valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Anja,

Ik heb inderdaad veel geluk gehad..

vandaag aan de uitbreiding nog twee latjes gemaakt en hem geschilderd en dan morgen het gaas erop plaatsten..alleen dis is best wel veel werk omdat ik gebruikt gaas erop ga doen en dat zal ik eerst weer redelijk plat moeten krijgen maar ik zet door..en ach wat is handig..ik begin er gewoon aan en zie wel wat er van komt..maar bedankt voor het compliment.

ik heb vandaag weer foto's gemaakt en natuurlijk moet ik die meteen weer plaatsen van mijzelf.

dit is mijn lieffie die ik zelf hou

meneertje is vandaag verder op onderzoek uitgegaan en jawel hij kan nu ook een beetje vliegen

madammeke zag ik vanmorgen niet meer in het broedblok was uit zichzelf de voliére ingegaan en was helemaal in haar hum..ze had zelfs sjans van een mannetje die kon maar geen genoeg van haar krijgen.

als ik groot ben ga ik naar Enkhuizen naar mijn nieuwe baasje..maar ja ze zeggen dat ik eerst zelf moet gaan eten en daar heb ik dus nog geen zin in

ik ga dus ook steeds uit het blok..en wat denk je zetten ze mij gewoon in dat hele grote ding..nou niets voor mij veeel te groot.

ik ben de kleinste..ze hebben allemaal al een nieuw huisje gevonden maar ik nog niet..maar ik mag ook nog niet verkocht worden ..omdat ze eerst willen weten wat dat vocht blaasje is..en omdat ik nog niet al mijn veertjes heb.

vanmorgen zijn er mensenkindjes met hun mama geweest die mij hebben uitgezocht..daar mag ik naar toe over een aantal weken.

gr gerdy

Kimm

prachtig gerdy!!!
erg mooi weer hoor en a dat kleine valkje in een grote voliere ;D  ;D  ;D  ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Gerdy,

Mocht ik ooit aan een voliere willwn beginnen dan weet ik waar ik zijn moet ;D ;D ;D ;D

super weer je foto's.

Deze foto....

Zoek het valkje ;D ;D ;D

Groetejs Anja

Gerdy

Hoi Kimm,

ja zielig hé dat ukkie in die grote ruimte..je ziet haar ook omhoog kijken..zo aandoenlijk om te zien.

Hoi Anja,

hahaha inderdaad..zoek het valkje..was me niet eens opgevallen..het is dat ze zwarte oogjes heeft..

en wil je een voliére ..roept u dan maar...

ach gossie..wil ik vanavond die twee grote kleintjes in het binnen hok zetten zijn ze in slaap gevallen op een zitstok bij de drink bakjes en is dat donkere valkje met zijn staart gewoon in het water gaan zitten..ik heb er maar geen foto van gemaakt omdat ik hem niet zo lang met zijn staart in het water wilde laten zitten..

mijn valkje wat gewond was aan d'r pootje heb ik vandaag weer in de voliére gezet..haar mannetje week niet van het gaas omdat hij contact met haar zocht..heb ik haar vanmiddag maar terug gezet en zoooooooo lief..komt haar mannetje meteen naar haar toe en maar knuffelen en hij laat haar geen seconde in de steek..zo aandoenlijk om te zien ..zo liefff.

gr gerdy

Gerdy

Ik heb het helemaal gehad vandaag...ben ik net in de schuur met het binnen hok bezig waar in dus ook het broed blok staat...kletterd in één keer de bodem uit het binnen hok..met broekblok..kleintjes..en de eitjes...toen kwam er iets over mijn lippen wat ik maar niet herhaal..
meteen de kleintjes gecontroleerd..pffff gelukkig alles goed met ze..kropen er nog twee hele kleintjes meteen in de verste hoek van de schuur natuurlijk..die maar gepakt en onderzocht..nou ik kan jullie vertellen mijn hart stond echt op tilt..stond helemaal te chaken of zoiets..
alles weer  in orde gemaakt en met een zucht kon ik weer naar binnen..maar heb er wel koppijn aan over gehouden..dat was echt ff schrikken..moest het ff kwijt hoor.

gr Gerdy

Anja

Jeetje Gerdy,

Alleen van het lezen staat mijn hart al stil laat staan al je het dan meemaakt. Wat moet jij en de birdies vreselijk zijn geschrokken.

