Hobbykwekerij 'Valkcity' Seizoen 2008

Gestart door Kirsten, 15 januari 2008, 19:17:05

« vorige - volgende »

Kirsten

1 november 2008, 22:47:47 #240 Last Edit: 1 november 2008, 22:49:58 by Kirsten
Hoi hoi!,

Jeetje hier ook allemaal felicitaties,. goh wat een verwennerij, thanks! Vind het uiteraard erg leuk om te zien dat jullie allemaal aan me denken :D

hihi en ja Kim, ik moest gelijk aan bemmie denken :D
Was erg gezellig in de chat, moeten we eigenlijk vaker doen ::) :P

Ik heb een leuke dag gehad met aansluitend een uitje van de brandweer in Breda. Ik had op voorhand daar een leuk hotel geboekt, dus we hebben ervoor en erna nog lekker kunnen shoppen in de stad ;D

Met de twee kleintjes gaat het goed. Het witmaskertje heeft een warm thuis gevonden bij een heel leuk stel die eerder dit jaar ook een valkje bij me gehaald hebben. Ze werden op slag verliefd en komen hem nu snel halen
Het wildkleurtje heeft nog geen nieuw thuis, maar gaat verder wel goed. Hij/zij eet nog wat pap, maar knabbelt ook aan de zaadjes. Ik hou het snaveltje goed in de gaten.

Dan nog even anders nieuws:

Eindelijk had ik van de week even tijd om dna op sturen van de bleekmaskertjes en de gele binnen.

De twee bleekmaskers zijn allebei poppen.
De opaline bleekmasker is een mannetje en daar komt donderdag iemand naar kijken.
en tot slot nog een verrassing, want de opaline cinnamon geelwang bronze-fallow binnen blijkt een man te zijn. Meerendeel is poppen, dus dit is wel leuk. Ik iemand erover gemaild en zal haar morgen ook nog wat foto's sturen, zodat ze kan kijken of hij een beetje naar verwachting is.

Zo ik ga met mijn voeten onder de dekens, want brrr wat is het toch koud aan het worden.

Lieve groetjes en tot gauw weer!
Kirsten

ps, mochten er geintresseerden zijn voor de gewone bleekmaskertjes, dan kan je me uiteraard mailen. Dominant pastel kan er ook nog in zitten(donker type) maar kan ik momenteel nog slecht zien.
Ook geintresseerde voor het kleine wildkleurtje mogen me uiteraard ook mailen.
Verder heb ik hiernaast ook nog een aantal andere valken zitten,. witmasker,. wildkleur, opaline cinnamon witmasker bijv. Allemaal niet tam.


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Dierenfreackske

Hoi Kirsten , ben even gaan kijken , wat een leuke en mooie valkjes heb je ook zeg !
Heb je bleekmaskertjes gekweekt ? WAT GAAF ZEG  !!
Heel veel succes ook he met de kweek nog ! Grtjs Ann



♥Debby♥

hoe gaat het hier? alles goed met jou?

en nog gegadigden voor de valkjes gehad?



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kirsten

Hoi hoi,

Eindelijk weer even een berichtje hier ::)
Ik ben vorige week bij een nieuwe werkgever begonnen en het is enorm wennen. Ben verder erg druk waardoor ik wel veel lees, maar weinig reacties plaats.
Ik moet nog erg wennen en het is daarnaast ook nog thuis druk helaas. Heb veel afspraken en daarnaast is Demi ook volgende week jarig dus er is ook nog een feestje te organiseren  ;D Verder vind zaterdag de afronding van een cursus plaats en moet ik een presentatie maken.
hihi ojee veel te veel offtopic, maar ik wilde het toch even toelichten.  :o ;D

Met de valkjes gaat het goed. Het kleine witmaskertje is inmiddels verhuist,. of wat een schatje is dat.
Het schepbekkie zit er nog en krijgt veel aandacht om hopelijk snel zelfstandig te leren eten. Er is helaas nog niemand die het kleintje ziet zitten, dus mijn duimen draaien nog..

Verder hebben tickle en toya 3 kleintjes. 1 mannetje is al gereserveerd, de rest moet ik nog even kijken.

Buiten heb ik nog wat wilde valkjes, die nog een nieuw thuis zoeken waaronder ook 2 mooie bleekmasker poppen. Ik kan nog steeds niet goed zien of er ook dominant pastel in zit, maargoed dat leer ik misschien nog wel een keer hahaha

Jullie zijn weer wat op de hoogte :D

Groetjes en hopelijk heb ik snel weer wat meer tijd
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kimm

hoi kirsten,

drukkies he!
ik hoop dat je voor je schepbekje ook gauw een fijn huisje kan vinden hoor!
als ik geen happy had dan mocht hij zo bij mij komen wonen ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010


Mara


Anja


Dierenfreackske




Hermien


Caroline



°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!



Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


Marc van de Kuifjes





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje