valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerry

Ik hoop dat je het een plekje kunt geven.
Groetjes, Gerry
Groetjes, Gerry

Kimm

hoi gerdy,

ik denk dat je keus goed is hoor. laat ziggy maar even bijkomen. dat zal haar goed doen hoor ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

bobbie

Ha die Gerdy,

ja, het doet zeer zo'n lieverd te verliezen, en ja, de vragen blijven nog wel even rondspoken in je hoofd. Dat is heel normaal, hoort bij het verwerkingsproces. En antwoorden zal je nooit krijgen denk ik. Het kan van alles zijn, hersenbloeding, hartstilstand.

Een dier heeft geen benul van tijd, die begrijpt niet dat ie 10 of 1 jaar is geworden. Het gaat om de kwaliteit van leven, en die kwaliteit is voor Sjaki op en toppie geweest, dat weet ik zeker. Voor Sjaki maakt leeftijd niet uit, dus Sjaki was heel gelukkig toen hij stierf. Klinkt misschien een beetje warrig wat ik hier neerzet, maar zo werkt het wel. Misschien kan je je daar op richten in je hoofd en hart, dan maak je het jezelf iets "makkelijker". :-*

In iedergeval veel sterkte ermee.

En ik denk dat je heel wijs bent geweest Ziggy apart te zetten, veel rustiger voor haar.
8)
groetjes, Nel :)

Gerdy

22 maart 2009, 19:40:27 #1473 Last Edit: 22 maart 2009, 19:47:48 by Gerdy
vandaag het dak op de voliere gemaakt..ik wilde eerst het gehele dak met donkere betume golfplaten maken maar ik las ergens dat het niet verstandig is om het hele dak donker te maken..nu dus een gedeelte met lichte platen gedaan..deze hebben alleen een kleine ribbel.
maar hemeltje wat was het koud zeg pfffffff echt niet normaal.

ik ben erg bij met het resultaat.

gr gerdy

Sally

Hoi Gerdy,

Het resultaat is ook heel erg mooi!! Echt knap hoor.
een hele mooie voliere!

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Gerdy, wat een supermooie en leuke voiliere heb je en wat fijn dat het dak er op ligt, ben je ook al een beetje bekomen ? Hoe is het met jou nu ? Grtjs Ann

Caroline

Ik kan me voorstellen dat je blij bent met je resultaat .... jeetje, wat is het mooi geworden.

Succes met het een plaatsje geven van het overlijden van Sjaki.

Groetjessssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

christa

ha gerdy
je hebt een hele mooie voliere!!
hij is echt mooi geworden.
groetjes christa

Dierenfreackske

Hoi Gerdy...hoe gaat het daar ? Alles kids ? Jouw voiliere is inderdaad prachtig en al die mooie valkjes erin he! Grtjs Ann

Gerdy

Hoi Sally ..dank je voor het compliment..

Hoi Ann.. ja ik ben al een beetje bekomen hoor..Ziggy zit nu in de kooi waar Sjaki in zat en ik heb steeds als ik Ziggy wil roepen dan zeg ik Sjaki..maar dat zal ook wel weer slijten..ik voel me verder weer goed.
ik weet nu dat ik er niets aan kon doen en dat geeft me rust.

Hoi Caroline..ja ik ben er echt blij mee..ik moet er allleen nog een regengoot op maken maar dat doe ik als het weer wat beter weer is ..en een plaatsje heeft het al gekregen van Sjaki..ik heb er vrede mee nu.

Hoi Christa..ook jij bedankt voor het compliment..ik ben ook echt super blij.

Hoi Ann..alles gaat hier lekker..ik hoop echt dat het snel mooi weer gaat worden dan kan ik heerlijk genietend voor de voliere gaan zitten en alleen maar wegdromen bij mijn valkjes.

met Ziggy gaat het nu een stuk beter nu ze alleen zit..vandaag zat ze weer heerlijk te brabbelen en dat heb ik echt een tijdje niet gehoord bij haar..

Coco en Flippy gaan ook lekker samen..ze zijn heel veel samen in het blok te vinden en maar aan het brabbelen en fluiten in het blok..maar ik denk dat ze het zaagsel alleen lekker vinden..eitjes heb ik nog niet van ze.

gr gerdy

Bello

Gelukkig kun je het een plekje geven dat Sjakie er niet meer is.

Wouwie hier ook al zo'n mooie voliere .... kwijl kwijl kwijl

Ooit is dat een droom, maar we hebben steeds een roofvogel in de tuin die de wilde vogeltjes aan het uitmoorden is (de natuur he hij moet ook eten :'().

Lief klinkt dat als een koppel in het nestblok zit en tegen elkaar praat...........

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Manon*

Hoi Gerdy,

Ik liep alweer wat achter hier, was een tijdje even niet zo actief op het forum, maar ik ben er weer  ;)

Mooie voliere hebben jullie gemaakt zeg.... super super

Dierenfreackske

Hoi hoi, ik hoop ook dat het snel beter weer wordt, zodat mijn donsjes niet koud krijgen, en ik ook kan genieten van de voiliere. Grtjs Ann

Gerdy

ik heb net de blokken in de voliere gehangen..ik heb zo verschrikkelijk moeten lachen  ;D..het was een complete bestorming.. :o
ik had de deur van de voliere nog niet eens achter me dicht gedaan en ze bevlogen de blokken direct. :D
hoezo ze hebben het voorjaar in hun koppie zitten..

gr gerdy

☺ Pita ☺

Mooi geworden je voliere Gerdy , leuk al die speelatributen die er in hangen.
Ze zullen zich niet vervelen bij jou  :D vooral nu de blokken ophangen  ;D
Ik hoop dat je mooie donsjes krijgt  ;)