20 april 2024, 03:35:38

Wie is MexxGurl?

Gestart door BaUkJe, 22 december 2007, 18:53:31

« vorige - volgende »

BaUkJe

Hallo allemaal! Ik heb me sinds gister aangemeld op de site! Maar ja wie ben ik eigenlijks? Ik ben Baukje en kom uit friesland (waar het op moment super koud is!! ;) brr hihi) Ben 26 en woon 7km onder Leeuwarden! Ik heb sinds een paar dagen een valkparkiet genaamd ARIE! Nou ja mijn vriend en ik. Geen kanARIE maar een echte valkparkiet. Het is een wildkleur en komt uit de dierenwinkel. Deze zeiden dat ie nu ongeveer 7mnd is, dus een hele leuke uitdaging waar veel tijd in gaat zitten om hem tam te maken! Want dat is natuurlijk het streven! Ben al aardig met hem op weg, al vind ie het maar niks om een trosgiers (of hoe je dat noemt) te eten. Hij blijft maar blazen door angst natuurlijk. Maar we houden vol! Gewoon rustig volhouden;) Nou voor de rest weet ik eigenlijks niks over mezelf te vertellen... Doei doei gr Baukje en ARIE!

Mara

Hoi Baukje

Welkom op het forum en ik wens je veel gezellige en leerzame uren. Mocht je vragen hebben, dan moet je ze gewoon stellen.

Heb je ook een foto van Arie?

mara

Bello

22 december 2007, 19:18:49 #2 Last Edit: 22 december 2007, 22:53:19 by Bello
Hoi Baukje,

Welkom bij ons clubbie en je verveelt je hier echt geen ene dag!!!

Groetjes uit Noord- Limburg


Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Yvette


BaUkJe

Weer ff een berichtje van Arie en mij....
Hij is geloof ik al allemaal aan het wennen, hij houd me alleen wel aan het schoonmaken ;) hihi. Hoort erbij zegt men. Hij zingt super mooi!! Daar zijn we nu ook achter. Heb helaas nog geen foto kunnen maken door alle drukte... komt wel! Nou voor de rest weinig nieuws! Ik zal ff verder sneupen op het forum, misschien kom ik nog wat leuke ideeen tegen DOEGG
P.S. gezellig zo zo'n forum met van alles en nog wat!

Anja

Hoi Baukje,

Allereerst welkom op dit gezellige en leerzame forum.

Misschien een idee om zelf een boekje te beginnen?

Groetjes Anja

BaUkJe

De foto!!!! Nu nog even kijken hoe het werkt.... Jaaaaaaaaaaaaa hij doet het!!!! Nou dit is hem dan!! Onze Arie!
Gr Baukje

BaUkJe

Wohzus.. wel een beetje een grote foto.... Nou hier komt ie nog es in het klein, samen met mijn andere dieren! Die er niet op staan: mijn 2 siergoudvissen met een sluierstaart! Mijn cavia's heten Dusty (links onder) en Swattie (rechts onder) Rechtsbovenin de hoek mijn (verzorg) Fries Femke! Femke is mijn vast rijpaard waar ik wanneer ik maar wil dingen mee mag doen zoals rijden/verzorgen enz.! Dus bijna eigen ;) Errug leuk! Gr Baukje ps kan iemand mij vertellen hoe ik voor altijd mijn foto kan gebruiken op het forum?

natacha

Hallo Baukje

Welkop op het forum. Arie is een mooie valk.
Waarom begin je geen dagboek in het topic dagboeken, dan kunnen we allemaal je weg naar tam maken volgen en er zijn mensen die je heel veel tips kunnen geven. Die er al veel ervaring mee hebben.

Op een foto te plaatsen moet je deze uploaden, staat hier net boven het forum. dan moet je die link wat je hebt gewoon volledig plaatsen in je antwoord.

groetjes
Natacha

BaUkJe

Hallo Natascha,
moet je die foto 1x uploaden of steeds weer? Want ik zou die link echt niet meer weten! :-\ gr Baukje ps zal zo een dagboek aanmaken ;)

BaUkJe

Heb al een aardig dagboekje! Kijk eens bij mijn dagboek? Doegg