valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

sandy

beter laat dan nooit gefeliciteerd meet je donsje

Gerdy

Hoi Sandy...thanxs..het donsje is pas drie dagen oud en moet nog heeel veel groeien ..dus ach wat is te laat..hihi vind ik wel mee vallen hoor.

gr gerdy

Gerdy

eindelijk foto's kunnen maken van DD

gr Gerdy

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerdy

8 oktober 2008, 21:30:52 #769 Last Edit: 8 oktober 2008, 21:33:25 by Gerdy
denk ik vandaag lekker creatief te zijn met lekkere hapjes voor mijn vogies..nou lekker weer..ze moesten er weer niets van hebben..pfffffff

heej jongens kom op ..we gaan hier zitten..ze hangt weer eens iets op..weg wezen daar

weet jij wat dit is Baco?

toch maar ff kijken hier

heej Baco kom..hier hangt ook iets

nee Dido blijf jij daar maar..ik heb hier ook iets lekkers

de valkjes binnen kregen ook een lekkere slinger..maar daar vonden ze het touwtje leuker

ik zal nog eens de crea thea uithangen..zucht doe je zo je best

gr gerdy

♥Debby♥

hahaha.. wat zijn ze ondankbaar Gerdy!! hahaha.. toch maar naar de heropvoeding van martin gaus dan..  :-\ :D

Gerdy

hahaha zou Martin Gaus ook iets met valkjes doen dan?

volgende keer maar weer iets anders proberen..ik geef echt niet op

♥Debby♥

De aanhouder zal winnen Gerdy!

ooit zal er één het aandurven en dan zal de rest vast snel volgen.

Gerdy

ooooo ik vergeet nog iets te vertellen..

Baco een heerlijke jonge man van dit jaar heeft vanmiddag geprobeerd om een mannetje te zijn en gossie..Sunny een top wijffie van dit jaar moest het ondergaan..ze had echt haar koppie omhoog van HELLUP wat gebeurd hier..

zou wel een mooi koppeltje vormen

Baco een bonte witmasker man en Sunny een opaline bont cinnamon popje

ik had echt zo iets van.jee wat zijn jullie er vroeg bij zeg.

gr gerdy

♥Debby♥

hahaha.. arme Sunny..

en dat zijn 2 eigen kweek valkjes?

Gerdy

Sunny is eigen kweek en Baco komt bij Esther vandaan.

gr Gerdy

Caroline

Wow, wat ziet het donsje er al goed uit.

Leuk dat je het DD hebt genoemd.  ;)

Je creabeafoto's zijn geweldig, jammer dat ze het niet weten te waarderen maar inderdaad .... de aanhouder wint ... hier snapte ze in eerste instantie ook niks van mijn "kookkunst", nu weten ze mijn bakken zo te waarderen dat als ik aan kom lopen met de grote rvs-bakken die ik tevens als badje gebruik, komen ze al enthouasiast aan rennen om teleurgesteld weer weg te lopen als er alleen maar water in zit.  :-\ ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

hoi Caroline..zoals je inderdaad ziet het donsje doet het super..

ik vind DD wel een toepasselijke naam..thanxs voor het idee  ;D ;D

gossie..ze zijn wel helemaal ingesteld op je rvc bakken ..maar ja het kan niet altijd feest zijn voor ze.

volgend de berekenings kalender had vanaf gister een eitje kunnen uitkomen bij Droppie en keyko straks maar ffies gluren..het blijft spannend.

gr gerdy

Gerdy

Yessssssss..ik heb weer een piep eitje..alleen ben ik lekker dom bezig geweest..ik heb het eitje niet gemerkt en ik weet niet meer of dit nu een eitje is van Dinky of van Keyko..maar gezien de berekeningen moet het haast wel van Keyko zijn

het eitje wat nu piept ligt bij het koppeltje dat zelf alleen maar onbevruchte eitjes legt..maar hemeltje wat is het mannetje fel zeg pffffffff kan dus echt niet onder hem kijken.

gr Gerdy

Gerdy

piepeitje is nog steeds piepeitje..morgen ochtend maar snel weer gluren..

Ik heb vannacht zo verschikkelijk raar gedroomd..ik zal het in het kort beschrijven

ik was op vakantie ..waar weet ik echt niet.. en had een paar van mijn vogies mee..er zat één koppeltje tussen dat had eitjes gelegd ..het zou niet lang meer duren voordat het eerste eitje uit zou komen..er lagen kleine en wat grotere eitjes tussen..op een gegeven moment hoor ik piep geluidjes uit een iets groter eitje komen..het eitje breek open terwijl ik ernaar sta te kijken..
tot mijn verbazing zie ik twee baby valkjes..met hun veren pak al helemaal compleet en ten grote van ongeveer een baby valkje van drie weken..ze liggen tegen elkaar zoals het Ying-Yang teken ..het zijn twee opaline wilkleur valkjes en de kleuren zijn heel duidelijk zichtbaar..er zitten nog een paar hele kleine bruin geribbeltde eitjes in dit ei en daar snap ik niet  van.
ik probeer er foto s van te maken voor op de valksite want ik wil toch heel graag dat jullie dit ook zien..maar iedere keer als ik mijn foto toestel bij het tweeling jong hou willen ze uit elkaar kruipen.er is één foto gelukt weet ik.....
tja en toen werd ik helaas wakker en weet echt niet meer hoe het verder zou gaan..ben ik eigenlijk wel nieuwschierig naar..

zo  ;D ;D ;D hoe ik nou toch bij een tweeling ei komt weet ik echt niet maar vond deze droom toch wel appart

gr gerdy