valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Debby...

nu je het zo zegt..eigenlijk ook helemaal niet slim van Flippy om op mijn plekje te gaan zitten  >:(..voortaan moet hij het ook maar eventjes vragen.. ::)

ze beginnen nu echt goed in de veertjes te komen alleen de kuifjes blijven nog achter..DD daar ben ik echt helemaal verliefd op..

♥Debby♥

och, het zal best heel moeilijk gaan zijn straks als ze weg moeten.. zo jong al begonnen met pap en zo voor ze gevochten...

Is er echt geen mogelijkheid dat je DD toch zelf houdt?

denkt even heeeeeeeeel slecht..verzin één of andere wazige ziekte ofzo.. vleugelplatterites.. en ja, dan kan je DD natuurlijk niet verkopen.. ;) :)

en inderdaad.. Flip gewoon even maniertjes bijbrengen...  :-*

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerdy

Hoi Debby..

daar had ik ook al aan gedacht  ;)..maar zo blijft het..komend jaar weer nestjes en er zal er altijd wel eentje tussen zitten die ik wil houden en deze mensen zijn zo gek met ze dat kan ik ze echt niet aan doen.
ik heb nu 18 valkjes en dat is echt het uiterste.....ahum zeg ik nu. ::)

ik heb Flip al streng toegesproken dat hij het echt niet meer mag doen en wat denk je..gaat hij nog ja knikken ook :o

Gerdy

Ik maak me om Aya toch wel zorgen..ik heb haar gister weer vier voedingen gegeven..ze voelt zo mager aan..de botjes voel je echt zitten en dat lijkt me echt niet goed
ten opzichte van gister is ze gelijk gebleven in haar gewicht en gelukkig niet nog meer afgevallen..
er worden straks pellets..voor kleine vogels..en eivoer gebracht..ze bezorgen gewoon  ;D heerlijk toch

hopenlijk gaan ze van de pellets wel eten..het zijn echt mijn zorgen kindjes..zo poeperig en zo lief

Gerdy

Ik heb DD en Aya bij de andere in de schoongemaakte kooi gezet..en ja hoor het voer staat op de grond en wat doet DD die eet gewoon heerlijk met de rest mee..Aya nog niet dus die krijgt zo weer pap..

ik heb de pellets binnen en fijngemaakt en door het voer en eivoer gedaan..ook een bakje losse pellets gegeven..

ik heb Weaning food van pretty bird ..de nutribird 14 had hij niet
dit zijn pellets voor oa valkjes die net zelfstandig proberen te eten ..ze zijn heel bros ...en wat denk je wie eet deze pellets wel...AYA ..hoe is het toch mogenlijk.

voel me echt wel blij

☺ Pita ☺

Ooow oow oow MUTS!!
Voortaan wel kijken hoor :P kan me voorstellen dat je je rot schrikt.
Jij kijkt voortaan echt wel voordat je gaat zitten.
Lieve foto's van je valkjes Gerdy ;)

Gerdy

Hoi Petra..het was echt zo dom..zelf toen ik gister wilde gaan zitten en de valkjes waren niet eens  los ..keek ik wel achter me of er toevallig toch niet eentje op de bank zat  ;D

Gerdy

verdikkeme vanmorgen is Aya weer twee gr afgevallen..ik ga haar nu maar op vijf voedingen zetten..ik ben hier echt niet blij mee  :-\..ze doet het verder hartstikke goed..is een heel nieuwschierig en ondernemend valkje..ik hoop toch echt dat ze weer gaat aankomen..ze weegt nu 77 gr

Hermien

Ach meid, ik zie het voor me. Laatst had ik het bijna met Silvo. Ging eigenlijk precies hetzelfde. Gabber op mijn hand, Goofy op mijn schouder, Binky en Silvo op de rugleuning van de bank. Ga ik zitten en ik voel nog net hoe één van de bankleuningzitters op mijn andere, nog vrije schouder springt. Terwijl ik me op de bank laat zakken roep ik nog naar Silvo, dat er nog plek bij me is en dat-ie ook op mijn schouder mag komen. Intussen raakt mijn rug de rugleuning. In mijn geval heb ik vermoedelijk toch al aangevoeld dat er iets niet helemaal goed ging, want ik liet me niet hard in de bank vallen. Toch hoorde ik ineens een grote schreeuw, waardoor ik snel weer voorover boog. Daar zat Silvo me verontwaardigd aan te kijken. Of ik voortaan even wilde oppassen, ja? Bij mij is het dus echt met een enorme sisser afgelopen. Maar van jou verhaal schieten toch spontaan de waterlanders in mijn ogen. Is Flippy inmiddels alweer van de schrik bekomen? Geef hem maar een dikke knuffel van mijn 'Vliegtuig' en neem er zelf ook eentje.

