19 juli 2025, 20:23:11

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

hilde

lieve filmkes sally

en de foto's van kenji en pietje op de speeltuin vind ik wel heel leuk

fijn als ze zich zo amuseren op de speeltuin

groetjessssss

Anke

Hoi Sally,
Leuke filmpjes en foto's.
Succes met het voeren van Dipsy, dat gaat een hele klus worden.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Sally .....lief  hoor!    :D :D :D    grtjs Ann

Caroline

Hele mooie foto's hoor!!!

Wat ik bedoel met de slagpennen .... vraag je.

Op het filmpje zie je het ook goed, als hij zich poetst.

Hij heeft bijna geen slagpennen .... deze worden eigenlijk zelden geplukt .... bij Dipsy zie je aan die ene kant maar 2 of 3 slagpennen ook de andere kant heeft hij er niet veel en als ik het goed zie mist hij ook heel weat staartveren. Ik combinatie met de vreemde veren met een bloedknobbel erin ben ik bang dat hij wel eens een indectie (gehad) kan hebben.

Vandaar dat ik schreef, let goed op hem .... ik zie wat aan zijn veren groei waarvan ik denk, dit klopt niet maar .... hopelijk zit ik er helemaal naast.

Ik zie hem natuurlijk alleen op foto en film. Als jij live niks apart ziet zal het wel mee vallen.

Probeer eens zijn vleugeltjes te spreiden, dan zie je wat ik bedoel dat hij mist, probeer zo een seen foto te maken.

Succes met pappen.

FIjn weekend  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Hoi Sally,

Ik heb even terug moeten lezen, echt een poepje hoor, Dipsy.
Ik hoop dat het goed gaat met zijn veren, of dat het goed kan komen.
Mooie foto's van je spelende valkjes, geweldig hè zo'n speelboom, en een wenteltrapje omhoog :D
Dat hebben mijn valkjes ook ;) ;D

Fijn weekend, groetjes Marian

Gerdy

sorry sorry sorry...ik bedoel natuurlijk SALLY..lekker slim van me.

gr gerdy

Christine

Ik kom straks eens kijken naar jou Dipsy!
Hier zijn ze ook erger beginnen te plukken en hier en daar wat staartveertjes enzo uitgetrokken.
Volgens mij ligt het echt aan Kenji en Toby.
Twee broers van elkaar en de mama van Luti heb ik nog niet zien plukken.
Maar heb ik ook mijn twijfels over omdat die woensdag meer bij Luti dat dan Toby :-\

Tot straks eh meid!
:-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kimm

hoi sally,

hoe gaat het vandaag met dipsy?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hoi Caroline,
Je kan wel eens gelijk hebben hoor, hij heeft idd maar 3 slagpennen ofzo, maar wel allemaal korte pennen ertussen...
Ik ga dr Maandag maar eens mee naar de VA, voor alle zekerheid.
Ik ga sebiet ook peroberen een foto te maken met zn vleugels gespreid.

Hoi Christine,
Ben benieuwt wat jij van Dipsy vind. Tja, hier is Pietje ook beginnen met plukken en niet meer voeren, dus daarom heb ik Dipsy nu ook appart gezet.. Ze heeft ook alweer eitjes, dus denk gewoon dat ze aan een nieuw nestje willen beginnen en dat dit de grote reden is.

Hoi Kim,
T gaat goed met Dipsy hoor, buiten de veertjes.
Net eten gegeven, en voor het eten woog ie 81gram, en na het eten 92gram.

Pietje heeft deze ochtend alweer eitje 3 gedropt...

Groetjes!!!

Dierenfreackske

Hoi Sally, alweer een eitje , hihi! Fijn dat het goed gaat met Dipsy. Ik ben al weer benieuwd naar de volgende foto's hihi! Grtjs Ann

hilde

ja ik wacht ook geduldig op de fotookessssssss

groetjessss

Sally

Haha,
Gister heb ik pas foto's gemaakt... :P

Ik ga vandaag enkel een foto PROBEREN te maken van zn vleugels gespreid.. Als het me al lukt.. ;D

Sally

17 mei 2009, 22:58:46 #1527 Last Edit: 17 mei 2009, 23:00:58 by Sally
Kiekeboe.

