor !
Hoe is het met Kenji en Pietje ?  Is het daar ook zo slecht weer trouwens ? Hier is het vreselijk slecht weer ! Maar
dat houd me niet tegen om naar de valkjes te gaan hoor ! Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Sally,

Ik ben even wat boekjes aan het inhalen en ik lees alleen maar fijne berichten !! Wat een heerlijke valkjes heb je toch en wat een leuke foto's heb je weer geplaatst  :-*

Ik begrijp dat je het druk hebt en dan ook nog eens een pc die niet al te vlot is  :-\ Kan begrijpen dat de zin dan snel verdwijnt !

Hihi, ik moet erg lachen om al die oranje tentjes, echt helemaal te gek dat ze er zo van genieten en er zoveel lol mee hebben  :D

Paco heeft gisteren voor het eerst een poging gedaan om Vicky op haar rug te kroelen, later bleek dat hij meer interesse had om op te stappen maar Vicky had daar ( gelukkig ) nog geen zin en gaf Paco een hak  ;D

Vreemde vogels zijn het toch zo af en toe hè !?

Ik ben in ieder geval weer bij in je boekje en ik heb genoten van je verhalen en de foto's !

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Sally , alles kids daar met Kenji en Pietje ? Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Sally,

Net als jij ook flink problemen gehad met de pc.
maar in jou boekje ben ik weer helemaal bij.
Heb super genoten van alle prachtige foto's.

En jullie nieuwe puppie is een snoepje wat een prachtig beestje.

Groejtesssssssssss

Dierenfreackske

Hoi Sally ,  wat sneu dat je internetproblemen hebt , nou met de verbinding he ! Ik hoop dat alles goed is met de valkjes en je van ze kan genieten he ! Grtjs Ann ;D ;D

sandy

ik ben al heel lang niet meer in je boekje geweest hoe gaat het met de valkjes en met jou