valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

het oudste valkje is a.s maandag pas vijf weken..ze zit binnen..maar ze is me toch snel..

ze vliegt..klimt door de kooi..eet van de trosgierst..eivoer en japanse millet..papvoeding wil ze haast niet..dit is echt een super snel valkje..

de rest doet het nog steeds super goed..

vandaag heb ik  vele foto's gemaakt..ook portret foto's daar ben ik even mee aan het experimenteren geweest..

ik heb ze maar niet allemaal geplaatst..dat had wel heel erg veel geworden.

gr Gerdy

hilde

mooie fotooossssssss gerdy

groetjessssss

♪ Marlies

Mag best hoor, van valken foto's krijgen we nooit genoeg. :P

Het zijn mooie valkjes aan het worden. :D

Hermien

Prachtige foto's hoor! Wat een lekkere smoeltjes weer! Geniet maar fijn van ze!
Have a nice weekend!

Sally

Waaw!! Mooie foto's Gerdy.
Aah, zo'n snel baby valkje van 5 weken? :P

Dipsy is donderdag 5 weken geworden, probeert ook naar boven te klimmen, maar valt altijd ongelukkig naar beneden. :P Het is nog zo'n klungel. :P
Vliegen gaat hem ook nog niet af.. Maarja hij is ook ZO hard geplukt geweest he...

Caroline

Wow Gerdy wat een geweldige foto's heb je gemaakt, super die portretjes ook!!  :D

Je bonte witmaskertjes vind ik hele mooie tussen zitten.  :o

Kan me voorstellen dat je het er super de super druk mee hebt. Jeetje, ik heb een paar keer 2-3 nesten tegelijk gehad en dat was al rennen, laat staan die berg jongen die jij hebt maar .... net wat je schrijft, het is wel vet genieten natuurliijk.  :D :-*

Lekker blijven genieten hoor en vooral veel foto's maken, vinden wij helemaal niet errrrug.  ;) ;D

Fijne zondag.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Zo wat een lekkere bekkies. Goed gedaan Gerdy het zijn stuk voor stuk knappe valkjes.

Liefs,

Anja

Gerdy

Hoi HIlde..dank je

Hoi Marlies..vandaag weer foto's gemaakt..

Hoi Sally..ja echt wel snel hé..super baby..
Dipsy komt er ook wel  en de één is sneller als de ander..

Hoi Caroline..dank je voor het compliment..er zitten inderdaad mooitjes tussen de bonte witmaskers..

Hoi Anja..heerlijk hé die jonge bekkies..

vandaag weer even ingegrepen in de voliere..Tika mijn alibino meisje uit de voliere vond het nodig om steeds in een blok van de witmaskers te gaan zitten..de ouders van de witmaskers kwamen hierdoor vrijwel niet meer in hun blok waardoor de jongen te weinig voeding kregen..
Tika heb ik samen met een bont witmasker mannetje  in een kooi gezet..met een blok..Tika en DD trokken toch al heel erg naar elkaar en waren al vaak aan het knuffelen..
ik heb het idee dat Tika van de week een eitje stuk heeft laten vallen op de grond  van het binnen hok en dat ze steeds daarom in dit broedblok wilde..

verder wordt er weer druk gewipwapt in de voliere..

de jongen doen het allemaal goed..er kunnen nog vijf valkjes gereserveerd worden de rest is allemaal gereserveerd en er zit er eentje bij die ik waarschijnlijk zelf ga houden.

vandaag weer foto's gemaakt alleen niet van allemaal..alleen van de bonte witmaskers en de valkjes die nog niet zijn gereserveerd.

witmasker popje split bont

cinnamon opaline witmasker popje

het nestje van de bonte witmaskers

waarschijnlijk hou ik dit valkje zelf

witmasker popje

en ik vind dit valkje zo mega geel

dan was er ook een kleintje die wilde de buiten wereld gaan verkennen..maar vond het toch nog wel eng

dit was het weer voor vandaag.

gr Gerdy

Sally

Aah, wat een knapperds toch!!
Ze zijn allemaal zo mooi...

Anja

Wat een beauties. Wow zou er zo verliefd op kunnen worden. Je hebt prachtige jonge valkjes.

Liefs,

Anja

Caroline

Geweldig!!!!  :D :D :D

INderdaad, je pareltje is extreem geel!!!!

Al bijna allemaal gereserveerd, knap hoor.  :o :D

Succes met de overige 5.

Groetjessssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje,het gaat eigenlijk helemaal geweldig bij je !!  ;D
Je gele parellientje is zeker echt heel mooi geel gepareld,om te  :-* :-*
Ook sommige bonte witmaskertjes vind ik helemaal super mooi worden.  :-*
Sorry,ik ben een bont freaky.  :-[ ;D
En nog maar 5 te reserveren,die zullen ook wel snel gereserveerd worden,kan niet anders.  ;) ;D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Wow, nog maar 5 te gaan. Super dat er al zoveel valkjes gereserveerd zijn. :D
Nou zijn het natuurlijk ook hele mooie.

De andere 5 zul je ook nog wel kwijtraken, vooral de witmaskertjes vind ik mooi worden.
Ben benieuwd hoe bont de bontjes worden. :)

Gerdy

Hoi Sally..ik vind ze zelf ook heel mooi maar er zitten er toch een paar tussen waar ik helemaal gek op ben..maar ja ik kan ze niet allemaal zelf houden.

Hoi Anja..dank je voor het compliment..ik ben zelf ook verlieft op allemaal..ik heb allemaal vlindertjes voor mijn valkjes in mijn buik.

Hoi Caroline..is echt mooi hé..ja en nog 5 ik ben er zelf ook super blij mee dat het zo gaat.

Hoi Yvon..gaat echt geweldig..ben ik ook super blij mee.
het gele parelde is echt een dotje en zo mooi geel..
bonte witmaskers zijn ook mijn favoriet hoor..ik vind ze echt super mooi..ik hoop dat de 5 laatste ook een super huisje krijgen.

Hoi Marlies..alle valkjes zijn toch mooi..en de één heeft meer wat vertederend is als de ander..de witmaskertjes hebben ook iets waardoor ze mooi zijn..en de laatste 5 krijgen ook wel een fijn huisje daar twijfel ik eigenlijk niet aan.

ik ben zelf ook heel benieuwd hoe de bonte witmaskertjes zich ontwikkelen..

ik ben heel blij dat ik Tika het albino meisje en DD de bonte witmasker gister appaart heb gezet..ze waren dus echt aan een blok toe..het eerste eitje ligt er nu in.

bij Keiko en Noa een bonte witmasker man en een opaline witmasker popje liggen nu vier eitjes maar zo te zien niet bevrucht..is ook niet zo heel erg omdat het popje zo plukt..ik dacht dus dat ik twee popjes appart had gezet met het blijken toch een pop en een man te zijn..
mocht het zo zijn dat er wel bevruchte eitjes bij zitten dan komen die bij een ander koppel te liggen.

ze zijn weer druk aan het wipwappen in de voliere ..ik heb trouwens bij één blok het gevoel dat de jongen niet zo goed meer worden gevoerd..ik kijk het tot morgen middag even aan en anders zal ik deze jongen toch moeten gaan pappen..pff dan in één keer zes pap jongen erbij.

gr Gerdy

Marian

Hoi Gerdy,

Wat een prachtige close-up foto's heb je gemaakt!
Is een geslaagd experiment :D
Kun je mij iets vertellen over je witte donsjes? (potretfoto's)
Ze kijken me zo lieffff aan :P

Groetjes, Marian