valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Saar

hilde

dat is minder goed nieuws he gerdy

zo onder het bloed zittend valkje

zal wel pijn hebben       niet?

groetjessssss

*Manon*

Hoi Gerdy,

he bah, wat akelig om zo je valkje aan te treffen...  :-\
Hopelijk komt het goed met haar..

Je jongen zien er prachtig uit en dan die tekstjes die je erbij geschreven hebt... ja en eigenlijk is hetook wel een beetje je eigen schuld hé dat Queenie zich heel wat voelt..... had je haar maar niet zo moeten noemen..... 

Groetjes Manon

Gerdy

Hoi Hilde...hij toont niet alsof hij pijn heeft..maar hij blijft vandaag even appart zitten en krijgt zo rust voldoende.

Hoi Manon..ik heb dit dametje geen Queen genoemd maar het nieuwe baasje..en ach ze maakt inderdaad haar naam waar.

gr Gerdy

*Yvon

Hoi hoi

Wat een schitterende jongen allemaal !!  :-*

Ach,het gewonde valkje....  :-\
Zitten wel alle pennen nog goed ?
Is er niet 1 half afgebroken ?
Dan zou je die pen er (denk ik )beter eruit kunnen trekken.
Hopelijk is het maar een klein wondje en geneest die er snel weer van.

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Gerdy

Ik heb vandaag een besluit genomen..de twijfel was er al maar nu weet ik het zeker.....

yesssssssss me eigen kleine wondertje blijft bij me..en hij/zij is toch mooi aan het worden.

zoals ze er nu uit ziet is het een perfect getekend bonte witmasker.

ik weet niet of het een man of een popje is..als ze wat ouder is laat ik een DNA test doen.

alleen nu nog een bijzondere naam verzinnen..ik pap haar/hem al vanaf de derde dag na de geboorte.

ik voel me zo blij..

met het gewonde valkje gaat het goed..morgen mag hij de voliere weer in.

groetjes Gerdy

anika_en_spirit

Hoi Gerdy,

Wat super dat je de kleine uk zelf houdt! Zo klein, en nú al zo mooi! gefeliciteerd.

Wat een leuke foto's van de rest van de bonte witmaskertjes. Vooral de laatste 3 dan natuurlijk hè  :P ;) Nee zonder gein, het worden volgens mij allemaal échte Beauty's!

Ohjeej, wat naar om je valkje zo aan te treffen! helemaal bebloed... Gelukkig gaat het nu weer goed en mag ie morgen weer lekker rondfladderen. :)

Owja, vergat ik bijna de foto's van de uitgevlogen jongen! Dat zijn me ook een paar scheetjes om te zien zeg! Heel mooi allemaal.

Hoe is het met mijn lieverd? ;D Eigenlijk moet ik zeggen: mijn lieverdS, maar zo te zien op de foto's gaat het met nummer 2 heel goed.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Marian

Hoi Gerdy,

Jeetje, lijkt me zeker schrikken met die grote hagelstenen en onstuimig weer, en je volière.
Naar ook om te zien, zo'n bebloed valkje :(
Had ik vanochtend ook na de paniek van vannacht :-\
Gelukkig knappen ze na een badje al gauw wat op :D
Je hebt mooie nestjes hoor, lieve koppies op de foto's 8)
Ook gaaf dat je een kleintje zelf gaat houden, je eigen kweek, zo bijzonder :D

Groetjes, Marian

Kimm

hoi gerdy,

gelukkig herstellen zij zich vaak weer snel na zo;n bloedvleugel. wel is het altijd schrikken hoor. :-\

wat leuk dat je het valkje houdt!!  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Ach, arm valkje, wat ziet zijn vleugeltje eruit .... gelukkig gaat het goed met hem en mag hij morgen weer de volière in.

Lieve foto's maakte je van je prachtige jongen.  :D

En je hebt jezelf een prachtig valkje kado gegeven hoor, wat een scheetje.  :-* Ik begrijp je helemaal.  ;)

Groetjesssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Ben weer helemaal bijgelezen hier. Tjonge, wat een bloederig drama met dat ene valkje. Kan ik me zo goed voorstellen dat je je een  r..:censuur beroerte schrikt. Ben blij om te lezen dat het weer goed gaat met dit vogie. En dat je je kleine ukkie zelf houdt: helemaal geweldig. Ja, vervelend altijd die paniek en dat rare weer hier in Nederland. Met onweer blijf ik meestal eerst op de bank bij de valkjes slapen. En als ik 's nachts wakker wordt van onweer ben ik in no time beneden. Gelukkig zijn ze er hier niet heel erg bang van. Wel van hagelstenen op het balkonhek. Daar moeten ze niks van hebben. Hopelijk blijven we voorlopig weer even verschoond van deze weersomstandigheden.

Knuf van mij en mijn 'Vliegtuig'

en nog bedankt voor je lieve reactie op mijn laatste verhaal.

;D   ;D   ;D

Gerdy

Hoi Anika..ik ben echt heel blij dat ik die kleine uk zelf hou..
met het gewonde valkje gaat het weer heel erg goed..het gaat super met je twee lieverds..Shine gaat vanmiddag in bad..het moet weer een albi worden en van je andere lieverd zal ik vanmiddag weer foto's maken.

Hoi Marian..had jij geen gewonden na de paniek?dank je voor het compliment.

Hoi Kimm..inderdaad herstellen ze heel snel..gelukkig wel.

Hoi Caroline..hij vind het weer heerlijk in de voliere en gaat super met hem..
ik kon het echt niet laten om dit schatje zelf te houden.

Hoi hermien..van het onweer zijn ze hier niet zo bang en de hagel maakte een mega herrie..dat vonden ze wel heel vreemd.

Vandaag heb ik weer twee blokken weggehaald..het koppeltje wat weer een nestje wil is wel heel erg opdringerig..maar ze hebben zelf nog 5 jongen in het blok.
dit is nu nog het enige blok wat er nog hangt.

vanmiddag zal ik weer foto's van de jongen maken.

er zijn nog twee jongen te reserveren..en ik heb nog een jong aan de pap die gereserveerd kan worden maar daar wacht ik nog even mee totdat hij iets groter is en zich onwikkeld.
gaat dus helemaal goed..ik had echt niet verwacht dat het in de vakantie tijd zo goed zou gaan.

groetjes Gerdy

Gerdy

eindelijk even tijd om de foto's te plaatsen..

dit krijgen de pappers om te leren eten..keus genoeg en trosgierst natuurlijk.

de albino die morgen naar haar nieuwe huisje gaat.

het koppeltje wat zo driftig bezig was om weer ergens een nieuw nestje te beginnen heeft het eitje toch maar in het eigen nest gelegd tussen de vijf grote jongen.

groetjes Gerdy

Caroline

Prachtig, prachtig, prachtig!!!!  :o :D :-*

FIjn weekend.  8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hilde

ik ben verliefffffffddddddd op jou valkjes gerdy echte mooitjesssss

mooie foto's

groetjesssssssss