valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Kimm

Ja Dido is echt wel een mooi valkje..ik hoop nu maar echt dat het weer iets verbeterd dan kan ze naar buiten..de donsjes blijven lief om te zien he..ze doen het heerlijk..ben er weer helemaal blij mee.

gr gerdy

Kaatje

Hoi Gerdy en Diana,

Ach ... wat ontzettend sneu dat één van de donsjes van Diana het niet gered heeft  :(

Sterkte Diana en Gerdy !

Groetjes, Karin

Gerdy

Ik vind deze zo lief ..helaas is hij niet duidelijk..

vandaag weer een aantal foto's gemaakt

heerlijk hé al die krummeltjes..zoals je kan zien doet die kleine van Diana het ook goed..dat is dat hele gele donsje..ik ben weer lekker trots op mijn ukkies.

Ik maak me alleen een beetje zorgen over de middelste..het lijkt wel of hij niet goed op één pootje kan staan..

Hoi Kaatje..het is inderdaad intens verdrietig als je zo'n kleintje levenloos vind..en dan is het ook nog eens eentje die niet van mijn koppeltje is..maar die andere van Diana doet het echt heel erg goed.

gr gerdy

♥Debby♥

ooooooo wat een lieve foto's.. wat een schatjes zeg!

ik hoop dat het met het pootje van de middelste goed komt.. misschien kan de dierenarts een spalkje ofzo maken? of is het iets anders??

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

moonwitch (diana)

5 april 2008, 10:00:03 #184 Last Edit: 6 april 2008, 01:42:59 by moonwitch (diana)
Hoi Gerdy

Ze zien er inderdaad welgevoed uit.
Hartstikke mooi, en wat goed dat die kleine het zo goed doet bij je.
Ben blij dat ik het bij jou kon plaatsen.
Zo te zien zie ik nog geen ene tekening op zijn lijfje.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Kaatje

Hoi Gerdy,

Wat een lieve foto's heb je weer gemaakt en ook ontzettend fijn om te lezen dat Diana haar valkje het ook ontzettend goed doet !!

Ik kan me voorstellen dat je trots bent op je ukkies ! Ik hoop dat het met het pootje van de middelste helemaal in orde komt, heb je enig idee wat het kan zijn of waar het aan zou kunnen liggen !?

Succes meid !!

Groetjes, Karin

Gerdy

volgens mij heb ik een paar foto's geplaatst die ik eergister ook al geplaatst heb..maar ja..blijft toch leuk om te kijken.

Ik heb wel een minder leuk bericht..het valkje wat moeite had om op haar pootjes te staan is nu bij Diana onder de warmte lamp en is Diana met de hand gevoed..toen ik vanmiddag de vogeltjes wilde controleren merkte ik dat haar kropje niet gevuld was en ze was ook vrij koud..ik hoop dat ze het red maar heb er een hard hoofd in..

Het valkje van Diana doet het heel erg goed..ze is vanmiddag geringt..de twee andere valkjes die nog bij me zijn doen het ook heel erg goed.

de twee andere nestjes waar ik alleen nog eitjes in heb zitten wordt volgens mij helemaal niets meer..ik zou niet weten hoe dit komt..tijdens het schouwen hebben we de bevruchtte eitjes laten liggen..morgen ga ik kijken in welke eitjes er nog leven zit..spannend dus weer.

Hoi Kaatje..

Ik heb geen idee wat het is met het pootje..zoals je hierboven kunt lezen gaat het niet erg goed met dit kleintje..je ziet haar ook echt naar lucht happen..ze laat haar vleugeltjes ook hangen..ik denk dan ook dat ze niet meer gevoed wordt door de ouders omdat het niet goed met haar gaat.

gr Gerdy

Gerdy

Hoi Debby..

We gaan eerst maar eens kijken of het valkje het beter gaat doen onder de warmte lamp..je kan in het bericht hierboven lezen dat het niet helemaal goed met haar gaat.

gr Gerdy

♥Debby♥

Hoi Gerdy,

wat een verdrietig nieuws zeg.. ik hoop dat het kleintje er met wat extra hulp bovenop komt..

je kleintjes zijn wel heel erg schattig.. Welke mutatie heeft het kleintje van Diana?? is dat een lutino? want volgens mij zie ik geen rood oogje..??

Mooie foto's hoor! heel lief!

moonwitch (diana)

Hoi Gerdy

Je kleintje is de nacht goed door gekomen.
Alleen lijkt het nog steeds erg benauwd :-\.
Het bedelt wel goed voor voer.

Hoi Debby

Het is geen lutino jong, moeder is een bonte cinamon(getekende) en lijkt op een lutino.
Vader is een bijna witte witmasker, maar heeft 1 cinamon vlek op zijn schouder.
Hopelijk komt er ook geen donker veertje doorbij de kleine, dan heb je dus een donker ogige lutino.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

♥Debby♥

Fijn dat het kleintje de nacht goed doorgekomen is..  hopelijk blijft het goed gaan!!

Bedankt voor de mutatie uitleg Diana.. toch vind ik het ook wel zo'n charme hebben als je een getekend valkje hebt.. of met een enkel plukje..  ben benieuwd wat het wordt bij dit kleintje!

Gerdy

Hoi debby..

Het gaat niet goed met het kleintje..ze blijft erg benauwd en het kropje leegt ook niet goed meer..ik blijf duimen dat het goed komt.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

gossie wat sneu dat het niet goed gaat met het kleintje. hoe gaat het vandaag met hem? ik duim voor je dat hij het redt hoor.

liefs ki,

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

moonwitch (diana)

Hoi Gerdy

De kleine is er nog, krop leegt erg langzaam.
Zijn een pootje staat helemaal naar binnen gedraaid, wel heeft hij een klein beetje knijpkracht in dat pootje.
Het is wel een erg lief valkje, met zijn kleine kopje.
Ik doe mijn best met het kleintje.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Gerdy

Het gaat echt heerlijk met de kleintjes..en schreeuwen dat ze kunnen..vooral die ene van Diana..die komt boven allemaal uit.

Volgens mij heb ik een piep eitje bij mijn witmasker koppeltje..ik hoop dit echt.

Hoi Kimm..
Zoals je bij het bericht van Diana kan lezen gaat het redelijk met hem..het is en blijft afwachten.

gr gerdy