valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Petra..

o die hebben dan zeker de ruimte..bij mij komen de 14 die ik al buiten heb erin..

van wat voor materiaal ga jij de voliere maken?

gr gerdy

*Manon*

Hoi hoi Gerdy,

Ja dan schrik je je rot als ze zo tegen het raam vliegen  :-\
Gelukkig mankeren ze niks.... erg irri is dat als ze zo langs je heen vliegen de kamer in ... Ik heb er hier ook last van met mijn twee mannen.... gelukkig kan ik ze wel snel weer pakken, maar toch, leuk is anders.

Wat fijn dat je vriend zo kan genieten van de valkjes!

Ik moet zeggen dat ik ook veel in mijn valkenkamertje te vinden ben, laptopje erbij .... heerlijk gewoon... tis alleen al leuk om te zien wat ze zoal uitvreten  ;) ;)

Groetjes Manon

Gerdy

hoi Manon..

ik heb de kooi naast mijn comp staan..echt heerlijk..ik kijk ook heel regelmatig naar mijn dondersteentjes..ik kan er zo van genieten..ik kan ook ingrijpen als ze weer eens ruzie maken  ;D ;D ;D dat is hun pech omdat ik vlak naast ze zit.. en tja ze zitten als ze los zijn op en om mijn comp heen ..vooral heerlijk als ze over het toetsenbord lopen..met Flippy gebeurd er dan niets die is niet zo zwaar maar als Sjaki erop rond banjerd dan gebeurd er nogal eens wat met mijn scherm..maar het ios o zo lief om ze lekker om je heen te hebben.

gr gerdy

christa

ben benieuwd naar je voliere als hij klaar is

Gerdy

3 februari 2009, 20:41:48 #1219 Last Edit: 3 februari 2009, 20:59:12 by Gerdy
er komen foto's als ik ermee bezig ga..maar nu sneeuwt het weer dus het zal nog wel ff duren voordat ik kan beginnen..

ik dacht vanmiddag ik kan wel weer eens even crea thea spelen en heb een tekening gemaakt van valkjes..het t weede valkje klopt in verhouding niet maar het eerste valkje daar ben ik echt wel tevreden mee..

nou lekker..photobucket werkt niet en via de valksite uploaden lukt ook niet..

ik kan dus alleen deze tekening laten zien..straks nog maar een keertje proberen.

gr gerdy

christa

nou ik vind ze beide mooi ik kan met goed fatsoen nog geen huis tekenen.
groeten christa

Dierenfreackske

Hoi Gerdy, mooie tekening hoor, heb jij die getekent? Whauw hoor , grtjs Ann

*Manon*

Mooi zijn ze geworden Gerdy  ;D ;D ;D

Gerdy

4 februari 2009, 16:18:43 #1223 Last Edit: 4 februari 2009, 21:58:43 by Gerdy
bedankt voor de complimentjes meiden..ik heb bij koffiehoek..divers..maar een nieuwe ..tja hoe noem je dat nou ook al weer  ::) ::)aha ja een topic.. ;D thanxs Caroline.. geopend voor mijn tekeningen..ik vind het echt heel leuk om te doen en is weer eens iets anders.

vandaag heb ik Coco en Sjaki appart in een kooi gezet met broedblok..ze zijn constand aan het wipwappen en Sjaki kan niets meer hebben van de twee andere popjes Flippy en Ziggy..dus dan maar deze oplossing.

Ik was eigenlijk op zoek naar een bonte witmasker man voor of Flippy of Ziggy ..maar ja niet even aan mijn vogies in de voliere gedacht..dus vanmiddag of morgen gaat Baco een mooie forse witmasker bonte man appart en die mag dan volgende week met een popje samen in een hok met broedblok.

gaat dus weer spannend worden..

gr gerdy

Caroline

Gaaf, een nieuwe volière!!!!

Ik loop overal schandalig achter door afgelopen week maar ben hier weer helemaal bijgelezen.

Heb gelachen om je pubers en andermans mannen. Mijn mannetje heeft ook niks met de valkjes, weet er niet eens hoeveel ik er heb in aantal dan want de hoeveelheid ziet hij natuurlijk wel in de 7 kooien in huis.  ;) ;D Maar als er met een valkje iets is zijn z'n eerste woorden: Dan blijft ie toch hier.  :-*

Vanaf nu kom ik je weer netjes volgen, ik ga ook nog even kijken bij het buurthuis, de tekening hierboven kan ik niet zien.  ::)

Liefs Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Leuk broedhokken.........  :D

Gerdy

Ja heel leuk om weer een broedhok op te hangen..dit zou voor mij de eerste keer binnen zijn..ik ben ook heel benieuwd of het iets gaat worden..

het zijn alleen wel een stelletje duikelaars hoor..ik heb ze sinds gister appart in een kooi zitten..met het broedblok..in de kooi waar ze nu in zitten hangt het broedblok met het deurtje/opening ervoor in de andere kooi zat deze er niet voor..en tja ze bekeken het blok wel maar gingen er niet in toto ik vanmorgen het deurtje weg haalde en een hele open voorkant heb..nu gaan ze er meteen weer in..wat zijn het af en toe toch heerlijke rare snuiters.

gr Gerdy

*Manon*

Jij snapt het niet Gerdy, ze zijn gewoon ontzettend nieuwschierig en willen ook alles meebeleven buiten het broedhok.... tja soms heb je van die aagjes hé  :P :P

☺ Pita ☺

Hoi Gerdy , we gaan eerst een fundering metselen met daarop de voliere.
Die zal van hout worden gemaakt.
Ik denk hetzelfde hout als onze schuur , halve ronde balkjes.
Met dubbel glas dat we voor het gaas kunnen zetten  ;)

Hermien

Kom een beetje achteran huppelen, lees iets over een tekening, maar eh.......wáár dan? Nou heb ik mijn pc-bril er al bij opgezet, echter...............ik zie niks, helemaal

N I K S.......S N I K.......N.I.K.S.!