3 mei 2025, 05:10:33

Kamervolière-lidl

Gestart door Valerie, 15 januari 2008, 21:12:41

« vorige - volgende »

Valerie

Hoi hoi,

Ik las hier op het forum dat iemand op zoek was naar een goede kamervolière. Nu kan ik niet meer vinden wie dat was.
Maandag 21 januari hebben ze bij de lidl (in regio 1 en 3) ee te koop voor 119 €. Beschrijving: Materiaal: metaal en hout
Met uittrekbaar badje, 2 houten zitstokken en twee voerbaksetjes. Dit is spotgoedkoop.
Ook hebben ze een vogelkooi voor beginners. Dus degenn die nog voor een spotprijsje wat zoeken, volgnde wek snel aar de lidl toe. ;)

Groetjes,

Valerie

margreet

hallo Valerie,

Waar heb je die informatie vandaan, staat er ook een foto bij.
En weet je ook wat regio 1 en 3 inhoud.

groetjes Margreet

Rianne

Ik heb even gekeken op www.lidl.nl en regio 1 en 3 zijn de oostelijke provincies. Het lijkt op een Ferplast kamervoliere, ziet er goed uit. :)

margreet

hallo,

Heb ook even gekeken, inderdaad mooie voliere, maar te ver weg.

groetjes Margreet

Valerie

Wat jammer, Margreet.
Het is idd balen dat het niet overal is.

Romy

Hoi Valerie

Inderdaad balen dat het niet overal is... In belgië is het ook niet. Daar zijn wel de krabpalen e.d. te verkrijgen, maar niet de volière...
De kooi heb ik wel :) Maar dat is van ongeveer een jaartje geleden. Die is niet zo heel groot, zou ik maar aanraden voor 1 valkje (en dan nog is ie klein - enkel te gebruiken als het valkje er héél veel uit mag!)
De eetbakjes die erbij horen zijn ook niet geschikt voor valkjes. Ik heb ze eruit gehaald en dichtgedaan met ti-ribs.

Wel bedankt om dit te laten weten! Ik ga de acties bij lidl nu extra in de gaten houden en hopen dat ie toch nog komt :)

Groetjes
Romy