19 april 2024, 22:35:21

12 baby gerbils

Gestart door southdakota, 31 januari 2008, 21:01:10

« vorige - volgende »

southdakota

Ik heb nu zo'n drie weken twee gerbil-zusjes. Door haar figuur kreeg ik het idee dat 1 van de 2 bij haar vorige eigenaar bezwangerd is geraakt, en dat bleek te kloppen. een dag later bleek dat haar zusje ook zwanger was.
ik zit nu met 2 zusjes die samen voor 12 babies zorgen (nestje van 7 ebnnestje van 5, ze liggen allemaal bij elkaar)

Gerbils mogen niet alleen wonen, en alleen bij hun eigen geslacht zitten (ze maken namelijk bijna elke maand een nestje, dat wil je niet. En inteelt al helemaal niet)

Ik moet dus straks van 12 gerbils af (over 5,5 week mogen ze pas weg. Ik kan over ca. een week pas de geslachten scheiden.

Zijn er mensen die eventueel belangstelling hebben? Ik kan ze niet zelf houden omdat ik geen ruimte heb voor een extra dierenverblijf. Ik wil ook geen inteelt van zoontjes met moeders.
De kleuren weet ik ook nog niet.

Maargoed, mocht je interesse hebben, let me know! vragen over verzorging etc beantwoord ik natuurlijk ook. Ik wil ze absoluut niet naar een dierenwinkel doen en liever ook niet naar een asiel.

*Yvon

Hoi hoi

;D ;D Leuk,neem je 2 nieuwe huisdiertjes.  ;D ;D
Krijg je er vanzelf 12 bij.  :P :P
Ik vind het hele leuke beessies om te zien.
Helaas kan je me er verders niet blij mee maken.  :P ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >