19 juli 2025, 14:26:54

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Kimm

oh wat een schatje is dipsy zeg en een heerlijke volle krob  :D  :D
geniet er maar lekker van meis, hij is zo groot  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi, wat een goed gevuld kropje heeft ie ook, heerlijk om te zien, hihi! Grtjs Ann

Sally

Dankjewel Kim en Ann,

Als ik nu zo naar Dipsy's foto's kijk lijkt het wel of die teentjes allemaal naar binnen staan..
Doet me denken aan de 2 valkjes van Caroline... :S
Ik weet nu eigenlijk niet of het zo echt is, of omdat ze zo staat effe... Ga het morgen is ne keer fatsoenlijk bezien..
Maar stel, ze groeien zo scheef.. Kan je dr nu nog iets aan doen of niet...

Groetjes!

Caroline

Ik zag het ook al .... ik zou het inderdaad even in de gaten houden en als je twijfelt meteen met extra calcium starten, hij is nu nog jong.  ;)

Maar .... op deze leeftijd kan het nog best allemaal meevallen hoor, toch even goed in de gaten houden.  :-\

Je hebt wel een heel lief filmpje en lieve foto's gemaakt.  :-*

Groetjessssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi,
Ik heb gemerkt dat die kleintjes er heel goed in zijn om hun teentjes gek te houden.
Zodra ze dan op stok zitten is er niks meer aan de hand :)
Hopelijk is dat bij jou ook zo.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Sally, zo te zien durf je het nu toch al in je hand nemen, het zal ook tam zijn , leuk he toch, grtjs Ann

Kimm

hey sally,

ik hoop dat het niks is met de teentjes. dat het gewoon meevalt.
wat is hij toch een dotje he :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Sally ? Is er iets speciaals aan de teentjes dan? Zie je dat al? Ik denk dat het nog een beetje moet goed groeien , ik weer het niet he, ik dacht dat bij mij ook eerst hoor, maar het was dan toch goed, hihi ! Grtjs Ann

Sally

HOi hoi,

Ik hoop ook gewoon dat Dipsy de teentjes gewoon effe raar zette, en dat het voor de rest niks is.
als ik hem/haar zo oppak zie ik niet veel, mischien een beetje krom, maar niet zo erg als op de foto's.
Dus ik ga het nog effe aankijken.
Normaal komt Danielle dinsdag bij me buurten en naar Kenji, Pietje, Dipsy en Demi kijken, en misschien neemt ze dan een beetje van haar Calcium mee, maar als ik morgen ofzo zie dat het echt niet goed is dan ga ik zelf snel naar de dierenwinkel om Calcium te halen.

Tis wel een blazerke ze. :P Altijd als ik die vast heb kijkt die mij zo aan, en maar blazen en blazen... :P Grappig ding hoor. ;D

Groetjes!

Dierenfreackske

Hoi, veel succes met het vinden van de calcium hoor! Grtjs Ann

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

☺ Pita ☺

Ooow wat is Dipsy al gegroeid zeg!!
Als ik het filmpje zo bekijk zie ik eigenlijk niks bijzonders aan zijn teentjes hoor??
Maar ja ik ben maar een beginneling he!
Groetjes van Petra. ;)

Sally

Hoi hoi!
Nu krijgt Dipsy van die mooie pennetjes, word ie toch niet geplukt door Kenji zeker!!!  :censuur.
Wat ben ik toch boos op Kenji.
Ga direkt uierzalf smeren,en hopen dat het ophoud.. Anders ga ik maatregelen treffen denk ik... Het is zo zielig, ik pakte hem net voor de kijken naar de teentjes. Zie ik toch niet gek veel aan.. Heel heel heel zachtjes naar binnen misschien maar je ziet het bijna niet. Hij zal ze wel zo zetten denk ik...

Net toen Dipsy terug in blok zat gingen Kenji en Piet dr ook bij, en toen keek ik, en Kenji zat gewoon te plukken.. Die keek me zo aan, en maar verder doen! Dipsy piepte nogal.  >:(.
Ocharme mn schatje toch!

Ook denk ik dat ze onderant aan een nieuwe ronde gaan beginnen, want net heb ik ze ook betrapt op wipwappen...  ::)

Groetjes

Dierenfreackske

Hoi Sally, aaaarch, arme Dipsy hoor! Grtjs Ann :-\ :-\

Sally

Hier ook nog effe...
Dit heb ik ook bij spoed gezet.
Dipsy is nu 15 dagen oud..

Vandaag heb ik een bult ontdekt boven zn krop, in zn keel zeg maar... Ik weet niet of die daar al eerder zat, maar vind het wel vreemd. het valt me nu ook pas op..

Ook is zn krop lang niet zo vol als andere dagen nu... Zou ie door die bult niet goed kunnen eten?
En wat is dit dan?
Kan iemand me helpen?

Hij word ook sinds gister of vandaag geplukt... Maar dit mag er niks mee te maken hebben zeker.

Hier effe een filmpje van hem. Als je goed kijkt zie je de bult zitten.