28 maart 2024, 17:06:55

Welke mutatie is dit valkje?

Gestart door Suzanne, 21 oktober 2003, 20:29:21

« vorige - volgende »

Stijn dc

hello

goed dat je al een kooi hebt gevonden!
kan je mss de link eens gevne, kan ik is gaan kijken, kwestie van interesse ::) :D

SDC:D

Mandy

Nou, nog beter zelfs! ;D
Succes vrijdag en ik ben benieuwd naar de foto's! :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Suzanne

Nou, ik kan de advertentie nu al niet meer terug vinden op Marktplaats, dus misschien heeft hij hem al verwijderd. Van het valkje weet ik nu dat het de voorste moet zijn, en niet de bonte. Maar dat maakt me helemaal niet uit, want ik vind ze allebei mooi, en ik heb liever dat ze gezond is.
Ben benieuwd of het ook idd een popje is, want ik weet dat ze van 2003 is, maar weet niet of ze al door de rui heen is. Maar dat zal ik snel genoeg merken. Mij maakt het ook niet uit of het een popje of man is.  ;)

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Suzanne

Mijn vriendin heeft Chico gekocht die op marktplaats te koop stond voor 150 euro. Een bonte valkparkiet die heel tam is. Ik vind het zo leuk dat ze nu ook een valkparkiet krijgt.  :D. Hoop dat ze er heel veel plezier mee zal hebben. Heb haar al gewezen op deze site.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Coco en Chantal

23 oktober 2003, 13:31:37 #19 Last Edit: 23 oktober 2003, 13:32:46 by Coco__en_Chantal
ja ik heb net even gekeken hoe het valkje eruit ziet op marktplaats en wat is het een prachtige vogel zeg, ben er jaloers op  :-/

Hoop wel dat je vriendin op deze site komt en laat weten hoe het met chico gaat en dat we veel foto's te zien krijgen hahaha.


wanneer gaat ze hem ophalen? ;D


Groetjes chantal  en Coco
Groetjes Chantal en de valkjes


Suzanne

Ik ben er ook best jaloers op hoor, vind het ook een schitterend valkje, maar ik heb niet geboden omdat ik hem veel te duur vond. Ik geloof dat ze hem a.s. zaterdag krijgt. En ze boft, want de mensen wonen in Noord-Holland, en zij in Brabant, maar die mensen moeten zaterdag vlak bij haar in de buurt wezen, dus ze komen Chico langs brengen. :P

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Willeke

Okay okay, hier is ze dan...de nieuwe eigenaresse van Chicco (zaterdag middag als het goed is). Suzanne had me idd op deze site gewezen en heb al een boel gelezen. Mijn man heeft vroeger zelf valkjes gekweekt en zijn moeder maakte ze handtam en verkocht ze dan. Ik zelf ben 2 keer eigenaar geweest van een papagaai.

De eerste (een kakarikie) is op natuurlijke wijze gestorven, de tweede (een amazone papagaai) hebben we helaas weg moeten doen toen de oudste geboren werd. Hij was enorm jaloers op haar en we hebben hem gedoneerd aan het NOP waar hij nog steeds tot volle tevredenheid zit.

De papagaai was mijns inziens te groot om in huis te houden en daarom gaan we nu weer terug naar een maatje kleiner...ons nieuwe valkje Chicco.

Op internet stond al een foto maar ik zal er zo snel mogelijk hier eentje bij zetten (als ik ooit snap hoe dat moet :-/)
Willeke

Willeke

en.....dit zou hem dan moeten zijn  ;D

Willeke

Lique

Hoi Willeke,

Welkom op het forum.

ik heb gezien dat jij een bod op Chicco hebt gedaan.
Een hele mooie valk is hij.
Wanneer krijg je hem? Of is dat nog niet bekend.

Groetjes Lique

Suzanne

Ha, leuk, je hebt de weg naar het forum gevonden  ;D


3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Willeke

Als alles goed gaat, krijg ik hem zaterdag middag.

De huidige eigenaars komen in de buurt (zoals Suzanne al schreef) en komen hem zelfs brengen   :)

Ik zal braaf binnenkort laten weten hoe het met hem gaat (weet niet eens of het wel een hem is  :-/)

Willeke

Suzanne

Hmm, misschien weten de eigenaren dat wel, en anders merk je het vaak wel aan zijn/haar gedrag. Ik ben al weer aan het informeren over een valkparkietje van 10 maanden oud die uit Son komt. Zag ik op Marktplaats staan. Stond bij grijs/geel, is waarschijnlijk een wildkleur, maar toch maar even foto opgevraagd. Het gaat om een popje van 10 maanden oud. Ben benieuwd  ::)

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Stijn dc

hello

welkom op het forum!
ik heb dat valkje ook op marktplaats zien staat. ik zag dat ie 150€ kostte, en ik dacht nog, sommige mensen durve necht veel vragen he. maar ik had natuurlijk weer neit gezien dat het met kooi was::)
proficat met je nieuwe valkje

SDC:D

Paul

Hallo Willeke,
Welkom op het forum :-)
Het is een heel mooi valkje wat je gaat krijgen wel is de prijs aan de hoge kant maar de kooi die erbij zit kost normaal al 100 Euro in de messing uitvoering dus dat is al een aardig bedrag.
Dus als je het zo bekijkt valt de prijs eigenlijk best mee hoor :-)
In elk geval veel pleizier met je nieuwe aanwinst en ik hoop er snel wat meer over te horen.

Groetjes, Paul

Suzanne

Hoi allemaal,

Hier is ze dan, mijn nieuwe valkparkietje, Kiki. Ze zit hier in de quarantaine kooi op de bodem en is wat bang. De kweker waar ze vandaan komt leek me meer een geldhandelaar dan een vogelliefhebber. Hij had het nl. niet over vogels, maar over dingen  >:( En had een hokje waar veel te veel zebravinkjes op elkaar zaten  :-[

Ik vind haar lief om te zien, en moet lachen om haar kuifje, die is wat geknakt. Ik hoop dat ze snel lekker gezellig bij Loki en Plukkie kan zitten, en dat dat goed gaat.




3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.