27 juni 2025, 17:58:29

Even voorstellen dan maar :)

Gestart door Tries, 30 januari 2008, 11:50:33

« vorige - volgende »

Tries

Zo.. Ik kom ook hier maar eens even het forum onveilig maken!
Ik ben Patricia en heb 3 valkparkieten..
Een lutino, witmaskertje en een albino.. Ze heten Cici, Stitch en Timon.. :)
Ze zijn allemaal al ruim een jaar oud.. Zal snel eens even kijken of ik een leuke foto kan plaatsen.. Als jullie iets willen weten.. Vraag maar raak :D

Saar

Heey Tries,
Welkom op t forum :D
Maar je was toch al eerder lid van t forum of ben ik nou in de war met iemand anders ???
Groetjes Saar :-*

Tries

Hehe nee je bent niet in de war.. Alleen dat andere account werkt niet meer op de een of andere manier.. En toen dacht ik.. Ik ga gewoon helemaal opnieuw beginnen en dan stel ik me gelijk even goed voor hier :D

Saar

Citaat van: Tries op 30 januari 2008, 12:00:41
Hehe nee je bent niet in de war.. Alleen dat andere account werkt niet meer op de een of andere manier.. En toen dacht ik.. Ik ga gewoon helemaal opnieuw beginnen en dan stel ik me gelijk even goed voor hier :D

Ooooow okee :D
Leuk dat je weer overnieuw begint! :D

Tries

Dankjewel :D En hoe gaat het nu met al jouw beestjes??
Alles gewoon in orde hoop ik? :)

Saar

Citaat van: Tries op 30 januari 2008, 12:22:05
Dankjewel :D En hoe gaat het nu met al jouw beestjes??
Alles gewoon in orde hoop ik? :)

Met de beestjes gaat alles goed hoor :D Met mezelf wat minder, moet zo naar de tandarts, krijg een zenuw behandeling :-X
Maar ik heb inmiddels een donsje gehad van Moby en Kyra en die zit ook binnen. Verder heb ik nog tropen opgevangen enzo :)
En verder zijn er nog veel andere dingen gebeurd :) Maar dat is allemaal terug te lezen in mijn dagboekjes :D
EN hoe gaat t met jou beestjes?

Tries

Oeh jee.. Succes bij de tandarts in ieder geval.. Heb ook zo een behandeling gehad en fijn is anders   :o

Maar met onze beetjes gaat het goed.. Ze gaan lekker hun gangetje.. Ze komen alleen niet uit de kooi.. Wel jammer maar als ze er eenmaal uit zijn willen ze er niet meer in :D