valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

anika_en_spirit

Hoi Gerdy,

Wauw, wat een prachtige schommels heb je in elkaar geknutseld! Daar zullen de vogels maar wat blij mee zijn.

Bickel is echt een super knapzakje geworden zeg! Erg mooi.

Fijn om te horen dat daar alles goed gaat. Druk aan het klussen, succes ermee.

Dikke knuffel van Shine & Skye.

Fijne avond nog :)
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Dierenfreackske

Hoi hoi, ja heel leuk zijn die zelfgemaakte schommels he, hihi! De valkjes zullen het er maar druk mee hebben en veel plezier aan hebben...grtjs. Ann

Kimm

hoi gerdy,

hoe gaat het met jou en de valkjes?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Ik had net zoiets van...laat ik weer eens even op de site gaan kijken en wat zie ik....je vraagt net vandaag hoe met met mij en de vogies gaat..leuk Kimm.

met mij gaat het hartstikke goed..druk druk druk..ik ben druk aan het witten geslagen thuis dan de muren nog sausen en ik ben mijn meubels wat lichter van kleur aan het maken..ik ben het donkere een beetje zat.
verder ben ik ook nog in het huis van mijn vriend bezig met opknappen..ik heb helaas aan het klussen nu wel een tennisarm overgehouden maar verder gaat het toppies.

Met de vogies gaat het super..Bickeltje heeft helemaal zijn draai gevonden en vind het niets mooier om mijn deuntjes na te fluiten..hij vind het fluiten blijkbaar zo leuk dat hij er vrijwel de hele dag mee bezig is..de kids zeggen al..jee Bickel word jij nooit eens schor !!!

het viertal doet het echt heel goed binnen..ze vermaken zich prima en o ja..ik vond de kooi qua kleur niet zo mooi..rood dak en zo dus dat heb ik ook een behandeling gegeven en is nu creme kleurig..ze vonden het maar wat mooi dat ik aan de kooi bezig was..verf op waterbasis..en alleen de buitenkant gedaan.

de vogies buiten vermaken zich ook prima..er zit er alleen eentje tussen..ik weet nog steeds niet wie het is ..die gaat gewoon lekker fluiten als het donker is of opeens midden in de nacht.ik vind het wel lief klinken maar de buren denk ik niet..al duurd het gelukkig nooit zo lang.

af en toe heb ik er nog een koppeltje tussen zitten die heerlijk aan het wipwappen zijn maar verder gaat het buiten super met de dondersteentjes.

zodra ik weer wat meer tijd heb zal ik ook weer eens in de andere boekjes duiken..ik heb echt geen idee hoe het nu bij iedereen gaat..sorry sorry sorry
maar ik kom weer terug en ook met foto's.

liefs Gerdy

Kimm

hoi gerdy,

fijn dat het goed gaat hoor  :D
lekker hoor alles even weer een likje verf geven.
balen van je tennisarm.. ik heb hier zelf ook een jaar mee gelopen totdat ik een goeie man vond die mij ervan af hielp.
nou we zien je gauw weer met mooi foto's  :D  :D

liefs kim

Gerdy

om Ik net thuis heb ik mega paniek in de kooi gehad..overal zat bloed..ook op mijn net gewitte muur maar dat maakt me niet zo heel veel uit.

Zie ik bij Coco ontzettend veel bloed onder zijn staart vandaan komen en een of twee pennen die er nog zaten daar druppelde het bloed uit..

ik heb een pincet gepakt en die twee pennen eruit getrokken..doodeng om te doen maar ik moest toch iets doen wilde ik hem niet laten doodbloeden..de pennen zijn er nu uit.

Coco zit nu rustig in een hoekje..ik heb ze wat druivensuiker gegeven en maar goed in de gaten houden..maar jee wat een bloed zeg ppffff

gr Gerdy

Kimm

jeetje gerdy, dat is schrikken zeg!
en dan hebben ze overdag paniek gehad?

wat een bloed komt daar vanaf he. dat vind ik altijd erg rot.
sterkte

liefs kim

Anja

Jeetje Gerdy,

Dat is zeker schrikken. Hou ze nu maar goed in de gaten.

sterkte hoor.

Liefs,

Anja

Hermien

Wow, dat is nog eens een heftig 'Welkom thuis'. Ik hoop voor je dat de gewonde weer snel herstelt.

Knuf van mijn 'Vliegtuig' .

:-*  :-*  :-*  :-*

Caroline

Ooooh, wat verschrikkelijk!!!  :o

En altijd zo frustrerend dat je niet weet waardoor het komt.

Hoe is het nu met Coco??

Knuffie voor Coco  :-*

Beterschap met je tennisarm.

Fijn weekend,  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Kimm

hoi gerdy,

alles ok met je vogels?

liefs kim

Gerdy

Coco is gelukkig weer de oude..ze hebben wat druivensuiker door het water gehad en de dag erop zat Coco weer het hoogste woord te fluiten..
morgen mogen ze er weer uit..ik wilde ze even een paar dagen rustig houden.

kleine Bickel heeft het helemaal te pakken van Ziggy..hij slooft zich zo mega uit, alleen heeft Ziggy niet zo veel aandacht voor zijn charme..ach ja hij is tenslotte nog maar een jong ventje.

groetjes Gerdy

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Fijn te horen dat alles weer goed is. :) :)