valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Kimm

ahahahahahah ik lig hier in een deuk  ;D  ;D  ;D

geweldig die foto;s en ach die arme zonder kuifje ;D  ;D
mooi gerdy hoor, vooral met die tekst erbij, je laat mij lachen  ;D   ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Yvon

Hoi hoi

Ahhhh,dat kleintje is echt nog ienemine.  :D
Maar verders zien ze er lieffffff uit !!  :-*

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Ach gossie, ze zijn inderdaad echt nog klein.  :-\

Hopelijk gaan ze het met jouw goeie hulp redden, balen dat eentje het niet heeft gered.  :'(

Ik liep een weekje achter maar had ook flink bij te lezen .... het voordeel is ook veel foto's  :D

Succes met je kleine pappetjes.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

hoi Kimm..wat heerlijk dat je zo hebt moeten lachen.

hoi Yvon..echt nog ieniemienie hé

er zijn drie jongen uitgevlogen..een cinnamon split bonte witmasker..dit popje blijft bij mij wonen en haar naam is Dooley uit te spreken als Doely..dit is een heerlijke mooie forse dame..ik zal morgen weer een foto plaatsen van haar..

haar zus/broer is ook uitgevlogen maar die is waarschijnlijk erg hard op de grond gekomen en gebruikt zijn rechterpootje haast niet meer..nou eigenlijk helemaal niet meer..in de voliere kroop hij over de grond door met zijn snavel in de grond te pikken en zijn vleugel te bewegen..ik heb hem naar binnen gehaald en in een niet al te groot bakje gezet zodat hij niet veel kanten op kan en krijgt zo de nodige rust..net zat meneer opeens weer rechtop..morgen nog maar even aan kijken en anders hou ik hem ook binnen.

het andere broertje/zusje is ook uitgevlogen en die doet het goed..ze vliegt wel maar heel af en toe..

ik heb vijf pappers binnen zitten de twee oudste doen het erg goed en zijn nu ook alletwee gereserveerd..

de drie hele kleintjes daar heb ik mijn twijfels over..de twee jongste zijn nu ruim een weekje oud en wegen nu..9 en 15 gram..dit is wel heel erg weinig maar ze doen het nog steeds goed..ze waren toen ik ze binnen haalde 5 en 9 gram.
de oudste van de drie zie je groeien ..zo klein als hij is zie je nu al pennetjes door komen.

buiten zijn ze al weer druk aan het wipwappen...maar ze mogen geen nestje meer van me dit jaar.
als ik mer dat het te erg gaat worden haal ik de jongen naar binnen zodat de blokken weg kunnen.

gisteren heb ik meerdere telefoontjes gehad voor reserveringen..dus dat begint nu ook te komen.

met de andere valkjes binnen en buiten gaat het goed..sommige beginnen met de rui.

ik heb alleen nog één valkje binnen zitten van de vorige ronde..tijdens de vakantie van de nieuwe eigenaar zou hij hier blijven..ik heb al meerdere mailtjes gestuurd maar ik hoor niets meer,,er is wel een aanbetaling gedaan..
ik hoop dat ik hier nog iets van hoor.

morgen is het weer foto tijd.

groetjes Gerdy

*Manon*

Leuk foto's!!

die kleintjes van een week lopen wel erg achter in gewicht zeg.... hopelijk gaat het toch de goede kant op met ze...  ;)

5 papvogeltjes binnen... wat een drukte zeg, maar ik begrijp het wel hoor.... je doet het liefde  en dat is het al het halve werk hé  :-*

Wat raar dat er niet meer op de mailtjes e.d. gereageerd wordt door de mensen van het gereserveerde valkje, helemaal omdat ze een aanbetaling hebben gedaan.... misschien is er iets tussen gekomen waardoor ze niet gereageerd hebben  :-\ Ik hoop dat ze snel iets van zich laten horen!

