valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Dorethe

klopt het ene popje plukt heel erg..het mannetje heeft ze ondertussen ook al te pakken gehad..ik baal hier erg van..

het is een nestje van twee popjes en één man..de jongen die er nu zijn zijn van het popje wat niet plukt maar ja het andere popje zit ook steeds op het nest..is wel een probleem vind ik.

gr gerdy

Bello

Erg he dat ze dat doen.

Maar hebben ze hier op de site er geen oplossing voor?

Dorothé

ps. is ook een apart stel valkjes zo met zijn 3en
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Gerdy

hahaha het mannetje heeft het goed bekeken zo..snoepert..

het popje kreeg er last van toen ze tijdens het vorige nestje weer eitjes ging leggen..ik zit er nu aan te denken om het popje maar appart te zetten..maar is dan 6 jongen niet een beetje te veel voor twee ouders?

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

wat een mooie foto's. echt schitterend. maak jij die nu allemaal met je mobieltje?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

hoi Kimm

de laatste foto s van de drie grotere jongen heb ik met het foto toestel gemaakt en die van het jonge nest met mijn mobieltje..dit mobieltje heb ik zaterdag gehaald .. het is een
cyber-shot..eigenlijk meer camera als telefoon..ik vind hem echt mooie foto s maken

gr gerdy

Kimm

ja dat vind ik ook. echt heel scherp en kleurrijk! :D

groetjes kim

Gerdy

ik heb Rocky gewogen..drie en een halve week is hij nu en weegt 98 gram..lekker bolletje dus.

Kimm

hoi gerdy,

bah wat vervelend nu dat het jong zijn pootje niet meer gebruikt. helaas heb ik geen raad voor jou. ik hoop dat het goed komt en er niets raars aan de hand is. ik duim voor je hoor!!!

groetjes kim

Gerdy

heb ik wel ff nodig hoor..dat duimen..

ik had het bij spoed en gewond gezet maar helaas heeft er nog niemand gereageerd..

ik heb het jong nu in een ander blok gezet..en opgehangen  boven het blok waar de andere twee inzitten ..

alleen dit koppeltje en hun jongen zitten in een appart gedeelte van de voliere ..er kunnen dus geen andere vogels bij..
nu maar hopen dat de ouders alle jongen nog voeren

gr gerdy

Kimm

Hermien

Ik duim mee. Kan het pootje misschien gebroken zijn..... :o Sterkte en houd ons op de hoogte a.u.b.

Kimm

*Yvon

Hoi Gerdy

Als het pootje niet dik of rood is kan het wezen dat het met zijn eerste fladderpoging verkeerd terecht is gekomen.
Hebben wij ook gehad met 1 van onze jongen.
Die gebruikte ook een paar dagen zijn pootje niet.

Hou het wel in de gaten dat het niet dik wordt ivm het ringetje als die die om heeft.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Gerdy

hoi Kimm en Yvon..

ik heb het valkje in een ander blok appart gezet en naast het blok gehangen waar hij uitkomt..de andere twee valkjes zaten nl boven op hem..

het pootje is niet rood of opgezet en hij kan zijn teentjes gewoon bewegen..gelukkig gaat het verder goed met hem en ik knuffel lekker veel met het valkje..hij krijgt ook gewoon nog eten van zijn ouders..nu maar hopen dat het snel geneest.

gr Gerdy

Kimm

hoi gerdy,

misschien had hij zich wel zeer gedaan ofzo. maar ik begrijp dat hij het pootje nog niet gebruikt?

groetjes kim