20 april 2024, 01:21:43

popjes die hun parels verliezen

Gestart door Gerdy, 16 januari 2008, 13:52:58

« vorige - volgende »

Gerdy

Ik heb twee popjes en die zijn bijna alle parels verloren terwijl ze eerst helemaal vol met parels zaten..en het zijn echt popjes omdat ik gezien heb dat ze eitjes hebben gelegd en ze zitten nu alletwee op een nestje..weet iemand van jullie hoe ze bijna al hun parels kwijtraken? ik weet dat het bij mannetjes normaal is..zou het aan het voer kunnen liggen?.

gr gerdy

•=Bonnie=•


Gerdy


Silke *

Hoi Gerdy,

Ik heb ook een (cinnamon) geparelde pop en ik merk nu ook dat ze al haar parels verliest op haar rug. Op haar vleugels blijven ze nog wat staan. Is het in jou geval ook zo?

Groetjes
Silke

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerdy

Hoi Silke..ja klopt op de  vleugels zitten nog wel wat parels ik zal ff een foto bij zoeken

Gerdy

Hoi Lin

Ik heb bij verhalen een foto van het popje dat ze op het nest zit..je kan het niet helemaal duidelijk zien.
zal proberen morgen nog een foto te maken.

gr gery

•=Bonnie=•

kan je de foto ook hier plaatsen Gerdy? da's makkelijker dan hem bij verhalen opzoeken.

Tjerk

Hey,

Bij valkparkieten kan het verenkleed veranderen tot en met het derde levensjaar. Daarbij dus ook de pareltekening van popjes.

Zelf heb ik ook meedere poppen waarvan de pareltekening behoorlijk is veranderd het afgelopen jaar :)..

Groeten Tjerk

Gerdy

thanxs Tjerk..als het me lukt maak ik een foto van haar maar ze zit steeds op het nest en dan is het moeilijk foto s maken en ik wil ze niet teveel storen.

gr gerdy

Silke *

Sorry voor de late reactie, maar hier een foto van mijn cinnamon geparelde pop die nu verschrikkelijk haar parels is verloren op haar rug:




Ik hoop dat je ziet dat ze bijna geen parels heeft op haar rug en veel meer op haar vleugel. Zij is nu ongeveer 3 jaar en heeft 2 maanden terug haar parels verloren.

Groetjes
Silke

Quinten

mijn witmasker bont geparelde ''pop'' had ook heel veel parels en heeft er nu ook alleen nog maar wta op de vleugels... alleen weet ik niet zeker of dit een pop is...

Mara

Hoi

Mijn geparelde pop heeft haast geen parels meer op haar buik en mijn witmasker cinnamon geparelde pop ook niet meer. En ik weet 100% zeker dat het popjes zijn, dus ze kunnen inderdaad parels verliezen of de parels veranderen.

mara