valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

toch weer wat lieve foto s van mijn andere dotjes en het pleeg kindje natuurlijk.

gr gerdy

Kaatje

Hoi Gerdy,

Wat ontzettend sneu en verdrietig voor je van Tainy maar wat moet dit afschuwelijk geweest zijn voor Diana, brrr ... ik krijg er rillingen van, zo onverwachts :( Ik wens jullie beide ontzettend veel sterkte, want jullie doen samen zo jullie best !!

Heerlijke foto's van jouw en Diana haar kleintje, ze zijn werkelijk prachtig en om te  :-* :-*

Heel veel succes met alle andere eitjes, ik zal zeker mee duimen dat het kropje goed zal gaan legen !!

Groetjes, Karin

•=Bonnie=•

trienke

wat jammer zeg van tainy zeg, sterkte en ook diana

Gaat verder alles goed?

Groetjes Trienke

Kimm

hoi gerdy,

hoe gaat het bij jou met al die kleintjes?
de foto's vind ik erg lief.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

moonwitch (diana)

15 april 2008, 15:28:21 #215 Last Edit: 15 april 2008, 22:42:04 by moonwitch (diana)
Hoi Gerdy

Hier een foto van je kleintje, moet je kijken wat een volle krop.

En hiet zie je ze samen in het nestje zitten.

Wel een beetje donker.

Deze is lichter, en ook wat dichter bij.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

trienke

Gerdy

Zoals jullie kunnen zien gaat het echt hartstikke goed met de ukkies..nou ja zo klein zijn ze ook niet meer..
De lutino van Diana is echt een dondersteen ..die moet ik vasthouden anders kan ik niet eens een foto nemen.

gr Gerdy

moonwitch (diana)

Hey Gerdy

Super foto's van je kleintjes en die van mij ;D.
Hopelijk komen er meer van die leuke foto's
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

xx-inge-xx

trienke

wat een leuke foto's zeg ;)
Fijn dat het goed gaat

Groetjes Trienke

Kaatje

Hoi Gerdy,

Heerlijk om weer foto's te zien van jouw kleintjes en Diana haar kleintje !! Diana heeft echt een prachtige lutino en jij hebt ook echt allemaal prachtige valkjes ! Volgens mij doe je deze maand ook mee met de foto wedstrijd  ;)

Ik heb weer genoten, echt !!

Groetjes, Karin

Gerdy

Vandaag weer eventjes een paar foto's genomen..ik ben vanmiddag maar begonnen met handvoeding..de ouders zijn in een ander blok begonnen met een nieuw nestje en kijken eigenlijk niet meer naar de kleintjes om..tegen de schemer ga ik kijken of de ouders wel in het goeie blok zitten zo niet dan haal ik het blok met de kleintjes naar binnen en gan dan verder met handvoeding..ze doen het verder wel goed zoals je op de foto's kan zien.

het wildkkleur valkje met de gele kuif heb ik  vandaag verkocht en komt Dido te heten..ze kunnen hem ophalen als hij helemaal zelfstandig eet..zijn echt hele lieve mensen waar ze naar toe gaat en zijn al helemaal gek van haar.

gr gerdy

Caroline

Ach, wat balen dat Tainy het niet heeft gered bij Diana .... je foto's waren stuk voor stuk super lief .... en je pleegkind, de bonte zonder grijs van Diana is werkelijk heel erg apart ... ik zelf heb er dit jaar, 2 gekweekt met ieder niet meer dan 5 grijze veertjes, ik geloof achterkleinkinderen van dat koppel van Diana.  :D

Succes .... groetjessssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Zo wat groeien ze als kleine kooltjes he, geweldig :)