valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

Het is nu al een hele tijd geleden dat ik iets heb geschreven..eigenlijk omdat er ook niets valt te schrijven..

het gaat heel goed met alle valkjes ..

wat ik wel te vertellen heb is het volgende..ik heb een beslissing genomen.

vorig jaar heb ik een nieuwe voliere neer gezet en eigenlijk twijfelde ik  al over de plaats in de tuin waar hij moest komen te staan.

na lang nadenken heb ik nu besloten om de voliere te verplaatsen en dan tevens groter te maken..ik heb alles nagemeten en doorgedacht en mijn beslissing staat nu vast..

ik wil het wel gaan doen voor het nieuwe broedseizoen maar ja dan moet het niet meer vriezen natuurlijk.

de voliere komt dan aan de andere kant van de tuin zodat de valkjes in het voor en najaar ook wat zon krijgen..zomers hebben ze op de nieuwe plek alleen s morgens de zon voor 11 uur is hij daar al weer weggedraaid..op de plek waar nu de voliere staat hebben ze helemaal geen zon en de voliere neemt veel zon uit de tuin weg.

zodra ik weer ga beginnen kom ik met foto's.

verder heb ik het heel druk met het pupje in huis..hihi het lijkt wel of ik weer een kleutertje heb rondlopen.

groetjes gerdy

Kimm

hoi gerdy,

leuk weer wat van je te lezen  :D
ik vind het een goed idee om de voliere te verplaatsen en helemaal als de valkjes meer zonlicht zullen krijgen.
helaas gaat het vriezen nog wel even door.
wat leuk een pupy in huis! van jezelf?

Liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

ooo ik ben er helemaal kapot van..ben ik bezig de broedkooien in orde aan het maken..dus de vogels aan het uitvangen..springt mijn jonge hond tegen de voliere deur..opeens ben ik Toy kwijt..zie ik dat de voliere deur wagen wijd openstaat bij controle blijkt Baco ook weg te zijn en hier baal ik helemaal van hij was mijn beste kkweekvogel een bonte witmasker.

nu voel ik zo goed hoe men zich voelt als er een vogel ontsnapt..

dit is de eerste maar hopenlijk ook de laatste keer dat dit gebeurd..

wie en wat kan ik nu allemaal inschakelen om de vogels op te sporen.  gr Gerdy

☺ Pita ☺

Pfffff meis wat verschrikkelijk!!
Hmmz uuuh alle dierensasielen waarschuwen aan de bond doorgeven?
Hier hebben wij amivedie voor vermiste dieren op te geven.
Marktplaats!! Uuuh verkoopsites voor dieren weet ff niks meer maar denk nog door.
Heel veel sterkte meis dit is :censuur!!
Knuffel van mij...
A4tjes printen op hangen bij winkels!

patty_dordtse valkjes

:'(  die van mij is vanaf de 8ste foetsie...bronze fallow split geelwang  :'(

amivedi en pestbase en marktplaats ensow had ik geplaatst met foto

sterkte en hopelijk vinden ze die van jouw ook nog
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Caroline

Ooooh, wat balen meis ....  :'( :'(

Heel veel sterkte en succes met het terug vinden.

Hier op de site kun je het ook opgeven KIJK HIER en hier lees je tevens wat je allemaal kunt doen.

Ik duim!!!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Gerdy,

Jeetje wat erg meid  :'( Dit is ook waar ik elke keer kippevel bij krijg en tevens ook de grootste angst, vooral nu het mooi weer gaat worden en de deur vaker open zal staan.

Ik duim dat ze heel snel weer terug zullen zijn bij je.

Liefs, Karin

Gerdy

bedankt voor jullie medeleven..ik wist niet dat ik er zo kapot van kon zijn..

ik heb allerlei stichtingen gebeld om het door te geven ..in de omgeving heb ik helemaal niets meer gezien..het barst hier van de spechten en kraaien..heb er een hard hoofd in.

ik heb nu twee popjes zonder man..en dat net voor het broedseizoen..zaterdag gaan we de voliere verplaatsen en dan zouden de blokken er in gaan..

o ik baal hier zo van.

gr Gerdy

gr Gerdy

*Esther*

Ooooh, balen.

Ik ben in totaal drie vogels kwijt geraakt op die manier. Na de laatste keer hebben we een sluis gemaakt. Nu ontsnapt er niks meer.

Alhoewel.....
Een weekje terug deed ik de blokhutdeur open en daar zie ik in ene het grasparkietje losvliegen. Dus gauw de deur weer dicht. Gelukkig is dat wel goed gegaan.

gr Esther

*Manon*

Sterkte gerdy en ik hoop dat je ze terug vind... vliegen ze niet meer in de buurt?

Liefs Manon

Gerdy

vlak nadat ze weg zijn gevlogen heb ik er eentje gehoord..maar verder de hele middag rondgelopen maar helemaal niets meer gehoord of gezien..

gr Gerdy

patty_dordtse valkjes

:'(  dat vond ik ook het ergste rondlopen en niks horen pff en nadenken waar ze kunnen zitten en maar denken dat je ze hoort je hart breekt er van ik weet het...

hopelijk heb jij meer geluk denk niet dat die van mij nog terug word gevonden  :'( :'( :'(
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Gerdy

ik heb vanavond een telefoontje gekregen dat er in Medemblik een valkje is gevonden..volgens de beschrijving zou het Toy kunnen zijn..het wildkleur valkje.
morgen ga ik kijken ..ik hoop zo dat hij het is.

groetjes Gerdy

Kimm

ik hoop het ook voor je gerdy.
kan je vanavond niet nog kijken, of is het te ver weg?

ik duim voor je.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Oh dat zou geweldig zijn Gerdy  :D :D

Ik hoop dat hij het is en dat je m morgen weer mee naar huis mag nemen!

Ik ga duimen voor je!

Liefs Manon