Kaatje

Hoi Gerdy,

Gelukkig is alles goed afgelopen meid, hier is het ook altijd kijken voor ik ga zitten hoor ! Ze zijn zo nieuwsgierig en willen altijd zitten waar wij zitten.

Een ongeluk zit in zo'n klein hoekje, het zijn net kleine kinderen en vaak kom je ogen tekort  ::)

Ook kan ik me voorstellen dat je je zorgen om Aya maakt. Hopelijk schiet het gewicht van Aya nu snel omhoog als je 5x per dag gaat voeden.

Heel veel sterkte en succes  :-*

Liefs, Karin

Gerdy

Hoi Hermien..

jij zal toen ook zo mega geschrokken zijn zeg..en dan die verontwaardigde blik van Silvo..ik zie het al helemaal voor me
gelukkig ging ik niet met mijn billen op Flippy zitten maar ahum Flippy kwam precies tussen mijn benen zeg maar..ik zat wel op haar..ja jeetje hoe zeg je dat nou netjes  ;D
gelukkig is er niets aan de hand met Flippy ze heeft de knuf van je "vliegtuig"en van jou als heerlijk ondergaan..bedankt namens Flippy en van mij ook natuurlijk.

Hoi Karin..

Ze zijn echt zo verschrikkelijk nieuwsgierig ik heb nu wel in de gaten dat ik echt alles kan verwachten..

Ik heb Aya net weer eten gegeven maar ze wilde vrijwel niets hebben..ze blijft levendig en ik denk dat ik dat maar goed in de gaten moet houden..over drie uur weer proberen..ik heb nu fijn gemalen pallets door de pap gedaan en ik hoop dat dat iets werkt
ze woog net 85 gr

Nou mijn klomp is net gebroken hoor...Flippy was dacht ik een man..werd ook gezegt ..ja ja nou dus echt niet he..
zit Coco gewoon te vegen bij haar...hihihihi nou ben benieuwd of dit vaker gaat gebeuren..mocht dit wel in de toekomst tot een nestje komen dan is het mijn eerste koppeltje waar ik ook verder mee wil kweken tenminste met deze mutatie's dan..ik heb buiten twee koppels die kwa mutatie voor mij ook kloppen

Flippy is een albino en Coco is een zwaar bonte witmasker..ik zit helemaal te gniffelen..vind dit zo leuk

heerlijk

Dierenfreackske

SUPER HOOR !! Goed dat je er bent om te pappen he ! hOE IS HET ONDERTUSSEN MET DE DONSJES ? Heeft Aya dan gegeten of moet ze nog eten nu ?? Hopelijk lust ze het deze keer wel he !  Grtjs Ann

Gerdy

Hoi Ann..
met de twee donsjes..nou ja zijn geen donsjes meer..gaat het goed en redelijk goed..DD groeid goed en is mooi op gewicht..Aya is een zorgen valkje..ze valt steeds meer af maar ik heb de hoop dat het nu weer goed gaat komen.

het gewicht van Aya was toen ze nog niet had gegeten..ik moet zeggen dat de vanmiddag en vanavond een stuk beter heeft gegeten..ik heb nu gemalen pallets door de pap..
op naar het gewicht morgen ochtend..vannacht om half één nog een voeding en dan slapen.

gr gerdy

♥Debby♥

ben benieuwd wat je kleine Aya vandaag weegt.. hoop dat ze nu goed aan wil gaan komen!

en Flippie toch een pop.. en wat een mooie combi!!!

gaaf hoor!

Hoe staat het nu eigenlijk met je bijkeuken? komt er een voliere voor de vogels?

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi hoi,

Mooie combinatie van Coco en Flippy.

Ik ga heel hard duimen dat het goed gaat komen met Aya.

Liefs Anja