28 april 2024, 21:36:40

Nieuw jong valkje

Gestart door Silvia, 2 februari 2008, 12:36:05

« vorige - volgende »

Silvia

Wij hebben gisteren gelijk een nieuwe valkparkietje gekocht deze is toevallig een handopvok Valkparkietje.
En we hebben heel veel instructies meegekregen een boekje metde werkzaamheden hoe en wat en inc, tel van daar waar dat kleinetje vandaan komt.als het niet gaat dat hun het weer overnemen met het voeden dan tot de valk groot genoeg is voor zelf te eten dus ik denk dat het wel goed zit.
Wij zijn niet zo van dat doen we even daar wordt wel over na gedacht.
En hij/zij komt niet uit een winkel.Bogito,2 komt bij een hobby kweker en ik had er een goed gevoel bij en nu helemaal dat ik in alle tijden hulp van hun kan krijgen in geval van nood. dus we wachten maar af. hoe deze het gaat doen. ik hoopen ga er van uit goed. net als mijn/onze andere dieren.
Hallo ben een tijdje niet geweest dat door het overlijden van mijn Valkje maar heb na een langere tijd toch weer een valkje genomen.
Ik hoop en ga er van uit dat het nu wel goed gaat.
Bennie

Anja


Leuk dat je weer een nieuw valkje hebt maar ik vind het persoonlijk geen slimme zet van je.

In het topic In Memoriam is er een link geplaatst en ben je dus gewaarschuwd maar in mijn ogen geef je daar dus geen gehoor aan.

Ik hoop maar dat dit valkje het wel gaat redden.

Groetjes Anja

Silvia

Nou kijk dit is mijn tweede valkje en de eerste kwam gewoon bij een pers, vandaan die zogezegt goed voor het diertje gezorg had en de eerste Valk was GEEN handopvok Valkparkiet.maar een zelf etende en gewoon gevoed door zijn/haar moeder
Deze nieuwe kwam op mijn pad door een kennis vanmij en die had deze over ik ben niet gaan zoeken maar deze is met recht in de schoot geworpen. Dus dan zorg je daar zo goed mogelijk voor en het is toevallig een handopvok daar kan ik ook niks aan doen.
Hallo ben een tijdje niet geweest dat door het overlijden van mijn Valkje maar heb na een langere tijd toch weer een valkje genomen.
Ik hoop en ga er van uit dat het nu wel goed gaat.
Bennie

Rianne

Uhm... wat is nu je vraag? ???

Emely

ik denk dat het meer een soort van reactie moet voorstellen op de post van Anja!
??? ::)

Rianne

Dit is een samengesteld topic. Mijn bericht komt daardoor wat raar over ;)