Het gaat goed met Dipsy, wat is het toch een bedelaar. Echt, eerste klasse.
Terwijl ik het papje maak zet ik hem al lekker bij me op tafel, en dan doet ie echt alles om bij het potje te komen waarin ik de pap aant bereiden ben. :P Hij klimt zelfs al over mijn handen en dan valt ie zo met zn smoeltje in de pap. Wat ziet ie er dan mooi uit. :P

Morgan ga ik dr mee naar een VA, al denk ik toch dat het eigenlijk niet nodig is, omdat ie goed groeit, en verliest geen veren meer, en zen veren groeien goed.. Maar toch ga ik gewoon voor alle zekerheid, om het slechte uit te kunnen sluiten.
Ga dan ook direkt zn poepjes laten nazien als ik er dan toch ben.

Lynette komt dan ook naar de VA (in prinsenbeek) en ik neem het 4e eitje mee voor haar wat PIetje vandaag heeft gelegd.
Dus ze heeft dag op dag gelegd nu, gister het 3e, vandaag het 4e.
Ze gaat dan dat eitje onder haar Beau en Krummel leggen als ik het goed begrepen heb.

Gistere was Christine geweest en het was heel gezellig, ze heeft Kenji die bij haar geboren is weer gezien, die heeft lekker bij haar gezeten net zoals Pietje, en met Demi heeft ze lekker gekroeld, net zoals haar vriend. ;D
Dipsy heeft ze ook eten gegeven gisteren. Vond ze wel heel erg leuk en speciaal, het is toch haar kleinkind een beetje he. ;D

Christine heeft trouwens het 3e eitje van Pietje en Kenji mee, en heeft die nu ook onder een koppel van haar gelegd. ;D

Spannend toch he.. Dan heb ik misschien toch kindjes, en worden die elders goed verzorgd, ik vind het wel speciaal.
Ik wil hier gewoon geen geplukte jongen meer he..
Misschien mogen ze na de zomer nog 1x proberen, maar dat zie ik dan weer wel.
Nu mogen ze deze nepeitjes "uitbroeden" en dan gaan de eitjes en het blok weg voor effe. Kunnen ze eventjes op rust.

Ik heb vandaag nog wat foto's gemaakt van Dipsy, niet allemaal even mooi want hij/zij is heel erg beweeglijk. ;D

Papsmoeltje  :-*

hij kan al een beetje op de vinger zitten. Valt nog soms naar achter, maar het gaat beter en beter. ;D

Is het geen schatje?
Ik vind van wel in ieder geval. Dipsy heeft mn hart helemaal gestolen!

Groetjes!!

hilde

het was een hele update sally
en wat fijn dat je een eitje meegegeven hebt aan christine en morgen eentje aan lynette
het gaat allemaal wel meevallen  bij de VA en kan je met een gerust hartje terug naar huis

groetjessss

Sally

Hoi Hilde.

Ja we willen toch helemaal zeker zijn dat ze het goed doen he? Dan ben ik toch gerust gesteld he.

Ik heb net de VA gebelt, en een beetje uitgelegd van zn veertjes, nu daar moest ik me dan toch geen zorgen over maken, omdat het nu toch al anderhalve week geleden is ofzo dat ie veertjes verloor, en nu de veertjes goed groeien.. Dus daarvoor hoefde ik niet bepaalt langst te komen.

Wel is het zo dat Dipsy's krop smorgends niet goed leeg is. Het meeste is dr wel uit, maar is nog een heel klein ballonnetje zn krop. Heb nu een beetje Yakult gegeven, dus ben benieuwt of de krop sebiet leeg is.

Ik ga in ieder geval straks als ik met Dipsy naar de VA ga een paar uitgevallen veertjes meenemen, zodat ie het met eige ogen kan zien. En ook naar zn krop laten kijken, en zn ontlasting ook maar direkt laten onderzoeken.

Ben benieuwt. Om 14.10u heb ik een afspraak.

Ow ja.. Deze ochend toen ik beneden kwam zat Dipsy boven op zijn tentje. :P
Weet je nog dat ik paar weken geleden een tentje gemaakt heb? Dat staat er nu ook in, daar kruipt ie ook soms in. Past precies. ;D

Groetjes!