valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Kimm..
ik ben ook blij dat het met Sjaki weer goed gaat

Hoi Christa..
ik ga van de week wel weer proberen om een filmpje te maken..

Sjaki is echt opgeknapt..het is me een dondersteen en bewegelijk pfff...zodra ik de vogies uit de kooi laat dan neemt Sjaki meteen de vleugels ..vliegt eerst lekker wild rond om vervolgens op mijn hoofd te landen..en dan afhankelijk waar ik zit gaat ze rottigheid uithalen..bij de comp gaat mevr over het toetsen bord heen en weer en probeerd alle knopjes die ze maar vinden kan en natuurlijk ook de snoertjes..

als ik op de bank zit dan gaat ze eerst op alle hoekjes van de kussentjes sabbelen..springt dan op de salon tafel en gaat met alles aan de haal wat er ook maar op ligt..vanmiddag had ze een sigaret te pakken..wil ik die afpakken gaat ze me daar toch aan de haal..rennen over de tafel..ze is heerlijk ondeugend.

Flippy is dik aan met Coco..en is bijna overal waar Coco ook is..en gaat verder haar eigen gangetje

Coco heeft gister voor het eerst één meter gevlogen YESS eindelijk..ze hadden hem bij de vorige eigenaar gewiekt maar er zit nu dus schot in..verder kan Coco heerlijk fluiten..hij is een echte man..lekker uitsloven voor Flippy

en dan Ziggy..blijft een raar vogie..heel erg lief maar ook heel erg rustig..Ziggy is ruim acht maanden maar ze vliegt nog steeds niet verder als één meter..ze is nooit gewiekt geweest..
na die meter zijlt ze gewoon naar de grond en of het nu tegen de kast of de muur is maakt niet uit..het blijft vreemd dat ze nog steeds niet kan vliegen..en het liefst eet ze liggend in de voerbak.

ik zal morgen eens foto's van mijn viertal binnen maken.

gr gerdy

bobbie

Hallo Gerdy,

Heerlijk dat Sjaki zo is opgeknapt en weer lekker ondeugend is. :D Geniet ervan. 8)

Groetjes, Nel :)

*Manon*

Dat het zo lekker gaat met je valkjes... heerlijke berichten  ;D ;D

Gerdy

vandaag foto's gemaakt van mijn vier dondersteentjes binnen..

Sjaki

Flippy

Ziggy

Ziggy en Coco

Coco

wat ben ik ook lekker bezig..ik kan op de foto s niet goed zien wie Coco is en wie Ziggy..tenminste als de foto vanaf de voorkant is genomen.

gr Gerdy

*Manon*

Hoi Gerdy,
waauw, bijna allemaal witjes op eén na... maar die mag er ook zijn!
Mooie foto's, ik heb er van genoten.... ik heb het met Tara en Zaura, niet alleen qua naam vergis ik me nog wel eens... eindigt allebei op A, maar ook die zijn aan de voorkant bijna gelijk... effies goed kijken  :D

christa

nou die laatste vind ik wel een heel erg lekker vogeltje!!!
die zou ik wel willen :P :P :P :P

Gerdy

Hoi Manon..

Ik heb buiten meerdere bonte witmaskers zitten..ik vind ze helemaal geweldig..ik hoop van de zomer jongen te krijgen van twee koppeltjes ...bonte witmasker/albino en 2x bonte witmasker

Hoi christa..

wat een heerlijk ding is Coco hé..vanmiddag schrok hij helemaal van mij..ik was zo verschrikkelijk blij dat hij weer een stukje had gevlogen dat hij echt zoiets had van....dan mens spoort niet...

Coco is een koppeltje met Flippy het albino meisje

gr gerdy

*Manon*

Hoi hoi bonte witmaskers... jaaaaaa om te smullen, ik kan ze straks van tt en tt krijgen van Zazcha en Zaura.... nu moet ik wel oppassen dat ik niet allemaal witmaskertjes krijg hé.... een beetje variatie is wel welkom!
Maar inderdaad ze zijn echt prachtig  ;)

Caroline

Wow, wat een prachtige foto's heb je geplaatst Gerdy, je hebt echt beauty's zitten .... ook ik heb een zwak voor bonte witmaskertjes .... trouwens ook voor albinootjes.

Leuk kwartetje.  :D

Groetjesssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi gerdy,

hele mooie foto';s en de valkjes zijn echt prachtig :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

bedankt voor de complimentjes allemaal.. ;D is toch heel leuk om te horen dat het mooitjes zijn..

ik vind het jammer dat ik van mijn buiten valkjes haast geen mooie foto's kan maken..die zou ik ook allemaal wel appart op de foto willen hebben...maar zodra ik de voiliere binnen kom hebben ze zoiets van...o jee komt ze weer mer het foto toestel en gaan ze allemaal op een hoopie bij elkaar zitten..nou ja zitten..lekker door elkaar vliegen.. ;D ;D rare snuiters zijn het soms.

gr gerdy

*Manon*

Hihihi.... ik zie het al voor me, hoe je valkjes jouw zien aankomen met je camera..... als een potje met pieren gaan ze bij elkaar zitten... alsof ze het hebben afgesproken  ;) ;) ;)

bobbie

Hallo Gerdy,

Tjeetje, wat heb jij mooie valkjes zeg. :o 8).

Je kan ons niet teveel verwennen met foto's van de vogels ;D.

Groetjes, Nel :)

Gerdy

over mijn lieffies heb ik weinig te melden..het gaat met allemaal goed..ze hebben alleen de wipwapperietus buiten..wil ik ze te eten geven en ja hoor het is alweer raak..sta ik buiten in de kou te wachten tot mevr en meneer klaar zijn  om dan eindelijk de voiliere in te kunnen..heerlijke poepies zijn het toch ook.

gister alleen rot nieuws gekregen..mijn oom is gister overleden precies op de verjaardag van mijn tante..zelf zou ik komende zaterdag mijn verjaardag geven maar of dat door kan gaan weet ik nog niet i.v.m de begravenis..

gr Gerdy