30 mei 2025, 13:20:04

Vanaf welke leeftijd fluiten

Gestart door Silvia, 28 januari 2008, 14:17:49

« vorige - volgende »

Silvia

28 januari 2008, 14:17:49 Last Edit: 29 januari 2008, 19:51:58 by Karin
Vanaf welke leeftijd gaat een Valkje echt fluiten?
Gelijk, of staat daar een leeftijd of leefsituatie voor? ???
Hallo ben een tijdje niet geweest dat door het overlijden van mijn Valkje maar heb na een langere tijd toch weer een valkje genomen.
Ik hoop en ga er van uit dat het nu wel goed gaat.
Bennie

Karin

Ik heb ze gehad die al met 4 1/2 week gingen fluiten en andere weer pas na een half jaar.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Silvia

Dankjewel Karin voor je antwoord we wachten af hoor en ik hou jullie op de hoogte van de fluit vorderingen
Hallo ben een tijdje niet geweest dat door het overlijden van mijn Valkje maar heb na een langere tijd toch weer een valkje genomen.
Bennie

♪ Marlies

Hoi Silvia,

ik heb hier ook een man zitten die ik nog nooit heb horen fluiten. Hij is zeker al een jaar of 4. :-\

Groetjes Marlies ;)

Silvia

we weten nog niet wat het is een jongen of een meisje
Maar ja we hebben Bogito net een paar dagen en Bogito is nog erg jong hoor pas 2 maand hij/zij is van 24-11-'07
Bennie

Silke *

Citaat van: Marlies op 29 januari 2008, 15:39:39
Hoi Silvia,

ik heb hier ook een man zitten die ik nog nooit heb horen fluiten. Hij is zeker al een jaar of 4. :-\

Groetjes Marlies ;)

Hoi Silvia,

Dit is bij mij ook zo. Ik heb 1 man die echt niet fluit, hoogstens enkele schreeuwtjes. Hij is 3 jaar en dus zeker een man aangezien hij al eerder kweekte.
Dus... ik zou niet afgaan op het gefluit van een valkparkiet om het geslacht te bepalen want er zijn mannen die niet fluiten en dan weer poppen die wél fluiten.

Groetjes
Silke