4 mei 2025, 02:26:13

Clowntje in de lappenmand

Gestart door clowntje46, 21 oktober 2003, 16:32:49

« vorige - volgende »

clowntje46

Nou luitjes het zit mij ook niet mee hoor   :'( nadat ik nog afgelopen zaterdag morgen snowy weg kon brengen ( kon het jullie nog niet vertellen ) Ben ik nu druk met Clowntje
Heb dr Feld al gebelt ze bleef stilletjes  zitten heb nu astracycline  en 2x per dag stoombadje voor d´r... werd me eerst verteld  door ervaren mensen hier dat het alwaarschijnlijk wormen waren omdat ze zo magertjes was  maar niet volgens dr Feld  die zei waarschijnlijk longontsteking m,n arme schatje  ze zat ook steeds zo *opgeblazen* zwaar ademend op dr stokje  heb d´r ook al wat extra pap* aangemaakt met dextrosuikerwater* gegeven ze is zo magertjes en eet zo weinig, hoop echt dat ik dr  erdoor krijg anders word ik gekkkkkkkkkkkkkkkkkkk  hoor  raak ik ze alleen maar kwijt inplaats dat ik er plezier en liefde van heb  :'(
maar ik hou jullie op de hoogte  groetjes een druk zustertje Ans

daan

Hoi Ans,

jeetje mikkie een longontsteking.
Heel veel sterkte toegewenst meissie.

Groetjes Daan

Coco en Chantal

Ook van mij heel veel sterkte met clowntje hoop dat hij snel weer opknapt, vreselijk hoor. ???

Liefs Chantal

Groetjes Chantal en de valkjes

Lique

Hoi Ans,

He bah, het zit je inderdaad niet heel erg mee zeg, allemaal.
Maar hoe ziet de ontlasting eruit? als er niks kenmerkends aan de ontlasting is, zal hij waarschijnlijk geen wormen hebben.
Meestal wordt de ontlasting heel erg licht, en ziet het er heel dik uit, net als de ontlasting van een jong.
Een dikke draad, die licht geel /groen van kleur is.

En longontsteking, daar kan je beter snel bij zijn, anders kan het helemaal verkeerd lopen.
Ik hoop voor je, dat hij het redt, en weer helemaal gezond wordt.

Tara

Oh wat erg, ik hoop echt dat ze weer beter zal worden :(. Veel sterkte ermee he :(.

Nes

Hoi Ans,

jeetje zeg, arme Clowntje  :'( en arme jij  :(.
Ik hoop dat ze snel beter wordt. Sterkte.

Groetjes Nes.

Kolkkie

Hoi Ans,

Veel sterkte met Clowntje. Ik zal erg hard voor clowntje duimen.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Mandy

Hé Ans, wat naar zeg. Ik denk dat Jans hier aan een longontsteking is overleden. Ik hoop dat jouw Clowntje er weer bovenop komt! ;)

En Lique, ik heb hier ook 1 of meer valkjes die ineens wat lichtere ontlasting hebben, maar een maand geleden heb ik ze nog ontwormd. Kan ik ook echt wormpjes in die ontlasting zien? Ik zou het niet weten want er is nog nooit een vogel geweest die dat gehad heeft?
Ik vind wel dat ze allemaal wat lusteloos zijn en veel slapen, maar dat komt ook door het bijtanken na het broedseizoen, die virussen, het weer dat ineens is omgeslagen en sommige valkjes die nog aan het ruien zijn. Of moet ik me weer zorgen maken? :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

mastolk

Hoi Ans,

Wat erug, Clowntje is dus nog niet echt opgeknapt?! Vreselijk zeg!
Sterkte ermee, knuffel MArgrietha

Stijn dc

hello

wat vreselijk dat dit nu weer moet gebeuren!
veel sterkte en geef clowtje een dikke  :-* van mij.
hopelijk komt ie er weer bovenop

SDC :D

Marianne

Hallo Ans,

Heel veel sterkte met je zieke Clowntje.
en ook sterkte met Snowy, is ze ergens anders gaan wonen of is ze overleden?

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

clowntje46

Hoi Marianne
Ze is overleden , kwam zaterdagmorgen  de kamer in en lag dood in dr kooi, ze is al die tijd best wle  rustig geweest ben bang dat ze toch ook weer beetje te jong was ~????en anders  mag ik waarschijnlijk gewoon geen plezier van m,n valkjes hebben  :'( weet niet wat ik ooit verkeerd gedaan heb dat ik zo gestraft word  :'(
Bye bye  Ans

clowntje46

Dom Dom  die foto is dus m,n Clowntje
vergat ik er ff bij te zetten  byeeeeeeeeeeee
Ans

Tara

Ah wat erg, ik voel met je mee hoor, hoop echt dat Clowntje wel geneest .... Nogmaals sterkte :(

Paul

Hoi Ans,

Gelukkig is Clowntje wel de nacht goed doorgekomen want gisteren was ze al ziek hoorde ik.
Dat is in elk geval een goed teken en ik hoop echt dat ie het gaat redden.
Veel sterkte en natuurlijk ook met Snowie :-(

Groetjes, Paul