19 april 2024, 15:09:49

Welke mutatie is dit valkje?

Gestart door Suzanne, 21 oktober 2003, 20:29:21

« vorige - volgende »

Suzanne

Grinnik, ik merk het wel.

Heb nu zelf een geparelde witmasker pop en man, een geparelde en een bont. En ik wil dus nog graag een ino, lutino en een cinnamon. Maar ja, dan heb ik een oneven aantal. Een gele staat ook nog wel op mijn verlanglijstje, maar ja die zijn zo zeldzaam, dus misschien dan wel een bonte witmasker.

Ik ben zelf op het moment helemaal weg van Jacco, die ik vandaag gehaald heb. Ik zat net een klein beetje naar hem te blazen, en toen ging hij op zo'n manier zitten alsof hij een douche kreeg. Hij vond het plezierig dus  ;D

Kiki is ook lief, maar wat schuwer. En  natuurlijk zijn Plukkie en Loki ook mijn schatjes.

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Tara

Je hebt heel erg veel mooie valkjes, ik ben ook trots op mijn valkparkieten, ik heb 3 grijs geparelde popjes, 3 wildkleur mannen, 2 grijs geparelde mannen, 1 witmasker man, 1 geparelde witmasker man, 1 cinnamon geparelde man (Malaia), 1 bont lacewing geparelde witmasker (waarschijnlijk pop), 2 lutino popjes, 1 lutino man, 1 bonte man en 1 wildkleur popje. Dit zijn m'n valkjes, waarvan enkele toch bijzondere mutaties zijn, maar elk is een bijzondere valk :), ik wil volgend jaar zeker nog jongen houden en een albino valk wil ik ook wel, maar het bedrag is te veel, dus hoop ik, dat een van m'n valkjes split is voor albino ofzo, ik heb wel een vermoeden ....

Jij hebt ook erg mooie valkjes, en cinnamon is ook erg mooi, wou ik ook, maar eigelijk nog nooit gevonden. Geel vind ik ook mooi, maar lijkt mij ook wel veel geld, maar denk dat ik de kans zou grijpen, als ik er eentje zie, die wordt verkocht als lutino, want er zijn waarschijnlijk toch sommige die dat doen. Hoop ik toch ;D

Groetjes, Tara