Groetjes Manon

hilde

fijn dat er al  pappers zijn gereserveerd

ach wat naar voor dat valkje wat waarschijnlijk hard is tegen de grond gekomen .

en ook fijn dat het met de andere valkjes goed gaat

groetjessssssss

Gerdy

Citaat van: *Manon* op 23 juli 2009, 08:15:31
Leuk foto's!!

die kleintjes van een week lopen wel erg achter in gewicht zeg.... hopelijk gaat het toch de goede kant op met ze...  ;)

5 papvogeltjes binnen... wat een drukte zeg, maar ik begrijp het wel hoor.... je doet het liefde  en dat is het al het halve werk hé  :-*

Wat raar dat er niet meer op de mailtjes e.d. gereageerd wordt door de mensen van het gereserveerde valkje, helemaal omdat ze een aanbetaling hebben gedaan.... misschien is er iets tussen gekomen waardoor ze niet gereageerd hebben  :-\ Ik hoop dat ze snel iets van zich laten horen!

Groetjes Manon

de kleintjes lopen inderdaad heel erg achter en vooral om de jongste maak ik me zorgen.
ik heb nog steeds niets gehoord van het gereserveerde valkje..heel vreemd
dit valkje ook nog heel erg jong zit met een valkje van de tweede ronde ruim 5 weken nu samen in een kooi..het is echt kalver liefde tussen die twee..en  maar knuffelen en kroelen samen..zo lief

Citaat van: hilde op 23 juli 2009, 13:25:06
fijn dat er al  pappers zijn gereserveerd

ach wat naar voor dat valkje wat waarschijnlijk hard is tegen de grond gekomen .

en ook fijn dat het met de andere valkjes goed gaat

groetjessssssss

ja echt wel prettig dat die al zijn gereserveerd alleen de kleintjes nog niet maar daar wil ik eerst van zien hoe ze het verder gaan doen.

het valkje wat hard tegen de grond was gekomen zit weer in de voliere en het gaat redelijk met hem.

ik heb nog een bonte witmasker naar binnen gehaald..ik vond dat hij vreemd geluid bij het ademhalen had..

hij zit nu ook onder de warmte lamp..nu heb ik dus zes pap valkjes.

verder heb ik vandaag heerlijk veel foto's gemaakt.

kijk en geniet.

eerst de pappertjes

hilde

wat een scheetjessssssssssssssss

groetjessssssss

Gerdy

Gerdy

en de uitgevlogen valkjes..eentje zit er niet tussen die heb ik binnen zitten..

zo dat waren ze voor vandaag.

groetjes Gerdy

☺ Pita ☺

Ooow wat een liefies weer Gerdy :D
Deze heeft een appart koppie ...

Mooi en voor de rest weer zo donker  :D

Caroline

Ach, wat een berg lieve foto's heb je weer gemaakt.  :-* :-*

Je hebt er weer mooie jonkies bij zitten.

Een hele klus hoor, 6 pappertjes en nog zo jong .... ik duim voor je dat ze het mogen redden.

Succes!!

Groetjessssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hilde

Hermien

Meid, je hebt het er maar druk mee, zeg! Groot valkjesgezin met de nodige zorgen, hè? Ik denk aan je hoor.

:-*   :-*   :-*

Gerdy

Hoi Caroline..het is een hoop werk die zes pappertjes omdat er zulke kleintjes bij zitten..dank je voor de complimenten.

Hoi Hilde..dank je..

Hoi Hermien..lief dat je aan me denkt..het is inderdaad veel werk en je bent heel beperkt met weggaan..

de allerjongste is echt een zorgen kindje..volgens mij heeft ze nu een kropverzuring..ze kreeg al yaculd door het eten en nu krijgt ze brandnetel thee met een heel klein beetje zout..

haar kropje leegt heel erg snel dus om het uur krijgt ze om en om een beetje pap en wat brandnetel thee.

ik maak me echt wel zorgen om dit ukkie maar het is een super vechtertje..al ruim een week aan de pap..haast niet groeien en toch is ze nog steeds bij me..als dit kleintje het haald weet ik niet of ik het op kan brengen om haar weg te doen..

willen jullie ook voor dit kleintje duimen.

gr Gerdy