valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Kimm..

fijn dat je van de foto's geniet..daarvoor plaatsen we ze natuurlijk ook.

Hoi Sjimmie..

inderdaad liefffffff..ik kan ze wel blijven knuffelen.

Hoi Hermien..

Hihi ben benieuwd of het bij jou valkjes ook lukt..

je vliegtuig zal wel willen dat hij de enige is dat kan vliegen..maar dan hoeft hij het nog niet te slopen..grote ondeugd..en inderdaad waar halen ze toch de kracht vandaan om het te slopen..maar ja snaveltje klein en scherp...onze vingers in verhouding dik en lomp.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

foto 10, wat is dat voor mutatie? ;) ik vind hem erg mooi!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Hoi kimm,

het is een bonte opaline cinamon witmasker..pfff mond vol.

ik vind het zelf ook een heel mooi valkje.

gr gerdy

Sjimmie

Ohhhhh, ze zien er inderdaad zo knuffelig uit  ::)
Als je die donsige diertjes ziet heb je al zo zin om ze vast te pakken en ze lekker te knuffelen  ;D
Ge-wel-dig  ;)

Sjorsje :-)

Gerdy

Hoi Sjimmie,

Dat doe ik ook elke dag hoor..ik kan het echt niet laten..vandaag de twee grootste in de volliere gezet..eentje ging meteen vliegen de ander deed pogingen tot..maar belande steeds tegen het gaas..ik zal straks nog een aantal foto's hiervan plaatsen.

gr Gerdy

Gerdy

Vandaag heb ik bijna drie uur buiten zitten zwijmelen van genot..de twee oudste zijn vandaag ik de volière geweest..ik vond het echt helemaal geweldig..het cinamon valkje heeft het vliegen meteen ondekt en het witmaskertje deed verwoede pogingen..zo liefffffff om te zien en ja natuurlijk weer foto's gemaakt.

kiekeboe..wat is dat hier buiten

mag ik verder pap.

oeps..alles is wel groot hier.

wat is dit?

ik blijf het gek vinden..ik kukkelde er al met één pootje in blé.

mijn cinamon zus of zo kwam ook buiten maar die durfde veeel meer.

kijk maar wat ze allemaal doet ..en ze is voor het eerst buiten..stoer hoor.

ieksssssss ze gaat zelfs naar die grote bak met al die dingen erin.

kiekeboe..zien jullie me wel..

pfffb en nu toch wel moe hoor..

ik heb echt een heerlijke middag gehad.

gr gerdy

Sjimmie

Wat een geweldige foto's  :D ;D
Geloof graag dat je een geweldige middag hebt gehad  :D

Sjorsje :-)

trienke

Hoi Gerdy

Wat een mooie foto's zeg. Ik heb er van genoten. Maar welke hield je nou zelf?

Groetjes Trienke

Anja

Hoy Gerdy,

Wat een geweldige foto's weer. Wowie. En de tekst erbij..................das genieten hoor.

Groetejs Anja

Hermien

Hela ho!
Wasr woon je? Kom ik ook een middagje genieten. Het ziet er allemaal weer zó lief uit.

Kimm

hoi gerdy,

prachtige foto's hoor. ik heb genoten en ik moest ook lachen hoor om de tekst erbij. heerlijk!

groetjes kim

Gerdy

Ik zit nog met hartkloppingen..ik ben me net echt rot geschrokken...kom ik net bij de voliére is mijn lutino behoorlijk gewond aan haar pootje..nu is dat al vervelend genoeg..ik haal haar dus met een schepnet uit de voliére...gaat nog goed...ben ik buiten de voliére en hoe het ging weet ik nog niet maar opeens ontsnapt ze..in een reflex zwiep ik het vangnetje omhoog en krijg haar nog net te pakken..ik stond te trillen op mijn benen..nu begrijp ik pas wat het moet zijn als je valkje wegvliegt..tenminste één deel begrijp ik ervan .pfffffffff gelukkig heb ik haar nog.

Hoi Trienke.
het valkje van mijn handtekening die hou ik zelf.

Hoi Anja,
Ja het is echt heel erg genieten..ik ga zo de twee grootste van de kleintjes weer in de voliére zetten en mijn stoel staat alweer klaar...heerlijk in het zonnetje zitten en volop genieten.

Hoi Hermien,
hihi ik Woon in N-H je bent van harte welkom..saampies genieten van de vogies en gezellie.

Hoi Kimm,
Ik vond het wel leuk om die tekst erbij te zetten..je ziet aan die koppies dat alles nieuw is voor ze.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

wat een schrik :o  :o  :o
ik las net je berichtje bij spoed, maar ik kan je geen raad geven.
maar goed dat je zo goed reageerde met het netje!
sterkte meid.

groetjes kim

Gerdy

Hoi Kimm,

Thanxs..Het was echt in een reflex..zo stom hoe kon dat nou gebeuren ik let er juist altijd zo goed op..maar ik ben blij dat het allemaal goed is afgelopen.

gr Gerdy

Kimm