19 juli 2025, 20:31:10

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Sally

Lynette...
Het is dan toch niet bij 5 eitjes gebleven.
Deze avond lag eitje 6 er ook bij. :P

;D ;D ;D

Dierenfreackske

Hoi Sally, gefeliciteerd met eitje 6 al , amai hoor, ghet gaat goed he, houden zo he! Grtjs Ann

lynette

Joepie  ;D

Dat word morgen voor mij KMetertjes rijden  ;D
Ik zie je morgen Sally dan kan ik Kenji en Pietje in het echt zien. En ook Demi weer en natuurlijk de stoere Dipsey.
En de andere huisdiertjes  ;D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Marian

Hoi Marian,
Het zit zo: Christine is vorige zaterdag op valkjes bezoek geweest, en heeft het 3e eitje wat mijn PIetje gelegd heeft meegenomen, omdat ik hier nepperts gaf omdat ze zo plukte.
Dus broedt nu een koppel van haar op het eitje van mijn Pietje.
En dat eitje van mijn Pietje blijkt nu bevrucht te zijn...

Oh ja, Sally, komt me toch wel bekend voor :-[ ;D
Heel veel plezier morgen met Lynette!!
Gezellig hoor, valkjesmensen bezoek :D :D

Groetjes, Marian

lynette

Hoi Sally

Wij zijn net thuis. En wat was het gezellig zeg. Leuk om al jou valkjes en jullie hondjes in het echt te zien. En natuurlijk een prachtige omgeving waar je woon. En zeker leuk dat er een bos is. Waar we heerlijk nog gewandeld hebben met de honden.

De eitjes komen bij Coco en Crystal te liggen. maar nu ga ik even de hond douchen. Ik heb bij haar al 1 teek gezien  :-\

Het zijn echt prachtige foto's geworden van de valkjes en Hylke  ;D Ik ga er na het eten er mee aan de slag. Maar nu eerst douchen  ;D

Bedankt meid en ben je verassing vergeten te geven die inmiddels wat gesmoten was. Het was een doosje merci chocolade  ;)

Groetjes Lynette

Dierenfreackske

Hoi Sally, fijn dat het zo gezellig was met Lynette en Co.
Heerlijk valkjes bezoek. Fijn dat je de eitjes bij iemand kan onderbrengen he. Veel succes ook nog met de eitjes he! Grtjs Ann

lynette

;D ;D ;D heb maar 550 foto's gemaakt  ;D ;D ;D  :o :o :o

Marian

lynette

HAHAHAHA

dan raakt de site overbelast  ;D zijn in totaal bijna 6 gigabite :o ben ze nu op de laptop aan het plaatsen dan op de externe harde schijf en dan op mijn pc (mijn bejaarde pc) dan kan ik ze gaan verkleinen en uploaden in PhotoBucket en dan eindelijk plaatsen :D

Groetjes Lynette

*edit* mede dat ik dit aan het verzenden was vloog me internet er uit hihi  :-[

Sally

Hoi Lynette,

Ik vond het ook super gezellig. Net toen je aankwam mocht Dipsy juist eten, dus dat heb je ook mee gezien. ;D Het is toch geen schooier he? Hihi!

Demi heb je ook lekker mogen kroelen, en Kenji en Pietje hebben laten zien hoe je moet kroelen met elkaar. :P

De wandeling vond ik ook super gezellig. Leuk dat Hylke en Kyra het zo goed met elkaar kunnen vinden he, ze hebben lekker gelopen, gespeelt, gezwommen... Kortom, het was SUPER!!
Ah vervelend dat je bij Kyra al n teek had gezien. Heb je dr nog gezien?
Ik heb bij Hylke ook gevoeld, maar niks gevonden...

En natuurlijk heb je de 2 laatste eitjes van Pietje ook mee. :P
Zorgen Coco en Crystal er goed voor?

Ooh, jammer van de merci chocolade. Die luste ik anders wel. :P

Maar liefst 550 foto's?  :o Dat is wel de moeite. :P
Ben wel super benieuwt naar de foto's ze. ;D

Haha Marian, ik wil ze ook ALLEMAAL zien. :P
Toch de goed gelukte. EN dat waren dr VEEL  :D

Groetjess!!!

Gerdy

gefeliciteerd met alweer je zesde eitje..super.

hoe gaat het nu met Dipsy?

gr Gerdy

Sally

Dipsy doet het super.
Het is een echte schooier, en eten doet ie dus super goed..

Lynette had hem maandag gezien, en gistere alweer en ze zei dat ie weer gegroeid was. Dus alleen maar goed he? :P

Na het eten kroel ik nog lekker met hem, en daar kan ie echt van genieten.
Nu ook, ik heb hem om 9u eten gegeven, en nu zit ie al n half uur in mn nek te knarsen, en te poetsen, en met mn haar te spelen.

Gister heeft Lynette HEEL VEEL foto's gemaakt, en die zal ze een van deze dagen wel plaatsen (hoop ik) ;D ;D ;D

Groetjes!!

hilde

fijn dat alles goed gaat met dipsy en dat lynette zoveel fotooooooooossssssss heeft getrokken en dat ze 2 eitjes heeft meegenomen voor onder haar koppeltje Coco en Crystal te leggen

ik zal geduldig wachten   ;D  voor ze te zien

groetjesssssssssssssssssssssssssssss

lynette

Hier zijn er een paar van de valkje  ;D

Dipsey

Wat een handig lepeltje :P ik ga er ook naar op zoek.

lekker kroelen bij Mamma Sally

Nu maar de rest van de foto's van het wandelen uitzoeken en verkleinen  :-\ hihihi

Groetjes Lynette

Marian

Hey Sally en Lynette,

Haha, dat was nog maar het begin...............en daar heb ik al van genoten!!.............dus kom maar op met de rest.........ach nog maar 530 foto's......nou voorruit, 500 dan....voor diegene die net niet helemaal zijn gelukt ;D ;D ;) :P

Groetjes, Marian