28 maart 2024, 15:59:52

pino pino daar kikker je van op op

Gestart door bannanne, 19 oktober 2003, 21:21:52

« vorige - volgende »

bannanne

hey iedereen ik heb vandaag mijn nieuw valkje gehaald bij daniël verbeken en wat een lief mannetje is mijn pino'tje hij is 8 weken oud en super lief  :D

Tara

Hoi hoi,

van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Welke mutatie is het? Ben benieuwd naar 'm. Veel plezier er mee!

Groetjes, Tara

bannanne

hey het is een wildkleurtje, ik ging voor witmasker maar helaas geen jonkies :-/
maarreuh nie getreurd 'tis zo een lief manneke 'k eb nog maar pas en ie eeft al op mijn hand gezeten

Stijn dc

hello

proficiat met je nieuwe aanwinst. ik ben benieuwd naar een foto van pino. leuk dat ie ook zo tam is.

SDC:D

Ans

Hoi  van harte he met de nieuwe aanwinst
hoop dat je er veel liefde en plezier van zal hebben ... maardat zal best wel
groetjes  Ans

bannanne

srry menskes maarreuh foto zal nie gaan zelle 'k heb geen digitaal fototoestel of iets in deze aard.
maar echt vandaag is em op mijn hand in slaap gevallen, wel in de kooi omdat hij het hier een beetje moet leren kennen hé
wil je em echt eens zien ik zou zeggen kom dan eens langs
 ;D 'tis wel ne ferme afstand voor de meeste mensen

Stijn dc

hello

jammer dat je geen foto kan laten zien. hoe dan ook pino zal wel een prachtvalkje zijn.

SDC:D

Nes

Hoi hoi,

gefeliciteerd met Pino! Wat leuk dat ie al op je hand in slaap is gevallen  :) Ben benieuwd naar de verdere vorderingen  ;)

Groetjes Nes.

Marianne

Hallo Bannanne,

Van harte gefeliciteerd met je valkje Pino.
Ik ben heel benieuwd naar een foto van hem.
Heel veel plezier met je valkje.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

bannanne

voorlopig geen verdere vorderingen maar morgen mag em eens uitvliegen verslag komt later  ;)

Tara

Ben in ieder geval al benieuwd :). Zal het in ieder geval ook snel te lezen krijgen als ik toch de ganse dag op het forum zit ::).

bannanne

ja menskes voor diegene die geïnteresseerd zijn in het verhaal van pino moet je maar gaan kijken in het dagboek,
pino wordt verwelkomt