valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

ik hoop ook dat er mooie donsjes komen..maar zoals het weer vandaag is is het echt een drama ..maar de voliere blijft wel droog binnen in..en daar ben ik wel heel erg blij mee.

gr gerdy

Anja

Gefeliciteerd met pagina

op naar de volgende 100.

Je volière is echt prachtig geworden. Je zult er erg blij mee zijn en de valkjes ook.

Liefs,

Anja

*Yvon

Hoi hoi

GEFELICITEERD met je 100ste pagina !!  ;D ;D

Dat het droog blijft in de voliere is een teken dat de mannen goed hun best hebben gedaan.  ;) :D
Leuk dat ze gelijk allemaal op de blokkeb afgingen.
Dan zullen de wipwappartijtjes snel volgen.  ;D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Esther*

Hey,

je voliere is mooi geworden!

gr Esther

Gerdy

Hoi Anja...dank je voor het compliment..de valkjes vinden het echt heerlijk nu ze meer ruimte hebben.

hoi Yvon..de mannen hebben zeker hun best gedaan..en ze zijn driftig aan het wipwappen in de voliere..ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat het eerste eitje er is.

met de valkjes in de voliere gaat het goed..ze zijn driftig aan het wipwappen en ik heb het gevoel dat er twee koppeltjes zijn die hun blok al hebben gekozen..de tijd zal het leren..

Coco en Flippy zitten met z'n tweetjes vrijwel de hele dag in het blok en hoor dan veel pruttel geluidjes..er zijn bij hun nog geen eitjes maar ze vermaken zich blijbaar opperbest in het blok..

ik ben blij dat ik Ziggy appart heb gezet..ik zie haar helemaal opbloeien..ze vermaakt zich prima en laat zich nu ook vaker horen..
ik heb toch bijna de bevestiging dat Ziggy een popje is..toen ze alledrie uit de kooi waren was Coco bezig om Ziggy te versieren ..nou ja ik wacht dit ook maar af.

gr gerdy

Caroline

Hoi hoi !!!!

SPannend weer bijna eitjes .... succes!!!!

Alvast een heel fijn weekend.

Groetjessssssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Gerdy,

Je volière is werkelijk schitterend geworden, ik vind hem echt geweldig en wat een ruimte hebben de valkjes, super gewoon !

Hihi, de blokken bestormen, dat beloofd wat  ;) Het is inderdaad bar en boos met het weer op dit ogenblik ! Hopelijk wordt het snel wat beter met wat hogere temperaturen.

Fijn dat het in de volière lekker droog blijft en ik kijk al uit naar de donsjes die gaan komen straks, ze lijken er in ieder geval erg veel zin in te hebben  :D

Fijn weekend.

Liefs, Karin

Randy

hej gerdy 8)

ik heb je voliere laatst natuutuurlijk al in het echt gezien ;D
maar met dak erop is die helemaal af, en ook dit ziet er goed uit ;)

hopen dat de bestorming van je blokken ook wat oplevert en jij binnekort ook donsjes heb!

we spreken elkaar, doei doei  :-*
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Gerdy

Hoi Caroline..ik hoop dat het ook een vruchtbaar seizoen mag worden.

Hoi Karin..dank je voor het compliment ik ben ook echt heel erg blij met de voliere..de valkjes hebben er echt weer zin in..ze zijn behoorlijk aan het wipwappen.

hoi Randy..ik moet alleen nog een goot aan de voliere maken en dan is hij echt af..ben er super blij mee..

er zijn twee koppeltjes die een blok hebben uitgekozen en de rest is nog zoekende.

ik heb vanmiddag zo moeten lachen.. Yana en tricky waren aan het wipwappen nou ja dat probeerde ze..Tricky stapt op en kuukelde er meteen weer aan de andere kant af..maar na een poging of zes zat hij eindelijk boven op komt op dat moment Toy erbij en jawel Tricky lag er weer af.. maar het is uiteindelijk toch gelukt.

ik hoop dat Yana en Tricky dit jaar bevruchte eitjes hebben de afgelopen twee jaar hebben ze alleen maar onbevruchte eitjes gehad.

gr gerdy

*Yvon

Hoi hoi

Wat kan je toch genieten op afstand van je valkjes he ??  ;D
We gaan met je mee hopen op bevruchtte eitjes van Yana&Tricky.  ;) :D

Groetjessssss Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

Kaatje

Hoi Gerdy,

Ik sluit me bij Yvon aan en ga lekker met je meeduimen dat de eitjes van Yana en Tricky allemaal bevrucht zullen zijn. Ook weer heel spannend hier  :D

Liefs, Karin

Gerdy

vandaag hebben Droppie en Dinky hun eerste eitjes van dit seizoen gelegd..ik heb Droppie..Dinky en Keiko appart zitten..Keiko heeft altijd de gewoonte om de jongen tot bloedens toe te plukken..

Droppie heeft altijd twee popjes vandaar dat ze met z'n drietjes appart zitten..het heeft trouwens nog een andere reden waarom ik dit heb gedaan..

Sunny een jong van Droppie en Dinky van 2008 heeft het voorzien op haar ouders..opjagen..pikken..ma pesten in het blok..het jong had vanmiddag bloedplekken in haar nek van het pikken..dus leek het me beter om ze maar appart te zetten..

ik hoop dat dit seizoen voorspoedig zal verlopen.

gr gerdy

Caroline

Gefeliciteerd met het eerste eitje van Droppie en Dinky.  :D

Succes met de volgende.

Groetjessssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Hier is het dus ook al begonnen met de eitjesregen.  :D
Veel succes !!  :)

Groetjessssss Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

Sally

Proficiat met het eerste eitje van Droppie en Dinky.
Word daar ook weer spannend!