6 mei 2025, 19:08:17

misschien een nieuwe?

Gestart door Lique, 19 oktober 2003, 21:49:47

« vorige - volgende »

Lique

Hoi allemaal, op marktplaats staat een mooie bonte valkparkiet.
Ik heb gelijk gebeld, en ik ga morgen kijken, of hij werkelijk wat is, voor hier, of in de voliere, of misschien bij iemand anders.
Hij woont namelijk hier in zwolle.
Ik weet dat henry nog een tamme bonte valk zoekt.

Deze is nog erg jong, en al handtam, maar hij kan op de een of andere manier niet vliegen.

Tara

Oh wat een schatje,

wel sneu dat hij niet kan vliegen, enig idee hoe dat zou komen? In ieder geval is ie erg lief zo te zien. :)

Henry

he allemaal

weet iemand hoe dat komt van dat hij niet kan vliegen ze zeggen dat hij zo geboren is en kan dat nog goed komen?
want ik wil natuurlijk dat hij wel lekker los kan vliegen met mijn andere valkjes he

henry van ellinkhuizen

daan

Ik ken ook 2 valkjes die dus echt niet kunnen vliegen.
Bij mijn vader zit een valkje die dus niet kan vliegen dus heeft met vader heel laag bij de vloer een stok gemaakt, waar ze dus zo op kan springen. Maar hij houd haar wel, want ze geeft hele mooie jongen en ze is gewoon heel erg lief.
En bij mijn vriendin zit Pipo en die kan ook niet vliegen, hijprobeert het wel, maar stort dan weer ergens neer, hij is inmiddels gelukkig wel heel handig geworden met landen.
En dan komt tie maar weer terug over de grond wandelen.
Maar ja eht is idd vreemd een vogel die niet kan vliegen , maar ja ze bestaan dus wel. Asl ze maar gelukkig en gezond zijn toch.

Groetjes Daan

Lique

Hoi allemaal,

Peter is er vanavond heen geweest, omdat ik moest werken en we niet konden wachten.
Hij was echt niet gezond. Hij was veel te klein. De eigenaar wist niet hoe oud hij was, en hoelang hij al uit het blok was.
Ook zag hij er niet goed uit. Zijn krop was zo groot als een pingpongbal.
Nou dat is dus totaal niet gezond!
Daarom hebben wij hem niet genomen, omdat wij anders al die kosten voor de DA zouden krijgen.
Heel jammer voor het beestje, maar het is nou eenmaal niet anders.

groetjes Lique

mastolk

Hoi Lique,

Wat zielig zeg  :o, zo'n lief valkje en dan al ziek!
Echt sneu om te horen, nou beter om hem niet te nemen. M<aar ik kan het me ook voorstellen dat je het erg moeilijk vind om zo'n schatje achter te laten.

GRoetjes Margrietha

Lique

Hoi Margrietha,

Ja, jammer is het zeker, ik zoek nog een mooie tamme man (geen wildkleur), die ongelooflijk lief is.
Eentje die goed met andere mannen overweg kan. Maar deze paste jammergenoeg niet in ons plaatje.
Ze wisten ook niet of het een man of pop was.
Hopelijk blijft hij lang leven, en wordt het een gezonde vogel, maar ik denk dat het een erg zwak valkje is.

groetjes lique

Stijn dc

hello

jammer van dat valkje, hij zag er zo lief uit, maar je hebt de beste beslissing genomen. zieke valkjes kan je beter niet kopen, en zeker niet uit medelijden!

succes nog met je zoektocht.

SDC:D