Hoe kan het gebeuren zeg. Gelukkig zijn er geen gewonden. Veel sterkte met je hoofdpijn meid.

Anja

Gerdy

Hoi Anja..

de bodem was iets verschoven en die wilde ik terug schuiven maar toen ging het dus verschrikkelijk verkeerd..

ik pakte het blok op en die kleintjes keken me allemaal aan..ik had zo met ze te doen..maar nogmaals alles is gelukkig goed met ze.

gr gerdy

Caroline

:o Jeetje gaat wel lekker bij jou.  :-\

Gelukkig is het allemaal goed afgelopen ... sterkte met je hoofdpijn.

Vandaag ook alles nog goed met de kleintjes??

Groetjessssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

Hoi Caroline..

Ik heb vanmorgen meteen gekeken en alles is helemaal goed met de kleintjes...gelukkig wel.

gr gerdy

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Oef! Een ongeluk zit toch maar in een klein hoekje, hè? Ik kan me voorstellen hoe je je gevoeld hebt. Zoiets geeft inderdaad koppijn. Hoe is het nu? Ik bedoel met jou èn met de vogels?
Heb je al koffie gehad?

Stertke! ;D

Gerdy

de aanbouw voor de voliére is klaar en de twee vogies zitten erin..zal echt veel rust geven..

met de kleintjes gaat alles goed...de derde heeft ook de weg naar de voliére gevonden..twee beginnen al lekker zelf te eten..gaat hartstikke goed dus.

Hoi hermien..
zoals je leest gaat het met de kleintjes goed en ik heb geen hoofdpijn meer gelukkig.
en ik drink geen koffie vind ik niet lekker..maar wel een lekker bakkie thee genomen gister toen ik lekker op de bank ben gaan zitten.

gr Gerdy

Anja

Hoi Gerdy,

Zo jij hebt hard gewerkt zeg. Het is prachtig geworden. Daar mag je trots op zijn hoor.

Gelukkig dat het met de kleintjes allemaal goed gaat.

Groetejs Anja

Kimm

hoi gerdy,

ben ik 1 avondje niet online en dan maak jij weer rare dingen mee. meid dat was schrikken hoor. ik zou ook helemaal shaken hoor. gelukkig is alles goed gekomen. prachtig hoor je voliere, jij doet echt goed je best! petje af!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Hoi Anja,
Ik ben er ook trots op..ik vond het zo zielig dat ze in de schuur stonden..en maar roepen naar de andere valkjes..en als ik iets in mijn koppie heb zitten dan zit het niet in mijn k....ik wil het dan ook meteen gaan maken en ook af hebben..en dat is dus gelukt..en één voordeel heb ik er ook nog aan..ben door dat bezig zijn nog 1 1/2 kilo afgevallen ..beter toch.

Hoi Kimm,
Ik had gelukkig nog hout en gaas heb alleen wat schroeven en hoekjes gekocht en een paar dagen werk ..maar ben er super blij mee..nu wil ik na het broed seizoen een opening maken tussen de twee delen zodat ze van de winter over de gehele voliére kunnen beschikken.

vanmiddag hadden de drie uitgevlogen kleintjes de hele voliére voor zich zelf...binnen waren droppie en dinky aan het wipwappen en ze hadden veel toeschouwers..hahaha ze zaten allemaal in de binnen kooi..stelletje mafkeesjes.

ga zo nog ff foto's maken van de kleintjes.

gr Gerdy